Nedávno sme tu polemizovali o spôsobe ako prejsť na šetrnejší spôsob nasadzovania klbákov pomocou zmeny linkovania spojením 34 a 84 cez Vazovovu a skrátením L94 po Zochovu. Tak ma napadlo, že ako by potom linka vzniknutá zlúčením 84 a 34 premávala v úseku Vazovova - Račko - Šancová v smere do Dúbravky, lebo si niesom istý či je možno odbočenia z Radlinského na Šancovú.
nevedel by mi sem dakto hodiť torrent na nejakú dobrú hru s tématikou MHD alebo kde robíte šoféra trolejbusu, prípadne električky? o autobusy nemám záujem čo sa týka simulátorov. Ďakujem vopred za ochotu ?
Zabudol si na jednu vec. Petržalské Karosy B 741 by šli na plynofikáciu a výmenou za ne by došli Ikarusy z Trnávky alebo Juráku - podľa toho kam by tie plynové Karosy putovali. ? je v tomto kroku nejaká prekážka?
troška som vytriezvel z tej počiatočnej nevraživosti k Dlhým Dielom, plne chápem, že je rozdiel keď si človek prejde pešo od Cintorínu Petržalka k L80 a niečo iné keď si človek prejde aj len polovičnú vzdialenosť v kopcovitom teréne (hlavne keď ide o človeka so zníženou schopnosťou pohybu). Takže L35 a 135 (alebo radšej 36) môžu byť ale ako som písal : separátne L35 KUKLOVSKÁ - Sološnícka - Šaštínska- Púpavova - BORSKÁ a L135 KUKLOVSKÁ - Beniakova - NAD LÚČKAMI - Baníkova - J. Stanislava - Beniakova - KUKLOVSKÁ. Ale L36 (alebo skôr radšej 132) by som si vedel predstaviť ak by si to TESCO Lamač zacvakalo zo svojho vrecka, alebo si to m.č. KV financovala tieto vrtochy. Ale nech sa DPB usmaží vo vlastnom kotli, L36 budú určite ľudia z dispečerského sledovať ako je vyťažená.
Poviem to natvrdo. Lebo ľudia sú sprostí a nevedia sa pozrieť na skutočnú cenu, reagujú len na čo najväčší nápis "šrotovné".
To isté sem dostali teraz bohužiaľ tu v ČR - ceny išli krásne dolu, teraz nabehne šrotovné a ceny pôjdu hore, takže zákazník dostane auto so šrotovným za takú istú cenu, ako doteraz bez neho.
Problém SK je okrem toho v tom, že ja som ešte nezažil trh s tak nerealistickými (=predraženými) a rigidnými cenami, ako na SK.
prave som to videl aj na topkach...je to des a hroza, predpokladam, ze to vozidlo nebolo este vybavene kamerovym systemom
v tejto dobe velmi malo ludi upozornuje na verejnosti na "nevhodne" spravanie a ti cestni, ktori este maju tu odvahu, na to bohuzial len doplacaju
Nemôžeš vedieť, či by sa predali alebo nie. Ľudia by možno mali snahu čo najdlhšie jazdiť na starých autách, lebo na nové by nemali peniaze.
Jasné, že možno argumentovať tým, že predajcovia by mohli znížiť ceny, ak by chceli predať svoj tovar, čo by malo rovnaký efekt ako šrotovné. Ale pýtam sa, prečo tak neurobili? Prečo muselo prísť až šrotovné, aby naštartovalo predaj?
Aspoň viem, kto má aké predstavy o fungovaní ekonomiky. A uvidíme, ako to pomôže v najbližších rokoch, keď sa nepredajú autá, ktoré by sa v tých rokoch predali prirodzene a miesto toho sa so "štátnou" podporou predali v akcii "šrotovné".
Áno pomohlo aj Volkswagenu Slovakia. Kebyže si dobré informovaný v Bratislave sa vyrába aj Octavia a pre jej nadmerné objednávky mali aj tu plno. Samozrejme, je jasné, že Slovenské šrotovné pomohlo najmä Kii a PSA lebo oni majú lacnejšie automobily, ale pomohlo aj VW Sk. I keď jemu hlavne nemecké.
Takže vieš čo? Že slovenské šrotovné pomohlo Volkswagenu Slovakia? Hahaha.
Okrem toho taká krátkodobá pomoc je podľa mňa zbytočná a v konečnom dôsledku vedie k predĺženi ua prehĺbeniu krízy. Popísali to tu už dávno predo mnou iní, takže ja si klávesnicu už drřať nebudem.
Aký komunizmus? O čom točíš? Prečítal si si poriadne, čo píšem?
Mimochodom, pre mňa je podstatné, že nemám problémy s tými ľuďmi, ktorých ja považujem za prínos.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo
Jasné, že možno argumentovať tým, že predajcovia by mohli znížiť ceny, ak by chceli predať svoj tovar, čo by malo rovnaký efekt ako šrotovné. Ale pýtam sa, prečo tak neurobili? Prečo muselo prísť až šrotovné, aby naštartovalo predaj?