Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MiroBA #131722:
Taký povrch majú TEDOMy a už zistili, že im to pokazí fixky takže prestali čmárať. ? Keď sme pritom do všetkých nových autobusov/električiek/GO trolejbusov mohli dávať kamerový systém nakoľko je temer jasné, že sa osvedčí aspoň z toho hľadiska ako prevencia.
Reply on: IGIs #131713:

Najlepšie je vymáknuť writerov a dať to čistiť im.
Raz dávno som bol svedkom ako vodič autobusu prichytil nejakých štuplov a šiel snimi ažna konečnú tam museli pekne čistiť.
Inak napadlo ma čo tak do vnútra električiek namiesto tých hladkých umakartových dosiek po ktorých sa dobre píše postupne nedávať dosky s drsným povrchom -niečo na štýl brizolitovej omietky? Po tom by sa zle čmáralo fixkami.
Reply on: Pettrik #131719:
v poslednej serii T6A5 to flaky nenechavalo ked boli este nove.
Reply on: TeBeCe #131717:
a nenecháva to tam potom také flaky, že je vidno, že to už bolo čistené? ?
Reply on: kacka #131715:
no vo štvrtok tam ešte nebol ani jeden, ale odvtedy som ju kvôli neviem akým dôvodom nemal... ?
Reply on: IGIs #131713:
kedysi bolo celkom univerzalnym pripravkom acetonove riedidlo ?
Reply on: IGIs #131713:
Takéto povrchy šli celkom dobre vyčistiť CIFom, len neviem či aj od tagov. Ale môžeš to skúsiť.
Reply on: Pettrik #131714:
uz aj tvoju novu elinu "pokrstili" carbanicami?
Reply on: IGIs #131713:
aj mňa by to celkom zaujímalo 🙂
Majo - prosím ťa nevieš pomocou akých prípravkou idú dole tagy z tých drsných sedadiel, ktoré majú K2S-ky (myslím zadnú stranu) ? ?
Reply on: luky133 #131705:
Precitaj si diskusiu tusim z piatku, polozil som podobnu otazku. Par ludi odpovedalo celkom trefne ? Nazor na politiku mesta si z toho mozes urobit sam ?
Reply on: luky133 #131710:
No trochu to poupravím lebo som si nevšimol najnovší článok kde sa vyjadrujú ku Aquariu. Nakoniec sa idú stavať len tri, v Štúrove sa stavia/resp. začína zmluvy sú uzatvorené... V Nových Zámkoch sa nestavia lebo sa nedohodli na odkúpení pozemkoch, ale ako sa vyjadrili k Bratislave tu všetko ide dobre až na ten územný plán + už pripravujem článok na túto tému na i-ba.
Reply on: eripmav #131707:
Problémom nákupných centier v Bratislave je problém ten, že všetko sa stavia v Ružinove/Petržalke a ostatné časti sú nútené dochádzať... Preto sa ide stavať Aquario Shopping Center. Na Slovensku sa plánujú 4 z toho jedno je už otvorené a ďalšie sa stavia. Isté je, že sa stavať ide OC Jednotna na DD tam je už všetko schávelné a už sa má začať stavať v blízkej budúcnosti peniaze sú taktiež. ? Aquario je viac než isté, ale tam je mnoho iných problémov a to križovatka Molecova, autobusový pruh od H. Meličkovej, pozemky kde je teraz BVS a posledné úzmený plán. Ale investor tu chce staviať. Ale zase v tejto časti je to iné, lebo tu nie sú žiadne služby občanom takže aj preto sa to tu ide staviať a inde to stojí preto lebo tam je to prehustené a myslím, že to aj stačí.
Reply on: eripmav #131707:
teraz sa chysta na zl.pieskoch rozsirenie shopping palace, aj ked som zvedavy ako sa to uzivi
Reply on: eripmav #131707:
Konkretne Central bol pokus ziskat peniaze od bank alebo inych investorov, tym ze sa zacne burat (na SK skoro vsetko priamo alebo nepriamo financuju banky) a nevysiel. co viac ludia potrebuju ako dokaz presytenosti trhu s nakupnymi centrami? ani niekolko rokov chatrajuce torzo Yosarie? opat slovensky vychcanci si mysleli ze ked zacnu nieco robit, tak banka to prefinancuje... no omyl...
