Kockac: máš pravdu, pomýlil som sa.
Vladimír: pred posledným veľkým obmedzením minulý rok jadzili celodenne na linke 38 dokonca 2 vozidlá, ale to boli až 3 odchody v hodine z Patrónky.
Vladimir: Ako to je s linkami 38, 43 skutocne neviem, ale na 27 to vyzera nasledovne:
- pracovny den pocas skolskeho roku: 1. sedlo, 2.,3. spicka, 4.,5. VW (5:20 h., 13:20 h. )- z linky 21/8 = spicka na 21, 6.VWv ( 21:20 h. ) z celodennej linky 21/6 POZOR: 27/3 od 20:25 h. prichadza na 20/3 a naslednu 509
- pracovny den prazdninovy: 1. sedlo, 2. spicka,3. VW ( 5:20 h. ) 21/1, 4. VW ( 13:20 h. ) 21/3, VW ( 21:20 h. ) 21/4
- vikend: 1. sedlo
VLADIMIR #13506> pokial sa ja pamatam, tak 44 sa otacala az pri konecnej elektriciek Karlova Ves, nakolko prejazd cez kolaje medzi zastavkami Borska a Karlova Ves pred rekonstrukciou trate este nebol. A tiez ak si dobre pamatam, tak konecna zastavka linky 44 bola o kusok dalej (cca pri tom spominanom prejazde cez trat) ako je dnesna Borska. V smere do Dubravky tam este dodnes su panely z tej zastavky.
Prípadne ešte dodám, že pôvodné otáčanie linky č. 44 je naznačené na Pustej ul., tak neviem, či bola aj zastávka na Pustej ul. alebo to bola skutočne zast. Borská.
tr3mp: Na mape Bratislavy, ktorá vykazuje stav MHD k 5.4.1988 linka č. 44 jazdí len po zast. Borská. Po prvý raz je vyznačená po Iuventu až v ďalšom vydaní mapy, kde je stav MHD k 3.4.1989. Zmena sa teda musela udiať v tomto dátumovom rozmedzí.
O.K. kasli na to, ved sa nic takeho zase nestalo. Aspon som spoznal beusa . No ale v tu sobotu - co si mi pisal SMS - hehe - to ne - ved som vstaval bolo 1200 prec :DDD. Sobotu a nedelu ja rad prespim vzdy .
V piatok som isiel prvou (494x) z Vrancovicovej. Bol v nej vsak taky divny smrad, ako keby sa palila guma, tak som radsej vystupil na Patronke (radsej - po precitani scifi "zelene peklo") a pockal na dalsiu. Prisli naraz 494x a 48xx - zvolil som prvu, bola to dobra volba, na Nam. hraniciarov uz bol Ik435 napriek rovnakemu startu v nedohladne daleko vzadu.
V sobotu som isiel nejakym TAMom, bol to vsak nejaky pretekar, zakruty siel sposobom, ze do zakruty pribrzdil a v jej polovici uz pridaval naplno plyn. Cas Vrancovicova - Nam. hraniciarov 18 min. (namiesto 22 v CP;-) Naviac, ked som vystupoval, zadne dvere sa este pocas jazdy veselo otvarali a zatvarali ako autobus naskakoval na ceste, nastastie bus bol prazdny, nikto nevypadol ...
