Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Igorko #13277:
Dá sa aj v DPB brigádovať? Lebo keď budem mať dotatočný vek, prax atď., veľmi rád by som si zajazdil na nejakých trolejbusoch, dúfam že dovtedy 21Tr a 22Tr.
Ľudia, neviete, ci DPB neplanuje nejaku novu linku???

Viem, ze ma byt 211ka, ale zaujimalo by ma kedy?
Este by som prial aj prepojenie Zahorskej a DNV!

Volkswagen Slovakia-Kremencova-Mlynska-Novoveska-Hradistna-Milana Marecka-Stefana Kralika-{Mokrohajska-Patronka-Zahoracka-Voj.Nemocnica-Zaluhy-Vrancovicova-Od Lamac}-Dievci Hradok-TV Markiza-Krce-Zahorska bystrica

{spicka}
mohla by chodit v spicke tak 3x/hod a v sedle 1x/2hod a cez viken tiez
Reply on: Andy #13273:
Moja posledná služba bola 212/2, 14. 7. 1994. Je to krásna práca ale živiť sa ňou nechcem. Teraz rozmýšľam, že by som si brigádnicky zajazdil v Pardubiciach alebo v Hradci Králové.
I.
Reply on: Andrej (Anndy008) #13275:
Tak tak! bavme sa o mhd, vrakosach atd...
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Hmm, tiez ma tato diskusia uz stve. M@rtine - mas tam par nepresnosti, ale vcelku to sedi.
Ale uz ma nebavi debata na tuto temu. Som sem napisla moje poznatky z cesty a som myslel, ze nieco okolo toho podiskutujem(e), ale zda sa, ze to nikoho nezaujimalo, ze inde to moze funguovat a ako.

Andy: igorko uz dlhsie robi mimo oblast dopravy (ak mam spravne info)
COLOR: zatial jeden rocnik prevadzky a ekonomiky cestnej a mestskej dopravy a tri rocniky vseobecneho lekarstva 🙂 teda dostudovane nemam nic.
Reply on: Igorko #13256:
A teraz jazdíš?
Reply on: d3k0 #13271:

Tak, tak!!!! ;)))
Teda poviem vam, je mi z tohoto tu smutno, ani pomaly nemam dojem, ze som na dopravnej stranke. Jeden musi stale davat najavo, ze sme blby narod, alebo minimalne sproste mesto; druhy zase pre zmenu musi hladat vinnikov vsade, len nie u nas. Nemohli by ste sa radsej zamerat na hladanie prostriedkov ako to tu zlepsit a nie travit cas nekonstruktivnymi hadkami?
Reply on: Turbo #13269:

Mal by som sa kopnut do zadku, toto je forum o doprave!!! ;))))
Reply on: Papyr #13264:

Pekne napisane, myslim si ze aj m@rtin s tym bude spokojny, ja som. Ak sa to J nepaci, tak smola.
Reply on: Papyr #13264:
Hmmm... zaujimave, tiez si myslim ze Prokoko*ovica vyhodia, ale do takych detialov som az nesiel. Co si vystudoval?
Reply on: dusoft #13261:
A ked ZSR regionalne rozdelis, ako zabezpecis ich prepojenie? Je to to iste, ako keby mala vzniknut celoslovenska siet zo sukromnych prepravcov, kde jeden chce nieco ine ako druhy chce nieco ine ako treti ako... To sa neda! A tie podmienky, resp. zmluvy by museli byt spravene fakt dobre, co, ako sam uznas, na Slovensku nie je mozne. A financovanie sa tym nejako extra nezjednodusi.
Reply on: dusoft #13262:
Tak!
Reply on: m@rtin #13257:
Ak si sa bal, aby tu nebola takato diskusia, tak si mal vsetky prispevky odignorovat a nie pisat taky dlhy prispevok. Ale mne je to jedno, je to tvoj cas.
Ako sa divate na buducnost zeleznic? Ja to vidim asi takto:

Prokopovic jednanie nezmeni a vyhodia ho z funkcie.

Zatrasie sa mozno aj stolicka predsedu vlady, toho, ktory kedysi vystudoval Prevadzku a ekonomiku zeleznicnej dopravy.

Namiesto Prokopovica pride este "kompetentnejsi" minister.

Odborari poseru co mozu a peniaze (pretoze nevedia, co je to ucelovo viazana dotacia) pouziju na blbosti, inak povedane, spreneveria.

Pendolino teda nebude.

Za spreneveru penazi tiez nikto vysetrovany a trestany nebude.

Zeleznice budu nadalej nepruzny moloch s nulovou uctou k zakaznikom a 2/3 zbytocnych ludi.

Vacsina lokalok aj tak zanikne.

M@rtin, J, Igorko: kedysi som sa pokusil napisat objektivny rozklad cesko-slovenskych vztahov. Je na horeuvedenom linku.
Reply on: m@rtin #13257:

nehladaj v mojej otázke nič záludné, len by ma zaujímalo koľko máš rokov?
no, uz to tu vyzera na flamewar. chodte sa flameovat niekde inde a konecne chodte k veci:
MHD!!!
COLOR: ano mas, pravdu, rusit trate je nezmysel. ale ronakym nezmyslom je pokracovat vo financovani dlhu ZSR, ktory sa neustale prehlbuje. treba to sprivatizaovat a bude poriadok.
kua, ked je nieco stastne furt je to na hovno, lebo ani ja ani ty ani nikto sa o spolocne poriadne nestara. ale ked nieco niekomu patri, tak to je ina kava.

na druhej strane sa treba poucit z prikladu VB, kde privatizacia (kvoli zle postavenym pravidlam) dopladla zle.

najlepsie by bolo rozdelit ZSR na jednotlive casti, ako sa to dialo v pripade SAD.

zjednodusi sa tym financovanie a zvysi transparetnost procesu.
Reply on: m@rtin #13257:
Martin, neviem prečo sa s tým namáhaš, kto nechce, ten nepochopí. Ja Ťa len upresním:
1) V období 1918-1939 nemôžeš hovoriť o Česku. Československá republika bol unitárny štát.
2) V Žiline stojí socha Andreja Hlinku. Andrej Hlinka v dobe vzniku Slovenského Štátu už nežil (zomrel 16.8.1938), takže ho ani nemohol viesť. Andrej Hlinka bol zástancom autonómie Slovenska ale nie odtrhnutia. To, že po jeho smrti ho hejslováci začali uctievať ako modlu a otca Slovenského štátu, za to Hlinka nemôže. Hlinka bol regulárny demokratický politik.
Takže nič proti Tebe, v princípe s Tebou súhlasím ale keď chceš robiť historické exkurzy, tak si preštuduj pramene.
3) V období vzniku ČSR nebola žiadna Tatra Kopřivnice ale Vagónka Ignác Šustala a podobné drobné nepresnosti:-).
I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.