Reply on: luky133 #131704:
pripravovat nove nakupne centra ustami a papierom sa moze kolko chce... aj 20 novych centier...
kedy bolo otvorene posledne velke centrum? myslim ze posledne velke bolo avion-ikea, a tu je pridana hodnota prave ta ikea - ciel pre ludi z celeho slovenska kupujucich nabytok... predtym? asi aupark...
co sa robi s centralom?
preco stoji Yosaria? ja naozaj neviem ze ci ludia uveria uz naozaj vsetkemu??? co je to novy investor? idiot ktory da peniaze vyhodit do smetneho kosa??? jednoducho YOSARIA NEMA PREDZMLUVNENE NAJMY a tak ziadny investor, ziadna banka na to peniaze uz neda a preto skoncil a skrachoval, rozpravky o novych investoroch su dristy - jedine ze by sa nejaky nasiel a prerobil na tom. Rovnako na tom je central! Dnes uz banke nestaci 'dobry projekt' a to ze sa zacalo burat aby davala peniaze na vystavbu - dnes uz chce banka zmluvy o buducich zmluvach na prenajmy obchodnych priestorov, kancelarie, predane byty... a to NIKTO NEMA, preto vsetko stoji, preto sa nic stavat nezacne, a to uz mozno nikdy, jednoducho bratislave s 0.5mil obyvatelmi a danou kupnou silou to co ma bohate staci, ked bude rast o 5% HDP, o 5% najviac moze mozno rast aj dopyt po nakupnych centrach, momentalne klesa, ak si to niekto nevsimol...
Co sa tyka Predstanicneho namestia.. aj ja si myslim, ze sa teraz nic nebude rekonstruovat/stavat.. A to aj dufam, lebo henten projekt je strasny. Ako tu uz niektori napisal, primarna funkcia tam bude nakupne centrum a kancelarie, a stanica bude az na druhom mieste... A ma to byt presne naopak..
Ja som samozrejme za, aby bola stanica spojena s nakupnym centrom, to by mali byt vsetky vacsie stanice.. Ale to nakupne centrum nesmie presahovat urcitu velkost.. Ale oni chcu na hl.st. spravit hypermarket.. naco? Ta stanica je idealne miesto na normalne potraviny velkosti Billy. Tym by ziskala potraviny nielen stanica, ale aj cela severna cast Stareho mesta, kde podobne potraviny niesu (ak sa mylim a v okoli Hl.st. take potraviny su, tak ma opravte). No a samozrejme by mohli byt v tom nakupnom centre aj ine mensie obchody.. Ale to nakupne centrum nesmie byt prilis velke. Administrativu by som tam urcite nedaval.. Mozno ten hotel.. Co sa teda tyka rozdelenia priestoru, postupoval by som v nasledujucom poradi: 1. dostatocne velka stanicna hala (aspon 3x vacsia ako ta terajsia), 2. dostatocne velke obratisko pre autobusy a t-busy (aspon 1,5x vacsie ako terajsie), a az potom by som vyclenoval priestory pre supermarket a ostatne obchody.. A samozrejme treba nechat priestor aj pre zelen, nie zastavat to az k ceste.. A co sa tyka parkovacich miest v podzemi, to nie je zly napad.. Ale 1200 ich tam urcite netreba.. Lebo vela parkovacich miest na seba nabaluje aj vela dynamickej dopravy a tie cesty v okoli to nezvladnu..
K roznym mimourovnovym podchodom a nadchodom mam tiez svoj nazor.. Som absolutne proti.. Lebo tym sa vytvoria dalsie bariery a znemozni sa pohodlny pohyb chodcov, len kvoli tomu, aby cesty mohli pohltit este viac aut.. Proste toto je chore mesto, nechapem, preco mesto nedokaze zorganizovat normalnu prestavbu toho priestoru, pre potreby dopravy a obcianskej vybavenosti... V Prahe sa to da, ale v BA nie..
http://imhd.sk/ba/index.php?img=49472&typ=gm Majú na tomto mieste aj nejakú výnimku tie vláčiky čo premávajú po BA? Lebo tu dosť často odbočujú... A na značke je jasne napísané okrem MHD. ☠
Reply on: eripmav #131703:
Avšak za zmienku stojí, že aj keď je kríza sa stále pripravujú nové nákupné centra. V Bratislave sa to jednoducho oplatí stále aj keď menej asi. Viď. v Nitre napr. je už jedna stavba zakonzervovaná, ale tam nastal rýchly boom a všetky sa temer naraz začali stavať... Pokiaľ viem nákupné centrá sa pripravujú na Hlavnej stanici (v tom projekte), v Karlovej Vsi (čaká sa len na zmenu územného plánu a kedy sa BVS presťahuje) a potom sú reči (ale tie sú už niekoľko rokov), že hľadajú nového investora pre Yosaria place... A kebyže ešte viac rozmýšlam má určite niečo napadne... Napr. (ale to je len menšie nákupné centrum sa už ide čoskoro stavať na Dlhých dieloch a to OC Jednota + desiatka nejakých obchodov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.