NAJLEPSI ZAZITOK som vsak zazil jeden den tento mesiac, s jednou 92 - 48xx - den ani voz neuvadzam:
Trasa ako je vyssie uvedene. Vsetko islo ok, az do momentu, ked vodic zabudol odbocit z Einsteinovej na Dvory a isiel dalej popri Auparku. Tych asi 6 ludi, co sa viezlo, sa zacalo obzerat co sa deje, ja som sa celkom potesil netradicnou trasou 92ka isla ako 507 cez rampy k TPD a dalej doprava po Jantarovej a Rusovskej ako 84 a 89. Na Halovej sme zastali (na zastavke smerom do centra ), vystupili dvaja ludia, jedneho, ktory nastupil jeden cestujuci hned poslal von, s tym, ze "toto je zabludeny autobus". Tu ale vodic spravil nieco nepochopitelne, nie ze by sa otocil a napojil na spravnu trasu (este po nom mala ist dalsia 92ka, ktora by zobrala ludi z Dvorov, keby tam nejaki boli), ale zabocil smerom na nadjazd ako 83ka, pri benzinovej pumpe vsak nezabocil doprava ale DOLAVA DO PROTISMERU (teda tam, skade prichadza 89ka). To si sice hned uvedomil, zastal v pri tom trojuholniku v odstavnom pruhu a skusal to vycuvat, ale nejako sa mu to s klbakom v zakrute nedarilo. Tu sa rozhodol pre sialeny krok (k udesu vsetkych cestujucich). Vyrazil dopredu a isiel v protismere od nadjazdu az skoro po Danovy urad, kde sa mu cez prejazd cez stredovy deliaci pas konecne podarilo otocit (to sa sice skoro zlomil bus - pozrite si velkost miesta). Ta jazda mohla byt sok pre nahodnych vodicov, predstavte si, ze idete vecer po Panonskej a zrazu oproti vam autobus ;-)))) No bolo to dost dobre ... skoda, ze nie je fotka
Macheta: To hádam nemyslíš vážne! Linka č. 28 má jazdný čas v jednom smere 15 min., tzn. na obrátku 30 min. a interval v sedle 60 min. Ak ju robí vlastné vozidlo, znamená to, že 30 minút jazdí a 30 minút stojí. To je 1:1! Na linkách č. 27, 35 a 38 by bol potom tento pomer ešte zvrátenejší. Ak mi minimálne ešte jeden človek potvrdí, že je to pravda, potom moja mienka o DPB sa začne prudko zhoršovať....
Vladimir: Prchody neexistuju ani na linkach 27 (1 voz v sedle + 2 v spicke), 28 (1), 35 (1+1), tie robia len samy seba. Okrem jedneho posiloveho spoja R/O/V na linke 27, ktore robi voz z linky 21.
Vladimir: hahaha, zevraj prechody medzi 43 a 38, ved tie linky su vypravovane kazda z inej vozovne! Ked linku 38 vypravovala Trnavka tak tam dokonca na cely den par krat vypravili aj klbovu Karosu. No je mozne, ze rano linka 38 robi posilu ako 49/2.
Mám jeden vynikajúci nápad na úspory pre Mikiho:
Treba zrušiť v Bratislave všetky električky, trolejbusy a autobusy. Tiež sa nič tragického nestane. Mesto a štát ušetrí obrovské peniaze, bratislavčania si zvyknú, veď peši sa skôr dostanú z jednej časti mesta do druhej ako obyvatelia iných regiónov Slovenska do zamestnania. Podobne treba postupovať aj v ostatných slovenských mestách.
Čo sa týka SORov, zdá sa mi, že sa vám (alebo DPB) to trochu vymklo z rúk. Pôvodná teória, že SORy budú obsluhovať linky s malým počtom cestujúcich, kde klasický 12m autobus je luxusom. No v ostatnom čase sa nestačím čudovať, kde všade sa SORy objavujú. Nie som síce z BA, no v mojich spomienkach určite nevystupujú linky ako 29, či 30 ako linky s nízkym počtom cestujúcich. A hovoriť o náhrade Karos SORmi je už úplné šialenstvo (s výnimkou prípade, ak by typovaá zámena vozidiel bola kompenzovaná adekvátnym skrátením intervalu).
Potom, čo som si do tlačiarne kúpil nový atrament som znovu rozbehol postupné zostavovanie môjho súkromného karisblokového linkového cestovného poriadku MHD v BA. Znova som však naďabil na nejasnosti, tak sa pýtam:
Na aké linky existujú prejazdy z liniek č. 27, 28, 35, 38 a 43? Pôvodne som si myslel, že linky č. 38 a 43 obsluhuje spoločne len jedno vozidlo, no odchody tomu nenasvedčujú. Ako tam tie prejazdy teda fungujú? Fungujú tam vôbec nejaké prejazdy? Lebo ak by mi niekto tvrdil, že linku č. 38 obsluhuje len jedno vozidlo, ktoré celý deň jazdí len na tejto linke, asi by som utrpel šok (absurdne nízka produktivita práce). Ako je to teda?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Turbo
Ty mas teda navrhy!!! Co si vystudoval???