Reply on: kecho #137962:
Na to Ti budem asi vedieť odpovedať lepšie ako Valec. ? Tým návrhom som sa sústredil len na linkové vedenie. To je možné uviesť do praxe prakticky bez akýchkoľvek stavebných zásahov, zatiaľ čo na zmenu počtu a polôh zastávok stavebné úpravy potrebuješ.Re #138104 Martin Fundárek: Ďakujem za konštruktívnu kritiku. 12 som prečísloval na 4 jednak z dôvodu zachovania postupnosti, ale hlavne preto, že v karlovesko-dúbravských linkách je určitý systém - nižšie čísla (4, 5) idú až do Dúbravky a vyššie (6, 7) končia už v K. Vsi. Posilové 9-ky by som skôr ukončil jednak preto, že tým ušetrím 2 vlaky, ale tiež preto, lebo križovatka na Šafku by ich nemusela kapacitne zvládať - idú tadiaľ aj linky do Petržalky v dosť krátkom intervale.
Ešte poprosím zmazať dva moje predošlé príspevky, technická chyba... ?
no.ev.di.