inak riesit nahradu trasy z hlavej stanice je myslim ten posledny problem co BA ma ... ak by sa postavilo mimourovnove krizovanie so sancovou ako je planovane pri prestavbu hlavnej stanie (asi niekedy v 23 storoci ), tak by to kopu vyriesilo a mimo krizovatky pri NBSke je to vlastne trat na vlastnej osi a viac menej rychla a bezproblemova ..
- Zapojenie Avionu do siete ZSR, co moze byt zaujimave riesenie pre niektore smery ci uz v ramci BA, alebo regionu
- Zapojenie na hlavnu stanicu (hoci by to mozno chcelo trochu zrychlit trat od navrh. odbocky Ivanka - Hlavna stanica) aj ZST Nove Mesto
- Zapojenie na 120ku a 130ku (napojenie BSK na vychod od Bratislavy s k letisku Bratislava a Avion SP). V lete eventuelne presmerovanie niektorych dialkovych vlakov od Trnavy a Galanty cez BTS na hlavnu stanicu.
- Teoreticky by to mohlo byt "nejako zapojene" (ja viem, ze to je dost neoblubeny pojem :D) na tunel Filialka - ZST Petrzalka a tym padom by Letisko a Avion SP mali expresne spojenie do stanice Bratislava-centrum, Petrzalka-Einsteinova a ZST Petrzalka (prestup do Viedne).
Trochu som sa inspiroval riesenim trate Kodan - Malmo cez kodanske letisko.. Za vsetky vecne pripomienky vopred dakujem ?
ak v smere na hl.st. pri chodníku, tak snáď aj v opačnom, alebo nie?
lokalizácia zastávky v smere na hl.st. je brnkačka, ale v opačnom, to je iná káva, keď tadiaľ električka chodila, tak zastávka v oboch smeroch bola kúsok vpravo od vyústenia Palisád, oproti samoobslužnej jedálni, dnes by tomu zodpovedala prvá časť ľavého odbočenia k Crownu, vtedy sa z Palisád na Nám. 1. mája jazdilo priamo, mimoúrovňová križovatka neexistovala,
veľmi dávno ďalšia zastávka v smere na hl.st. bola na znamenie oproti Domu zahraničných Slovákov, vtedy Múzeum V.I.Lenina a pred ním zase v smere do mesta, ľudia čakali na chodníku a nastupovali z cesty, presne ako na Radlinského alebo Šafárikovom nám., ďalšia potom oproti SAV a opäť sa nastupovalo - vystupovalo cez ulicu, v smere z hl.st bol zastávka na násype,
ponuka náhradnej kapacity namiesto Štefánikovej je práve to, čo je pre mňa nepochopiteľné, IAD treba z centra vytláčať a nie vytvárať podmienky na jej nárast,
severná tangenta je ako svetlo na konci tunela, o ktorom sa zvykne vravieť, že niektorí už ho zazreli, mesto nemá peniaze ani na opravy rádovo v desiatkach miliónov €, tangenta je o stovkách miliónov €, BSK mestu prispieť neprispeje a štát na taký projekt nemôže, rovnako ani EÚ nie, lebo je to o automobilovej doprave, nevravím, že to je vopred stratené, ale mesto premrhalo veľkú časť majetku na pokútne kšefty, ak chceme, aby sme na to raz (cca o 20 – 25 rokov) mali, treba zmeniť hospodárenie mesta a MČ, že to nejde bez vážnych personálnych výmen je jasné snáď drvivej väčšine, máme pred sebou voľby do BSK a o rok obecné (orgány mesta a MČ), uvidíme, či ľuďom bude naďalej jedno čo za chytrákov trasie našimi mešcami,
Neviem o tom, že by niečo bolo alebo nebolo "určené" ale všetci moji známi z Dúbravky cestujú na hlavnú stanicu električkou kvôli menšiemu riziku uviaznutia.
Predĺženie električky na Bory cez železničnú zastávku by ale nebolo zlé.
Záujem o vlak z Dúbravky/Lamača by bol väčší, ak by tie vlaky nekončili na hlavnej stanici, ale bez väčšej prestávky pokračovali napríklad na letisko cez NM a Avión. A jazdili by častejšie ako raz za hodinu ?
"no určite nebudem vyskakovať len kvôli tomu, že auto (možno) budem mať ak sa budem potrebovať dopraviť niekam kde bude cesta MHD nemožná alebo obtiažna" - Ale budes. A na toto by som stavil taku dvacku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aquila