Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #134835:
ale zas drevené sedačky by boli celkom zaujímavé z pohľadu, že dôchodci by sa tak nenáhlili za voľným miestom, už by neboli tie strategické presuny seniorov v L68 ako poznám, že babka alebo dedko nastúpia do tretích dverí, s elánom teenagera preklusajú celý autobus len aby si si sadli na svoje obľúbené miesto ? seriózne ak mám povedať, tak možno mám nedôveru pre tie sedačky z TAM-BUSov. Na jednej strane je to trest pre cestujúcich za ich správanie, resp. nereagovanie na dianie vo vozidle, ale na druhej strane je to podľa mňa tvrdé, lebo kto dnes si otvorí ústa na dáku socku, alebo dakoho pod vplyvom alkoholu, prípadne omamných látok? Ani šoféri si neplnia svoje povinnosti. Keby si plnili tak na L99 by bolo výjazdov až až. To by šoféri viac stáli s policajtmi ako prepravovali ľudí.
Reply on: S499.1023 #134839:
Ked to ty povies 😃
Reply on: S499.1023 #134838:
V nepohodlnosti. (slizka) Kozenka je urcite lepsia 🙂
Reply on: Jezo #134833:
Oni nevedia ani čo chcú s tým mostom spraviť pre boha ? darmo sa budú odvolávať na odbornosť a nejaké postupy zo zahraničia, keď tam si uvedomujú jeden významný faktor a to je ČAS, za ktorý ten most by mal byť k dispozícii pre električku a RENTABILITA týchto procesov, aby sme nepočúvali za 10 rokov, že mesto zle rozhodlo a most treba nahradiť novým... ?
Reply on: tr3mp #134826:
? celkom dobré ? Možno by som úsek Patrónka - Cesta na Červený most ponúkol aj v druhej podzemnej variante nakoľko je na Patrónke podchod, kde by podľa mňa šlo umiestniť predajňu cestovných dokladov pre DPB, stánky s občerstvením a pre bezpečnosť monitorovať podchod kamerami a spraviť výťahy na obidvoch stranách komunikácie. Ešte by ma zaujímalo ako by sa udržovalo spojenie na Harmincovej, či by to robila nejaká lokál linka DNV - Dúbravka - TESCO.
Reply on: 810zssk #134834:
Dovtedy ešte mnohokrát zmeníš názory.
Reply on: 810zssk #134835:
ôžeš mi nejako preložiť, v čom? V sparťanských podmienkach? Na sparťanské podminky sa ti každý potenciálny cestujúci vyserie a spravíš z MHD socku.
Reply on: Puki #134836:
A schopnosti ich nicit ?
Reply on: 810zssk #134835:
Nesúhlasím. Vyzerajú na prvý pohľad celkom schopne aj tie drevené sedačky. To je už niečo úplne iné ako tie spred 15 rokov v Bambusoch... Ja si zase radšej posedím v reštaurácií, kde sedím omnoho dlhšieako v MHD na drevených stoličkách ako plastových 😉 Otázka je skôr ceny a prevedenia ako materiálu.
Reply on: S499.1023 #134832:
Vynimocne suhlasim s du.nc.om.
Reply on: S499.1023 #134830:
Napisal som. Ked na to budem mat - v tom je aj prevadzka.
Reply on: no.ev.di. #134813:
To je samozrejme nezmysel, čo tu hlásaš. V skutočnosti ide o to, že tie drevené sedadlá NIE SÚ žiadne sparťanské a nepohodlné.
Reply on: Ondro #134809:
A ja ich najazdím osemdesiat tisíc a po Prahe sa aj tak (alebo práve preto) presúvam MHD (a po BA taxíkom ? ).
Reply on: 810zssk #134805:
Ale to vieš, že budeš veselo ďalej chodiť MHD. Z prostého dôvodu, že nebudeš mať na jeho PREVÁDZKU ? .
Reply on: Emo #134807:
TamBus je Düwag, Rathgeber alebo 15T?
Reply on: zakaznik #134812:
Samozrejme. Pokiaľ by som mal na výber z plastových, drevených a koženkových, tak by som rozhodne zvolil drevené. V prípade, že by som vozidlo prevádzkoval v režime sociálnej taxislužby, tak tým skôr.
Reply on: no.ev.di. #134699:
"si myslíš o tých električkových tratiach HL.ST. - Pražská - Brnianska - Patrónka - TESCO Lamač - Harmincova a Dolné hony - Gagarinova - AS - centrum (cez Dunajskú asi nie)"

Čo Ti mám napísať? Trochu fikcie? ?
1. ET Hlavná stanica - Patrónka - Dúbravka
Trať nadväzuje v podzemí Hlavnej stanice na existujúcu električkovú trať a hĺbeným tunelom prechádza do stredového deliaceho pásu Pražskej ulice. Električkové teleso je vybudované na úkor pôvodných bus pruhov. V stúpaní prechádza popod križovatku so severnou tangentou. V klesaní pod pešou lávkou je umiestnená zastávka Hroboňova (ktorá je prístupná bezbariérovo z existujúcej lávky). Trať pokračuje stredovým deliacim pásom Brnianskej ulice. Pred križovatkou Patrónka stúpa na estakádu, ktorou prekonáva križovatku. Zastávka Patrónka je umiestnená na estakáde bližšie ku križovatke voči súčasnej polohe autobusovej zastávky. Zo zastávky je možný prestup na doplnkovú dopravu (autobusy a trolejbusy), ktorých zastávka sa nachádza o úroveň nižšie. Trať ďalej pokračuje na estakáde v stredovom deliacom páse Lamačskej cesty. V križovatke s Cestou na Červený most prechádza na ľavú stranu Lamačskej cesty a schádza z estakády na úroveň terénu. Trať je vybudovaná na úkor jedného jazdného pruhu existujúcej komunikácie. Oproti Tescu Lamač sa nachádza rovnomenná zastávka. Prechod cez Lamačskú cestu je zabezpečený lávkou pre peších. Za zastávkou trať odbočuje vľavo popod diaľnicu D1 a ulicou Polianky. Za teplárňou odbočuje vľavo popri záhradkárskej osade do zastávky Dúbravanka, ktorá zabezpečuje obsluhu navrhovanej zástavby. Trať sa pri štadióne ŠKP pripája na existujúcu ET v smere do Dúbravky, pričom mimoúrovňovo križuje ulicu Mikuláša Schneidera Trnavského v smere do Dúbravky.
Dĺžka trate je 5100 metrov.
?
Ináč nie je troška prehnanná cena 1000€ za údržbu zeleného električkového pásu? To tá voda, ktorou ju polievajú je taká drahá? A kosiť to stačí podľa mňa raz - dva krát do mesiaca...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.