Reply on: Petto #137102:
podstata je iná v tom, že Na Panty električka nepremáva, rovnako ako z Petržalky nepremáva nič do Rače a cesta bus+električka trvá dlhšie ako s L59. Električky chodia beztak plné na Račiansku, takže L59 čiastočne odbremeňuje električky od zaťaženia a tiež šetrí ľuďom prestupovanie v Rači z elín na L55+65. Je to vyslovene účelová linka, ktorá narozdiel od L133 existuje aspoň 20 rokov. Navyše L94, ktorá bola posilnená aby ju ľudia využívali pri ceste do Rače na prestup na električky do Rače na Vazovovej, teraz premáva kapacitne oslabená, keďže ju obsluhujú krátke autobusy. Ale nemožno aj tak povedať, že ľudia využívali tento prestup. Každý používal L94 akurát tak na cestu na Vazovovu, STU a okolité školy, prípadne firmy a úrady.
Valec
Re #137045 Mischo1: A zrušiť linky 17 a 33.
Re #137050 no.ev.di.: A nebolo by jednoduchšie len predĺžiť súčasnú L51?
Re #137062 erik.pauer: Napríklad aj v médiách (tuším správy na JOJke) to bolo.
Re #137073 no.ev.di.: Vyťaženosť linky do Rajky testuje už pol roka Blaguss a som veľmi zvedavý, kedy ho to prestane baviť. Ak sa podarí, tak koncom týždňa dodám reálne čísla obsadenosti.
Re #137078 luky1: Zvolebnieva sa, tak sa zviditeľňuje.
Re #137082 IGIs: Ja pridávam aj žiadosť o doplnenie cyklochodníkov na Prístavnej, od nemocnice na Antolskej po ČOV a popri Malom Dunaji od Lodenice po Šíravskú.