Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #132078:
Tí ľudia aj žijú v Petržalke alebo sa len chcú vystrkovať? Takýmto spôsobom nebudeme mať v Petržalke nič tak nech už láskavo držia jazyk za zubami ? a čo teda vôbec chcú aby premávalo do Petržalky? Nie je to nejaká iniciatíva, ktorú zvolal Mr. Domovník? ?
Reply on: Emo #132051:
ale aspoň by sa fešák hubert aj so zahradkarom mohol opäť popretŕčat v TV a robiť ofuky, že ako si to tí Rakušáci predstavujú, že keď to ide v BA, prečo to nejde aj v civilizovanej krajine ?
Re #132056 luky133: ten realitný agent chce to, za čo mu viac zaplatia... ?
Re #132060 X-4390-X: veď cez prázdniny ich možno ani nebude treba... ale potom od 2.9. sa začne zábava
Re #132069 kuko1: a čo takto 37xx, 27xx, 408x ?
Reply on: TeBeCe #132078:
Kaslat na petrzku, nech sa tlacia v IK 4xx az do smrti. Tie peniaze nech investuju radsej do sucastnej elektrickove siete, pripadne na spojku do Vajnor, alebo predlzenie do DNV. Mozu sa nakupit nove NP eliny, plne klimatizovane a petrzalka nech si skusa lolove teorie do blba a nadava na stare smradlave busy ?
Bratislava - Tlačová konferencia na tému Najväčšia dopravná
investícia v Bratislave je vážne ohrozená postupom magistrátu sa uskutoční o 14.00 h v Malej zasadačke Domu novinárov na Župnom nám.
7 v Bratislave.
Iniciatíva občanov pod pracovným názvom ZEED (Za ekologickú a efektívnu dopravu) s podporou viacerých iniciatív a občianskych združení je presvedčená, že projekt električky do Petržalky, ktorý chce mesto realizovať, ohrozuje územie okolo Chorvátskeho ramena je nesystémový, finančne neefektívny a netransparentný. Nerieši problém dopravy v Petržalke a v Bratislave a navyše ohrozuje vybudovanie skutočného Nosného dopravného systému.
Informujú/Vystúpia: Martin Kugla - Ekonomické aspekty problému a možné čerpanie EÚ fondov (analytik Fair analyses), Vlado Dulla - Investície z hľadiska transparentnosti – požiadavky ZEED na vedenie mesta (odborný konzultant Bratislava Otvorene), Elena Pätoprstá - Možnosti spoločne prijateľného návrhu pre environmentálne aj dopravné riešenie pre zachovanie hodnôt územia Petržalky (OKO skupina zástupcov občianskych združení) a Katarína Šimončičová - Skúsenosti z Paríža (verejné zhromaždenia, hlavné trendy rozvoja európskych miest z hľadiska participácie občanov, dopravy a environmentu)
Reply on: All1111 #132074:
Tak potom je v tých názvoch pekný bordel, keďže Termostav bol kedysi názov zastávky Vinohradnícka.
Reply on: Emo #132075:
PRVÁ STAVEBNÁ SPORITEĽNA ?
Reply on: All1111 #132074:
Dík. ? Možno sa budem pýtať ako debil, ale čo je PSS?
Reply on: Emo #132073:
Je to zastávka ,,Prístavný most,, na Bajkalskej. Vedľa PSS sa nachádzal areál Termostavu, teraz je to tá nezastavaná plocha medzi Baumaxom a PSS. Zastavovali tam len spoje SAD DS ?
Reply on: Valec #132070:
A nevieš náhodou, kde presne sa tá zastávka nachádza(la)?
Reply on: Valec #132070:
Fíha, to mi pripadá byť dosť nezmyselná nadchádzka.
Reply on: 810zssk #132058:
nebola to ČT, ale konkurencia v podobe spoločnosti Mikroelektronika Vysoké Mýto, ktorí mali prístup (vďaka spoločným projektom), takže nešlo o hack ale zneužitie. To sa riešili, spoločnosť toto neskôr stiahla, nakoľko systém presne zistil, komu karta patrila (osoba z ME). Skončilo to ospravedlnením sa (hrozili tu vysoké sankcie). Aj z tohto dôvodu ako protiopatrenie boli zavedené nové bezpečnostné prvky.
Reply on: Peon #131987:
Ad zastávka Termostav.

V bratislavskom CP SAD 2005/06 (vtedy tam boli ešte všetky linky do BA prichádzajúce) sa zastávka Termostav nachádza, priam až prekvapivo, na linke 201413 Dun. Streda, (Šamorín) – Gabčíkovo – Bodíky – Bratislava. Všetky autobusy zachádzali medzi zastávkami Bratislava,,Dolnozemská ul. a Bratislava,,AS na zastávku Bratislava,,Termostav Jazdná doba medzi nimi bola vždy po 15minút, kilometre si presne nepamätám, ale bolo ich tam požehnane.

Zastávku Montostroj som zatiaľ nikde neobjavil.
Reply on: kecho #132050:
A keby tam bolo 36xx,17xx a 41xx.
Inak to mohli radšej odstaviť tú 7084 lebo je staršia.
-Čo ked má buse transparenty...prečo vlastne odstavili mladší
voz z poslednej klasickej K2 série?
Reply on: MiroBA #132065:
? Teray akurát čítam že bol práve posledný den v premávke ? Kurnik to som mohol ešte nastúpiť a sa zviesť.
ja že už bola odstavená skôr. Pardon
Miroba-prečítaj si poriadne tu novinku
Pre tých čo smútia za K2 7086, aj v rozpore z odkazom "7086 dojazdila" -dnes zhruba medzi 17tou a 18tou hodinou som ju videl v premávke pri Blumentáli. Bola na L7 tretie poradie.
Že by si to DPB to s tým odstavením rozmyslel? Nevie o tom niekto viac?
majo tak na druhy pokus uz naozaj? ? (http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7209)
a osobne si myslim ze ku K2-kam sa viac hodia tie tabulky ako BUSE transparenty ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.