Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #138202:
"Dopravný podnik ho zakúpil len nedávno" predpokladám, že vo verejnej súťaži a určite neboli predražené ?
Reply on: Alžbeta #138213:
lebo dovtedy jazdí 17
Veľmi by ma zaujímalo, prečo električka č.7 začína jazdiť až po 8,00, keď sú už všetci žiaci a študenti v školách a tlačenica prakticky skončila. Priznávam, jazda touto električkou po 8,00 je veľmi príjemná, ale môžem to využiť iba jedenkrát za dva týždne. Inak každý deň pred 8,00 nastupujem na Obchodnej, kadiaľ chodí do 8,00 jediná električka č.5 a to až v 12 minútových intervaloch.čo je ráno dosť široký interval. Preto by som ja a určite aj ostatní cestujúci, privítala, keby električka č.7 jazdila pred 8,00 nie po 8,OO.

Vopred ďakujem za vysvetlenie.
Reply on: ufo #138208:
Tá vyrovnávka je asi tak jediné, čo by som si tadiaĺ (okrem Lv) natrasoval. U tých áut, keďže tie sú síce ľahké ale majú veľký jazdný odpor, by som už intenzívne počítal, či by sa mi to neoplatilo viezť okolo.
Reply on: Jezo #138174:

Presvedčil si ma - z ekonomického hľadiska asi bolo pre podnik naozaj lepšie, že sa duplicitná predajňa lístkov na Obchodnej zrušila.
Neviem ci to tu uz bolo, ale na zastavke Saleziani smer Ruzova dolina uz opat spustili prednostne pustanie trolejbusu zo zastavky (kratko pred naskocenim zelenej) ? ? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: ufo #138208:
Ďakujem za link. Takže 25 promile nebude len v Petržalke, ale aj pri Predmestí a Nivách.
Reply on: Martin Fundárek #138204:
1. variant
http://www.telecom.gov.sk/files/doprava/zeleznica/studia/04b_POZDL_PROFIL_KOLAJ_PREPOJENIA_STANIC_BA-PREDMESTIE_BA-PETRZ_var_1.pdf

2.variant
http://www.telecom.gov.sk/files/doprava/zeleznica/studia/04b_POZDL_PROFIL_KOLAJ_PREPOJENIA_STANIC_BA-PREDMESTIE_BA-PETRZ_var_1.pdf

Ešte posledný krát opakujem, nikde som netvrdil, že tam bude jazdiť všetka nákl. doprava, spomínal som výluky a pod. Napr. vo Viedni sú tam trasované pravidelne Nex s autami a prázdne súpravi, ktoré nepotrebujú príprah...už to asi tretíkrát píšem.
Reply on: no.ev.di. #138195:
Tak sa spáýtaj toho niekoho v rodine, ako si mám na Slobvensku naúplánovať odber elektriny pre ad-hoc (účelovo, jednorazovo, náhodne) idúci vlak.
Reply on: Puki #138201:
Kupovanie lístka u vodiča by bolo vhodné hlavne pre turistov nakoľko u nich si nie je možné kúpiť lístok cez SMS. Nemyslel som na pokladnicu ako má Slovak Lines, ale napr., že by mal vodič pri sebe hodinové lístky len celé a k tej cenne by sa prirátalo napr. 15% alebo aj 20% (to preto aby sa to neznaužívalo)...

Re #138202 TeBeCe: Sranda na čo všetko sa tie peniaze nájdu... Ani som nepostrehol taký tender. Predpokladám, že to je určite niečo takéto: http://www.ckd-jeraby.cz/produkty/rada-av--va/av-30-mb.html resp. http://www.ckd-jeraby.cz/produkty/rada-av--va/va-08.html čo teda nie je lacný špás alebo ho tam aj ukázali?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #138185:
Autoblok má byť na úseku Odb Dunaj-Janíkov dvor. Čo bude v tuneli, neviem.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #138184:
ufo tvrdí, že 25 promile. Ja som nijaký materiál k TEN-T, ktorý by uvádzal sklony, nečítal, ale myslím, že 25 nebude ďaleko od pravdy, keďže od ŽST Petržalka po Dunaj je len cca 2 km a trať musí sklesať o pekných pár metrov nižšie. (Pre duálnu trať sa počíta so sklonom 40 promile.)
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: ufo #138176:
Laminátku uvádzam ako príklad. Bez ohľadu na to, čo za mašinu na čele vlaku, na 7 promile cez ÚNS utiahne podstatne ťažší náklad, než na 25 promile cez tunel, hoci pomer normatívov hmotnosti môže byť iný.
tvba.sk
"K dopravným nehodám vozidiel mestskej hromadnej dopravy jazdí od týchto dní nové ťažkotonážne vyslobodzovacie vozidlo. Dopravný podnik ho zakúpil len nedávno. Jazdiť by malo spoločne s 25 ročným vozidlom typu tatra. Najväčšie problémy majú obsluhovači nového typu s jeho ovládaním. "
Reply on: luky133 #138200:
Načo by ti bol lístok u vodiča keď máš možnosť, kúpiť si SMS lístok?
U nás nebudú až také problémy, v Košiciach tomu dopomohlo aj to, že montovoli do starých vozidiel kabeláž a nie vždy tak ako by mali. Takže by nemali teoreticky nastať.
Reply on: Puki #138199:
Myslím, že to bude niečo ako v KE. Označovače nepôjdu budú sa zapínať, vypínať, tabule budú zobrazovať raz to a potom tamto... Ináč keď sme pri tom, bude sa dať kúpiť aj u vodiča lístok za zvýšenu sumu či DPB s tým neuvažuje? Vie niekto?
Reply on: luky133 #138197:
Rozum im nedošiel. Oni dávno vedeli, že nebudú meniť Buse tabule, len novinári to nevedeli. Samozrejme, že si EM-test palubáky rozumejú s Buse tabulami. Skôr to tipujem na nové EM-test palubáky pre DPB, keďže tie BUSE BS 100 tušim sú už trochu zaostalé. Akurát sa obávam čo nastane v Bratislave po zmene Buse za Emtest...
Reply on: luky133 #138197:
ten nadpis by mali očíslovať na pokračovanie, ako napr. "Chystá sa jednotný tarifný a informačný systém integrovanej dopravy IX.", lebo takto má človek pocit, že má de ja vú
Žeby im nakoniec došiel rozum a nebudú meniť BUSE tabule, ale len dokúpia do Slovak Lines BUSE palubáky či do DPB emtest palubáky? Vôbec rozumie si Emtest/trest s BUSE tabulami? http://bratislava.sme.sk/c/5058699/chysta-sa-jednotny-tarifny-a-informacny-system-intergrovanej-dopravy.html ? A takže informačný display nebude len na Molecke. ?
Reply on: S499.1023 #138190:
ale predsa sú na tom lepšie ako na Slovensku... čo nám teda chýba aby sa to tu začalo podobať na západ? Okrem tej politickej anarchie, ktorú tu máme...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.