#136381
Celkové množstvo alebo rozsah:
Predpokladaný počet 100 kusov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 29 874 527,00 EUR.
Bolo to dve strany dozadu. Skus vnimat nielen seba...
Slávnostné otvorenie európskeho týždňa mobility na hlavnom námestí za účasti primátora, predsedu predstavenstva DPB, a. s.? , novinárov, vrakosy kabriolet a škody 706RTO na hlanvom námestí úspešne za nami ?
Pre uplnu presnost, ZSSK ma niekolko voznov na 200 km/h. Su to tie modrocervene WLABmee, ktore povodne mali byt urcene pre RZD, ale tie prevzali iba cast z nich. Ale lozkove vozne asi na Strelu nie su...
Bude spojenie až do Nemecka strelou, ktorá pôjde do/z Břeclavi a tam na/z EC 177/378. Budú tam 2x Bmz ČD (ZSSK nemá vozne na 200km/h - hlavne že sa kupujú nové šroty z Vrútok) a ešte Beer+Aeer ZSSK, ale tie len po Prahu, kde ich odvesia/privesia.
Je mi blivno z tych klamstiev o uzasnosti 680 ci dokonca porovnatelnosti s TGV. Tesim sa ze konecne bude kvalitne ranne spojenie s Prahou (aspon dufam ze tam budu normalne vozne, idealne Beer a Bpeer ŽSSK. Ak by tam nebodaj zaradili Ampeer tak neni o com a idem jednotkou).
Este k tomu nezastavovaniu L21 na Racku. Vcera vecer som cca.okolo 19,30 vecer pocul v buse L98 generalne hlasenie dispecera,ktory dal pokyn pre vodicov L21,210 ,aby zacali jazdit po povodnych trasach. O zastavovani na konkretnych zastavkach nehovoril nic. Zopakoval to este asi dvakrat.
Takze vodici zacali proste asi aj zastavovat na povodnych zastavkach bez ohladu na oznacenie zastavok resp.predpokladali ,ze uz su vsetky povodne zastavky oznacene.
Pokiaľ na tej bežnej zastávke nebol ani označník (resp. bol prekrytý čiernym igelitom), de iure zastávka neexistovala a teda vodič mal stáť na tej výlukovej...
Ďalšia možnosť je že dispečing operatívne zrušil odklon v plnom rozsahu, ale príslušné technické zložky nestihli realizovať opatrenia v teréne...Teda vodiči už jazdili ako bežne ale podľa informácií to vyzrealo ako počas výluky...
"ktorý možno spôsobil výpadok príjmov, možno nespôsobil nič zlé" keby spôsobil iba výpadok príjmov, dajme tomu...ale on spôsobil aj rast výdavkov
Re #136378 Emo: 1/takže keď máš napr. voz A za 10 tisíc, voz B za 15 tis. a voz C za 20 tis. a zavedieš na A a B rovnakú dotáciu a na C bez dotácie, tak ti všetci budú kupovať ten dvadsaťtisícový? okrem toho, keď robím nejaké opatrenie, musím predpokladať rôzne varianty a tá, že ľudia budú kupovať zahraničné vozy je viac ako 70 percentná možnosť... no ale aj to svedčí o odbornosti našich finančných vodcov...
2/"Ty tvrdíš, že šrotovné je dobrá vec" to som nikdy netvrdil. šrotovné je blbosť, ale čo si Germáni robia so svojimi peniazmi a ako míňajú svoje daňové príjmy, to je predsa ich vec. ak sa nás to nedotkne, nič sa nedeje, ak to má na nás pozitívny dosah, budeme mať niečo úkor ich blbosti... ale prečo to opakovať?
Re #136383 Viliam22: a kam zmizla prevádzka lanovky? ? to budú teda fest drahé poštové vozy...
Re #136390 luky1: lebo 18-percentný bakšiš navyše oproti pôvodne zarátanému 10-percentnému plánu je predsa len viac
Re #136392 M.C.: nemalo byť v tom roku hotové napríklad metro či trať cez Starý most? ? ale vážne, možno si v tom JeTiho preferenčnom čase mysleli, že bude jediný, tak ho šupli na posledné miesto v 1. dpa...
Re #136397 luky133: možno to bude Metro Goldwyn Mayer
Re #136399 IGIs: keď si môžeš kúpiť auto za 10 tisíc €, tak si to isté kúpiš radšej za 15 tisíc? porovnaj si cenu Skapalšity od Ikea a cenu z VO....
Re #136416 luky133: tak im to radšej nahlás už preventíávne, lebo 1/súčasný manažment tam po voľbách už nebude 2/ak by aj bol, kým sa rozhýbe, tak to nejaký ten rok potrvá
Papyr