ideal je ale mat 100% adheznej hmotnosti na trakcnych podvozkoch, teda ak chceme mat vozidla ktore su schopne rozumne zrychlovat... zvysenie trakcneho vykonu na koncovych podvozkoch a ponechanie jalovych v strede by znamenalo vacsiu sancu na sklz pri rozbehu....
Doporučujem do pozornosti také vozidlá ako Düwag GT12 a GT10, kde sú hnacie len prvý a posledný podvozok: http://tram.rusign.com/cz/rhb1022.jpg. Lenže to chce podvozky Düwag, kam sa dá dať "trošku" výkonnejší trakčný motor a nie zrýchľovačovú reguláciu, aby to nehrabalo.
A čo by sa stalo, keby na K2S linkách premávali kapacitnejšie vozidlá? Alebo je elektrina pre K3S o toľko drahšia ako pre K2S, žeby DPB na tom skrachoval?
ja netvrdim ze to je jednoduche... na to aby tie vozidla mali rozumne trakcne vlastnosti tak je vhodne mat trakcne aj stredne 2 podvozky, takze tam je zmien viac nez dost... akurat ze stale by to asi bola najjednoduchsia cesta ako sa dopracovat k aspon ciastocne nizkopodlaznym kolajovym vozidlam....
To vôbec nie je také jednoduché, že len "rozpojím a vložím strednú časť". Vyžadovalo by si to veľa zásahov do celého vozidla. A hlavne nechápem, keď by si mal miesto K2S K3S, čo by si nasadil na linky, kde doteraz jazdili K2S...
a my na SVK si myslíme, že len u nás idú tzv. lokálky ku dnu ? Dakto tu vyplakával na zrušenou traťou 175, ale keď som si na Google Earth pozrel kadiaľ ide a akými slučkami, tak sa ani nedivím, hlavne keď sú zastávky úplne mimo dediny. Väčšina týchto lokálnych tratí má nevýhody v tom, že sú v najlepšom prípade ich zastávky na kraji dediny a potom neraz aj mimo dediny úplne. Ešte keď som čítal, že úpadok t.č. 175 začal už v 80-tych rokoch keď aj nákladná doprava tam bola v značnom útlme sa nemožno diviť, keď aspoň na ostatných lokálnych tratiach premávajú nákladné vlaky, napr. do cementárne v Rohožníku, tá je zárukou, že trať do Plaveckého Mikuláša tak skoro nezanikne.
beriem, ak je parkovanie kamionov na DD otazkou tohto polroka, ak je to v tesnej blízkosti zastávok MHD, tak to bude dosť kruté, osobne som to nevidel, asi preto, že nechodím tadiaľ neskoro večer,
vodiči MHD by asi nemali trúbiť, ale prostredníctvom dispečingu požiadať políciu o riešenie, ak je tom tak, ako píšeš, príučka by bola veľmi potrebná,
priznávam, že neviem, ktorý z domov je "longital",
o longitali som si myslel, ze je to hudobna skupina (do 2006 pod názvom Dlhé diely) http://www.longital.com/ http://sk.wikipedia.org/wiki/Longital
Re #131283 MatejBA: Lebo cez Kotasove čelá je veľmi zlý výhľad.
Re #131284 Solider: Výzbroj s tým nijako nesúvisí, veď 7304 už nemá Kotasove čelá... Problém bol, ako som už spomínal, práve v tých čelách.
Re #131285 Peto3700: Oplechovanie nemá so stavom rámu nič spoločné.
Čo sa týka 7783+7784, tá mala pred SP už dobre olúpaný lak a nový potrebovala. Takže láskavo si over fakty skôr, než budeš električkové ÚD obviňovať, že niečo robili zbytočne...
NEVYUŽÍVANÉ (ALEBO ZRUŠENÉ) ŽELEZNIČNÉ TRATE NEĎALEKO HAINBURGU
Už dávnejšie ma prekvapilo, že som na www.vor.at nenašiel žiadne spojenie na železničných tratiach:
a; Bruck an der Leitha - Rohrau - Petronell Carnuntum (križovanie s S7 Wolfsthal - Wien)
b; Engelhartstetten - Haringsee - Leopoldsdorf im Marchfeide - Siebenbrunn Leopoldsdorf (križovanie s S80 Marchegg - Wien)
c; Orth an der Donau - Leopoldsdorf im Marchfelde ... (ďalej ako b;)
d; Fischamend /pri Schwechate/ - Schwadorf - Gramatneusiedl (križovanie s S60 Wien - Bruck an der Leitha ...).
Jedná sa o "jednokoľajky". Minule som išiel cez Engelhartstetten (b;) a z auta som videl, že trať je na viacerých miestach zarastená.
Ale tá trať (a;) priamo v Bruck an der Leitha sa mi, na kúsku čo som videl, zdala byť dosť zachovaná.
1; Išli ste niekto niekedy po niektorej z týchto tratí vlakom alebo pešo?
2; Premávajú po niektorej z týchto tratí aspoň nákladné vlaky?
3; Kedy bola na týchto tratiach ukončená osobná doprava - a bolo to kvôli neefektívnosti?
4; V akých intervaloch tam vlaky premávali?
5; Čo sa s nimi plánuje? Definitívny zánik či niektorá z nich je v nejakých plánoch ešte? Lebo k tej (d;) tu pred časom ohľadne letiska Schwechat tuším Valec niečo spomínal...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Už dávnejšie ma prekvapilo, že som na www.vor.at nenašiel žiadne spojenie na železničných tratiach:
a; Bruck an der Leitha - Rohrau - Petronell Carnuntum (križovanie s S7 Wolfsthal - Wien)
b; Engelhartstetten - Haringsee - Leopoldsdorf im Marchfeide - Siebenbrunn Leopoldsdorf (križovanie s S80 Marchegg - Wien)
c; Orth an der Donau - Leopoldsdorf im Marchfelde ... (ďalej ako b;)
d; Fischamend /pri Schwechate/ - Schwadorf - Gramatneusiedl (križovanie s S60 Wien - Bruck an der Leitha ...).
Jedná sa o "jednokoľajky". Minule som išiel cez Engelhartstetten (b;) a z auta som videl, že trať je na viacerých miestach zarastená.
Ale tá trať (a;) priamo v Bruck an der Leitha sa mi, na kúsku čo som videl, zdala byť dosť zachovaná.
1; Išli ste niekto niekedy po niektorej z týchto tratí vlakom alebo pešo?
2; Premávajú po niektorej z týchto tratí aspoň nákladné vlaky?
3; Kedy bola na týchto tratiach ukončená osobná doprava - a bolo to kvôli neefektívnosti?
4; V akých intervaloch tam vlaky premávali?
5; Čo sa s nimi plánuje? Definitívny zánik či niektorá z nich je v nejakých plánoch ešte? Lebo k tej (d;) tu pred časom ohľadne letiska Schwechat tuším Valec niečo spomínal...