Veľmi by ma zaujímalo, prečo električka č.7 začína jazdiť až po 8,00, keď sú už všetci žiaci a študenti v školách a tlačenica prakticky skončila. Priznávam, jazda touto električkou po 8,00 je veľmi príjemná, ale môžem to využiť iba jedenkrát za dva týždne. Inak každý deň pred 8,00 nastupujem na Obchodnej, kadiaľ chodí do 8,00 jediná električka č.5 a to až v 12 minútových intervaloch.čo je ráno dosť široký interval. Preto by som ja a určite aj ostatní cestujúci, privítala, keby električka č.7 jazdila pred 8,00 nie po 8,OO.
Tá vyrovnávka je asi tak jediné, čo by som si tadiaĺ (okrem Lv) natrasoval. U tých áut, keďže tie sú síce ľahké ale majú veľký jazdný odpor, by som už intenzívne počítal, či by sa mi to neoplatilo viezť okolo.
Neviem ci to tu uz bolo, ale na zastavke Saleziani smer Ruzova dolina uz opat spustili prednostne pustanie trolejbusu zo zastavky (kratko pred naskocenim zelenej) ? ? ?
Ešte posledný krát opakujem, nikde som netvrdil, že tam bude jazdiť všetka nákl. doprava, spomínal som výluky a pod. Napr. vo Viedni sú tam trasované pravidelne Nex s autami a prázdne súpravi, ktoré nepotrebujú príprah...už to asi tretíkrát píšem.
Kupovanie lístka u vodiča by bolo vhodné hlavne pre turistov nakoľko u nich si nie je možné kúpiť lístok cez SMS. Nemyslel som na pokladnicu ako má Slovak Lines, ale napr., že by mal vodič pri sebe hodinové lístky len celé a k tej cenne by sa prirátalo napr. 15% alebo aj 20% (to preto aby sa to neznaužívalo)...
ufo tvrdí, že 25 promile. Ja som nijaký materiál k TEN-T, ktorý by uvádzal sklony, nečítal, ale myslím, že 25 nebude ďaleko od pravdy, keďže od ŽST Petržalka po Dunaj je len cca 2 km a trať musí sklesať o pekných pár metrov nižšie. (Pre duálnu trať sa počíta so sklonom 40 promile.)
Laminátku uvádzam ako príklad. Bez ohľadu na to, čo za mašinu na čele vlaku, na 7 promile cez ÚNS utiahne podstatne ťažší náklad, než na 25 promile cez tunel, hoci pomer normatívov hmotnosti môže byť iný.
tvba.sk
"K dopravným nehodám vozidiel mestskej hromadnej dopravy jazdí od týchto dní nové ťažkotonážne vyslobodzovacie vozidlo. Dopravný podnik ho zakúpil len nedávno. Jazdiť by malo spoločne s 25 ročným vozidlom typu tatra. Najväčšie problémy majú obsluhovači nového typu s jeho ovládaním. "
Načo by ti bol lístok u vodiča keď máš možnosť, kúpiť si SMS lístok?
U nás nebudú až také problémy, v Košiciach tomu dopomohlo aj to, že montovoli do starých vozidiel kabeláž a nie vždy tak ako by mali. Takže by nemali teoreticky nastať.
Myslím, že to bude niečo ako v KE. Označovače nepôjdu budú sa zapínať, vypínať, tabule budú zobrazovať raz to a potom tamto... Ináč keď sme pri tom, bude sa dať kúpiť aj u vodiča lístok za zvýšenu sumu či DPB s tým neuvažuje? Vie niekto?
Rozum im nedošiel. Oni dávno vedeli, že nebudú meniť Buse tabule, len novinári to nevedeli. Samozrejme, že si EM-test palubáky rozumejú s Buse tabulami. Skôr to tipujem na nové EM-test palubáky pre DPB, keďže tie BUSE BS 100 tušim sú už trochu zaostalé. Akurát sa obávam čo nastane v Bratislave po zmene Buse za Emtest...
ten nadpis by mali očíslovať na pokračovanie, ako napr. "Chystá sa jednotný tarifný a informačný systém integrovanej dopravy IX.", lebo takto má človek pocit, že má de ja vú
ale predsa sú na tom lepšie ako na Slovensku... čo nám teda chýba aby sa to tu začalo podobať na západ? Okrem tej politickej anarchie, ktorú tu máme...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ufo
http://www.telecom.gov.sk/files/doprava/zeleznica/studia/04b_POZDL_PROFIL_KOLAJ_PREPOJENIA_STANIC_BA-PREDMESTIE_BA-PETRZ_var_1.pdf
2.variant
http://www.telecom.gov.sk/files/doprava/zeleznica/studia/04b_POZDL_PROFIL_KOLAJ_PREPOJENIA_STANIC_BA-PREDMESTIE_BA-PETRZ_var_1.pdf
Ešte posledný krát opakujem, nikde som netvrdil, že tam bude jazdiť všetka nákl. doprava, spomínal som výluky a pod. Napr. vo Viedni sú tam trasované pravidelne Nex s autami a prázdne súpravi, ktoré nepotrebujú príprah...už to asi tretíkrát píšem.