Reply on: IGIs #132688:
Logické riešenia pre MHD by boli zo strany DPB veľkým luxusom. Za všetko hovorí to, ako neoblomne zastávali to, že zatrolejovať obratisko pre L33 netreba lebo sa bude onedlho trať predlžovať a napájať na existujúcu sieť... Nakoniec museli dať za pravdu tým čo boli za obratisko cez zaťaté zuby lebo to "onedlho" by platilo bez úvodzoviek takto - onedlho by sme mohli 25Tr vyradiť.Keď je reč o výhybkách tak by som sa chcel spýtať aký má zmysel výhybka pre električky za zastávkou Nám. SNP už po pár metroch? Otázka ma napadá v súvislosti s tým, že omylom vodič L13 neprehodil výhybku a šiel na tunel, všimol si to a chcel vycúvať pred výhybku... avšak L1 voz L13 dobehla a tak museli električky spolu cúvať ? ?
Ámos