Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #137268:
"jediná zmena čo som si v interiéri všimol"

no tych zmien je viac.. ina podlaha(v kosickych zelena, v tych druhych seda), ine vnutorne steny interieru(v kosichkych zlte, v tych druhych biele)... mozem povedat ze tie kosicke su ovela krajsie, co sa tyka interieru.. dufam, ze tych zvysnych 19 bude takych ako tie kosicke..
Neviete niekto, že čo sa dnes ráno dialo? Lebo cesta od Lafranconi po Trnavské trvala dnes extrémne dlho. Električky sa nakopili, takže chvíľami boli na zastávke aj tri. Autá stáli od FTVŠ až po Nový most a čo som si všimol, tak niektorí vodiči busov úplne ignorovali zastávku PKO. No celkom slušný chaos. ?
Reply on: aquila #137292:
Z logiky československého národa vyplýva, že ani český (prípadne moravský) národ neexistuje, a napriek tomu tam TGM uznávajú. ?
Reply on: kecho #137273:
S tým papierovým turistickým lístkom na nočnú dopravu máš pravdu: "Turistický cestovný lístok možno použiť na linkách nočných spojov spolu s príplatkom
na nočný spoj s časovou platnosťou 90 min". Ale z tej vety v článku vyplývalo, že by mal platiť aj v noci. Uvidíme.
http://bratislava.sme.sk/c/5040618/furdekova-ulica-v-petrzalke-je-ciastocne-uzavreta.html

nerozumiem, čo znamená "čiastočne uzavretá" jeden pruh? jeden pruh v oboch smeroch? oba pruhy v jednom smere?
takže uvidíme, čo sa stane so 68, 88, 96/196...
Reply on: Papyr #137291:
: ako sme sice hodne OT, ale pisete hluposti.. masaryk slovensko nemal az tak uplne v laske.. svojim sposobom sa hanbil za to ze jeho rodicia su chudoba zo slovenska (z kopcian) a ze jeho otec odmietal hovorit po cesky. do smrti hovoril po slovenske.

v princpie neuznaval az do smrti slovensky narad, vzdy hovoril o narode ceskoslovenskom .. vsak bol aj zakonom schvalene ze existuje len narod ceskoslovensky a jazyk ceskoslovensky!

vid aj jeho citat ..

„Není slovenského národa… to je vynález maďarské propagandy. Češi a Slováci jsou bratři. Mluví dvěma jazyky, mezi nimiž je menší rozdíl než mezi severní a jižní němčinou. Dělí je jenom stupeň kulturní, Čechové jsou vyvinutější než Slováci, neboť Maďaři je udržovali v soustavné nevědomosti… v jedné generaci nebude již rozdílu mezi oběma větvemi naší národní rodiny.

takze vztah k pomenovaniu ulic po nom je dost jasny.. a ako si papyr napisal.. ano maju k nemu vzath skor vychdniari a cechoslovakisti typu gal .. hlinka je tiez special figurka, zneuzita nackami, ale urobil pre slovensko radovo viac ako TGM... kazdopadne je tiez extremne ze v takej ziline premenoval slota masarykovu ulicu ..
Reply on: no.ev.di. #137269:
Na Slovensku je pristup k Tomasovi Masarykovi velmi rozdielny podla regionov. Schvalne si vyhladajte v jednotlivych mestach Masarykovu ulicu. Podla toho, ci v meste vobec je, a ked, tak kde, urcite vztah toho ktoreho regionu k Masarykovi.

Miest s ulicou Masarykovou alebo T. G. Masaryka je na Slovensku len osem:
Kosice, Lucenec, Michalovce, Nove Zamky, Presov, Trencianske Teplice, Trebisov, Zvolen.

V Cechach ma Masarykovu ulicu/namestie takmer kazde, ak nie skutocne kazde mesto.

Vzhladom na to, ze bez Masaryka by Slovensko skutocne neexistovalo, o sucasnej trase statnych hranic ani nehovoriac, sme voci prvemu prezidentovi dost nevdacni. Napriklad taky Andrej Hlinka, ktory sa stal po smrti posterboyom pre slovenskych fasistov, ma ulicu ci namestie v 25 mestach na Slovensku. (Jedine Kosice maju zaroven Hlinkovu i Masarykovu ulicu.)
No.ev.di-si sa zle vyspal? Ja nehovorila nič o tom žeby sa mali kupovať vysokopodlažne busy, ako písal aj kecho, nízkopodlažna 95 neni nutná. Takže kľud.
Reply on: no.ev.di. #137283:
Kto este dnes vobec vyraba vysokopodlazny klbak?
Reply on: no.ev.di. #137284:
O desat patnast rokov v bratislavskej praxi znamena na svateho Dindy. Metro sa stavia minimalne 30 rokov, elektricka do Petrzky minimalne 10 rokov, a stale plati, ze za par rokov budu hotove. Ved aj najlepsie linkove vedenie, ktore bolo na IMHD prezentovane (pocita uz aj s petrzalskou trasou) ma predpokladany datum 2008, a uz je 2009 a ani len zakladny kamen nebol polozeny.

