s charakteristikou MiÚ KV súhlasím, jeho prednosta je najväčším trestom, starostka tiež zabudla, čo je jej úlohou vo vzťahu k ľuďom, čaje a rôzne stretnutia nemôžu zachrániť nesystémovú prácu,
Paradoxne, to už v TS TASR nenájdeme... No smutné je na tom iba to, že ak je zmluva podpísaná a vykonaná už proti nej Úrad pre verejné obstarávanie nezmôže nič okrem pokuty, ktorá pôjde aj tak z vreciek daňových poplatníkov čiže...
Pokutu? Ktorú samozrejme zaplatí zas celý DPB a BZ z toho vyjde ako vždy čistý ako sneh. Viete ešte o nejakej inej krajine, či meste, kde by bol spackaný mega-tender na nákup 240 autobusov a predseda predstavenstva DP by za to neniesol žiadnu zodpovednosť?
Dostala sa ku mne zaujímava informácia týkajúca sa spôsobu akým boli kúpené nové Citelisy. Tu je:
"Úrad pre verejné obstarávanie obdržal dňa 06.07.2009 oznámenie o začatí rokovacieho konania bez zverejnenia, avšak z dôvodu pochybnosti ohľadom splnenia podmienky pre použitie rokovacieho konania bez zverejnenia bolo predmetné oznámenie postúpené na odbor kontroly úradu. Kontrola úradu dňa 18.08.2009 nariadila kontrolovanému (Dopravný podnik Bratislava,a.s.) zrušiť použitý postup zadávania zákazky, t.j. rokovacie konanie bez zverejnenia."
Trosku si pridal ma ich byt 6. Teraz napisem ako to vidim za 5-10 rokov.
6604- VP v Zlineri
6607- Rek. na hist. voz. al. VP (tym, ze uz mala RSP tak neviem)
6613- VP v DPB (vo vozovni uz ma nachystane diely)
6615- VP v DPB al. Rek na his. voz. (daco sa povravalo)
6618-VP v Zlineri
6622-23- VP v Zlineri
6625-26- VP v Zlineri
6628- potrebuje VP
6630- Potrebuje VP
Podľa mňa dobrý návrh so snahou čo najmenej meniť súčasné trasy. Len by som predsa to troška upravil. Aspoň moje laické úvahy -konečné slovo ochotne nechám na dopravne vyštudovaných ľudí.
Tak aspoň z mojho pohľadu:
Na Petržalskej radiále by som vymenil L8 za L4. -Priame spojenie Petržalky s Ružinovom existuje aj súčasnou L96 a myslím, že cez Prístavný most v konečnom hľadisku kratšie. A kto by chcel ísť električkou tak ten prestup na Šaf. nám. to nie je až také zlé.
Naopak, skôr sa zíde Priamy spoj Petržalka - Dúbravka. Tiež síce existuje aj autobusová L83 ale tá nepokrýva vôbec Karlovu ves. A Karlova Ves + Dúbravka má väčší počet obyvateľov než Ružinov tak pravdepodobnosť cestovania medzi Petržalkou Dúbravkou je vyššia.
Potom na Hl. Stanicu by som nechal premávať predsa len L8 z Ružinova namiesto L2 zo Zlatých pieskov. Ružinov nemá žel. stanicu a má viac obyvateľov od Trnávky - Vajnorská ulica je od Kuchajdy takmer neobývaná. Možno je to výhodný spoj pre robotníkov napr. Istrochemu čo dochádzajú zo Záhoria ale to by možno stačil ranný a poobedný špičkový spoj - niečo na spôsob Košických liniek R.
Ešte Linku 9 by bolo aj vhodné potiahnuť z Ružinova až do Dúbravky na úkor Liniek 6 a 7 ktoré by nepremávali až do Karlovej vsi ale len po Šaf. Nám. Karlova ves by potom nemala ani zbytočne veľa liniek.
Čiže zhrniem linkovanie so mojimi úpravami:
L č. 1 Petržalka - Hl. Stanica
L č. 2 Zlaté piesky - Šaf. Nám. (upravené)
L č. 3 Rača - Petržalka
L č. 4 Dúbravka - Petržalka (upravené)
L č. 5 Dúbravka - Rača
L č. 6 Nové Mesto - Karlova Ves alebo príp. skrátenie po Šaf. nám.
L č. 7 Vinohrady - Karlova Ves alebo príp. skrátenie po Šaf. nám.
L č. 8 Ružinov - Hl. Slanica (upravené)
L č. 9 Ružinov - Šaf. Nám. alebo aj prípadné potiahnutie až do Dúbravky
V prípade potreby špičková Linka R alebo 10. Hl. Stanica - Zlaté Piesky
Caute,
preco ste zrusili v Cestovnych poriadkoch polozku Spoje z/do vozovni? Ako mozem teraz najst autobusy, ktore prichadzaju na ich neregulerne zastavky z vozovni ?
Chcel som si vo fotogalérii "Bratislavského kuriéra" pozrieť fotky z víkendovej svetovej výstavy psov. Našiel som ich tam sedem. Hádajte, kto bol na všetkých siedmich? Odpoveď:
Záhradník je človek, ktorý prináša problémy a konflikty všade, kde sa zjaví - STV, SDKÚ, konflikt so samosprávou v KV atď. Netvrdím, že v niektorých z týchto konfliktov nemal pravdu, ale dobrý politik by sa mal trochu lepšie kontrolovať a nejednať s ľuďmi, s ktorými nesúhlasí, tak ako to robí on.
Keď budeš môcť sa zúčastniť volieb tak zistíš, že sú to druhé najpopulárnejšie voľby. Ich účasť aj keď z roka na rok klesá sa udržuje v hranici okolo 50% oprávnených voličov.
no čo by asi robil?! Hral by ako doteraz na svoje triko, vysmieval sa do TV a radosť z jeho práce by mali akurát tí, ktorí by boli jeho potencionálni voliči alebo neskôr propagátori, prípadne partneri v jeho rozťahovaní sa.
Neviem ako by sa správal ak by bol starosta, ale myslím, že krok k lepšiemu by bolo aj to ak by sa vymenilo celé vedenie aj so zamestnancami príslušných referátov na MiÚ KV. Ono hanbu robí, ale tu v KV si nás rozmaznáva. ? ? Ja som vcelku zvedavý kto bude kandidovať a komu dám hlas...
Je najdrahší vo svojej kategórii lebo je jediný ak nerátame MAN. Z ekonomického hľadiska vyplýva, že keď len jeden výrobca ponúka na trhu výrobok tej kategórie môže si dať cenu akú chce lebo FO alebo PO, čo ho potrebuje ho logicky kúpi. A tu je to, že potreboval DPB vôbec výrobok takejto kategórie? Nestačil mu výrobok kategórie 18m? Škoda, že sa zrušil predchádzaujúci tender. Možno o nejaký mesiac by sme tu už mali prvé busy a nemali x značiek od x výrobcov ako to nastane pravdepodobne teraz. Ináč kedy sa má ukončit ďalší tender? Niekedy začiatkom novembra?
luky1
Záhradník je človek, ktorý prináša problémy a konflikty všade, kde sa zjaví - STV, SDKÚ, konflikt so samosprávou v KV atď. Netvrdím, že v niektorých z týchto konfliktov nemal pravdu, ale dobrý politik by sa mal trochu lepšie kontrolovať a nejednať s ľuďmi, s ktorými nesúhlasí, tak ako to robí on.