Reply on: Ivan3 #137566:
Najprv k S-Bahn Stammstrecke vo Viedni - je tam 3-minútový takt S-bahnu a regionálnych vlakov, sú tam trasované pravidelné nákladné vlaky a momentálne aj dosť odklonov. Od nového grafikonu tam pribudnú navyše diaľkové EC vlaky (všetko z prechodu Břeclav-Hohenau pôjde cez Floridsdorf a Wien Mitte). Je na tom niečo nepredstaviteľné, keď to tak vo Viedni je???K Bratislave - bude to úplne to isté, normálna železničná trať, priepustnosť takisto dovoľujúca takt 3-4 minúty. Takže v prvom rade to bude trať pre regionálnu dopravu (aj keď sa to prezentuje dosť utopicky ako trať pre vlaky z Paríža.... ? ) a takisto tam budú môcť jazdiť nákladné vlaky - aj keď sa to prezentuje inak - realita bude iná.
Peon
BICYKLE CEZ VÍKENDY NA BEŽNÝCH LINKÁCH MHD: Čo si myslíte o tej bezplatnej preprave bicyklov cez víkendy a sviatky? Prekvapilo ma, že to neobmedzili na nejaké vybrané linky. Veď aj cez víkendy na niektorých bývajú "balíky"...
Ale mám obavu, že vodičov toto nepoteší a že v prípadoch, keď nástup s bicyklom neumožní, budú z toho (často asi neopodstatnené) sťažnosti od cestujúcich.
Ako sa bude riešiť situácia, keď bude vo vozidle 1 alebo 2 bicykle a bude potrebovať nastúpiť kočík? To si má potom cestujúci s bicyklom vystúpiť? To mi nejak nie je jasné...