Na tvojom mieste by som zo zasady neveril spravam, co bude za 10-15 rokov, pretoze doterajsie skusenosti ukazuju, ze to vsetko su cire rozpravocky starych materi, aby sa ludia ukludnili, ze sa to ci ono "zacne riesit".
Reply on: ear4 #137281:
Súhlas, ale "milé" je to že oni to dajú ako oficiálne stanovisko ktoré sa musí zo zákona rešpektovať... ? A najlepšie je že aj ministerstvo dopravy aj ministerstvo ŽP vedia ako by mal nový starý most vyzerať a aké by mal spĺňať parametre (teraz sa nebavíme o dizajne), ale nikto neprispeje ani €-cent. a pritom už v krčme platí že kto platí ten určuje čo sa objedná ?
Reply on: no.ev.di. #137284:
to, že sa bude o 10-15 rokov budovať most nový na mieste FranzJosefa hovorili aj v 50tych rokoch a pozri sa koľko vydržal. takže pri troche starostlivosti a ochoty by ten most mohol vydržať ešte dosť dlho...
Reply on: no.ev.di. #137283:
predpokladám, že nemieni, ale v súčasnej situácii (aj pri avizovanom nákupe NP kĺbových vozov dajme tomu aj v počte 40+100+možno 60) považujem NP 95ku za zbytočnosť. skôr by kĺbové Pe linky mali byť znízkopodlažňované v poradí 96, 68, 88, 98, 83, 93, 84, 95 a nakoniec 196, 94 a 92...
Reply on: ear4 #137281:
ale hovoria pravdu, keď povedali, že o 10-15 rokov sa bude aj tak budovať nový most a že prečo ho nevybudovať už teraz?! Akurát sa nám navýšia náklady, lebo teraz vyhodíme peniaze na niečo čo poslúži pár rokov, pričom za tie peniaze a + nejaké navyše môžme postaviť okamžite nový most a ušetriť si tak zbytočnú prácu "nosenia vody do studne".
Reply on: kacka #137282:
takže na tvoje debilné želanie sa majú nakúpiť vysokopodlažné klbáky?! Si nenormálna alebo na hlavu? Ja som okrem L95 vymenoval aj ďalšie linky, ideálny stav by bolo keby sa podarilo nakúpiť NP klbákov toľko aby minimum spojov bolo vysokopodlažných. Vysokopodlažáky by mohli premávať ku koncu svojej existencie v BA na linkách ako 59,75,92,131,141 a 196. Teda vzhľadom na svoj vek by obsluhovali len linky s delenou službou. Ešte nejaký irelevantný dotaz?
Reply on: no.ev.di. #137271:
preco chces dat na 95 nizkopodlazny bus? podla mna tam ho netreba ?
Reply on: no.ev.di. #137280:

Haa, vodohospodari zase klamu. Smutia za slavnymi casmi rokov 90tych, ked stavali Gabcikovske monstrum a boli narodni hrdinovia a mali vela prace a penazi. Uz tie sucastne miliardove, z urbanistickeho hladiska priserne protipovodnove ochrany by si zasluzili blizsie preskumat.
Velmi ma pobavili niekolko mesiacov stare (oficialne) argumenty, podla ktorych treba novy most, lebo Rakusania planuju nove vodne dielo a kvoli tomu treba prehlbit dno. Kazdy, kto len trosku pozna situaciu v Rakusku vie, ze vodne dielo pod Viednou je rovnako pravdepodobne, ako automova elektraren na Stephansplatzi. Takze znova opakujem, vodohospodari klamu.
Reply on: Mikimaus #137276:
aspoň, že niekto dokáže poskytnúť normálny pohľad na rekonštruckiu Starého mosta a otvorene povedať, že je to márna snaha = vyhodené peniaze. Tí čo to robia to dobre vedia, lebo niekto na stavbe nového mosta zarobí o 10-15 rokov. ?
Reply on: kecho #137273:
každá linka by mala mať NP vozidlá, čím viac tým lepšie. Napr. aj 28, v Devíne tiež bývajú starí ľudia, aj L37 do Záhorskej Bystrice, alebo Barónka v Rači kam premáva len L56 a premáva max. 3x do hodiny.
Reply on: Mike #137268:
z maradska nebudu...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.