Presný rok neviem, ale jedným z dôvodov prečo bola ukončená ich výroba bola zmena emisnej normy na EURO 4 a oni mali len EURO 3 pokiaľ si spomínam. Ďalší dôvod bola pravdepodobne vysokopodlažnosť.
a rok dozadu už tento jednotný lístok mal byť na svete aj spolu s číselným označením prímestských liniek a ostatnými novinkami v tarife a označovaní liniek v BSK. Rok a dačo po sľubovanom termíne sa nič nezmenilo.
Kedy sa prestali vyrábať Karosy B961? Keď nad tým tak spätne premýšľam, tak je škoda, že sa ich sem nepodarilo zakúpiť rovnaký počet ako B741. Teraz by sme mali aspoň podstatne menšie problémy a Ik280 a 283 by mohli dojazdiť oveľa skôr ako v r. 2008. Takisto by sme sa nemuseli srať s GO TAM-BUSov, ktoré aj tak dlho po oprave nedožijú, viď 2410 a 2411.
9/2009 - Vyhláška Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov
§9 Riadenie cestnej premávky svetelnými
signálmi a pokynmi
(k § 62 ods. 3 zákona)
ods. 3 (čo je zelená, žltá, zelená, šípkový/kruhový semfor a pod)
ods. 4
"Na skončenie platnosti signálu so zeleným svetlom
„Voľno“ podľa písmen c), e) a g)možno vodiča vozidla
upozorniť pravidelným striedavým zhasínaním
a rozsvecovaním tohto signálu."
Zájazdy BA MANy sú vylúčené keďže zmluvu s DPB majú už predlženú minimálne do konca tohto roka a od septembra opäť budú robiť záložaky aj v sobotu a nedeľu ? ?
Šuhajík, prestaň tu už Záhradkárske PR vydávať za objektívnu pravdu a vysvetli mi, ako by bolo možné zapojiť kneeling naopak? Tušíš vôbec, ako je kneeling technicky realizovaný?
no.ev.di.