Keby chodila 5 normálne po svojej trase cez tunel, tak ma netrápi nejaká 34 lebo sedím v eline a idem. Ja viem, že nezmením teraz tie obchádzkové trasy električiek, ktoré sú, ani to nezmením, že 5 ide cez Šafko.
Ale ak teraz domrvia aj trasu 34 tak ako má človek cestovať? Z Dúbravky, vystúpim na Račianskom na zastávke na Špitálskej, opačným smerom buď na Račianskom a idem radšej na 63 a potom opäť prestúpim na 34 alebo 83, alebo som išiel na Račianskom na zastávku 34 na Mýtnej. Teraz môžem ísť električkou na Vazovovu a tam prebehnúť na zastávku električky na Vazovovej. Ale necestujem sám, vieš koľko ľudí tam bude pobehovať po ceste a prebiehať pomedzi autá, prečo teda nemohla ísť 34 po Radlinského a mať dočasnú zastávku pri školke, a potom mohla zastaviť na zastávke električiek na Radlinského. Jednoducho naťahať autobusy na trasu Krížna - Vazovova - Radlinského je podľa mňa veľmi nešťastné riešenie.
Čo by si chcel presne poznať? My nejdeme meniť trasu, ale dotyčný navrhol rozumnú vec, vďaka ktorej sa zachádzka linky 34 cez Trnavské mýto, Krížnu a Vazovovu skrátila, teda úsek medzi Račiansky mýtom a STU by trval nepatrne dlhšie, lebo by autobus stál na križovatke s Vazovovou, potom na Floriánskom námestí a ďalej na semaforoch pri STU. Takto stojí navyše na Trnavskom mýte, na Križovatke s Legionárskou, potom na Vazovovej. Trať ktorú navrhol nick by bola dlhá 950m, zatiaľ čo súčasná obchádzka je dlhá 2,14km. Pred výlukou prešla 34 od Račka po STU 660m. Tak teraz dúfam, že som ti poskytol dobré argumenty už.
Na čo nevieš reagovať a čo nepoznáš? Nepoznáš trasu linky 34, alebo ako vyzerá ulica Radlinského? Som sa ťa pýtal či si musel do neho hneď sa pustiť a ignorovať to, že on v podstate svojho príspevku položil otázku prečo nemá 34 trasu cez Radlinského kde by to bolo objektívne povedané lepšie a nechce žiadnu L5 cez tunel.
Toho tĺka si si mohol odpustiť, o tom, že tunel je uzavretý viem veľmi dobre.
Ale prečo má práve 5 chodiť tou najdlhšou trasou z Dúbravky cez Šafárikovo nám. a odtiaľ cez Obchodnú. Mala by chodiť obojsmerne cez Jesenského a po Špitálskej do Rače a späť, čo je kratšia a rýchlejšia trasa. Cez Šafárikovo a Obchodnú mohla chodiť 9. Teraz aj tí čo chodili 5 na Račiansku ul. do zamestnania chodia radšej autobusmi 34 a je to aj vidieť ako sa ráno a poobede tlačia. Jednoducho je to zle vyriešené. Ľudia sa chcú rýchlo dostať do práce a z práce a nie chodiť na okružné vyhliadkové jazdy po meste.
A teraz ešte vylepšia aj trasu 34. Ma neprekvapí, ak sa v pondelok stane nejaká nehoda na križovatke Vazovová - Radlinského, alebo tam niekoho zrazí, keď budú ľudia prebiehať z autobusov 31, 34, 39 na električku a opačne. Už teraz je tam doprava kritická a ani priechod pre chodcov nie je na Radlinského na strane zastávok električiek.
Prečo by mal byť tĺk?! Nikde tam nespomínal, že chce aby mala linka 5 rýchlejšiu trasu (aj keď človek nevie). Avšak k veci napísal dobre, že by chcel dočasnú zastávku pre linku 34 na Radlinského. To si si nevšimol?
Ale ako by si nahradil spojenie Jungmannovej a Hálovej s Auparkom a Zochovou? Mňa napadá také riešenie že spojiť 34+83+84 do jednej linky s intervalom 4/7-8/5//12 v trase ktorá by Petržalke kopírovala linku 84 a potom v trase 83 do Dúbravky pokračovala. 99 by sa potom mohla presmerovať k Dostihovej dráhe aspoň a obnovila by sa tam premávka. Len potom by 95 nestačila sama na úsek Nám. hraničiarov - Technopol. Jedine vtedy by sa to dalo celé keby sa vytvorila linka 195 pre úsek Technopol - Šafárikovo nám. s intervalom 6/-/6//- a v celej trase by premávala 95 s intervalom 6/7-8/6//7-8. Tento návrh na 95+195 som posielal na DPB ale vysrali sa na to, ako ostatne na všetko čo ľudia kedy požadovali. Akurát čo spravili bola kravina v podobe súbehu 84 a 99, ktoré chodia barsjak. Niežeby meškali ale intervaly sa nedajú preložiť.
810zssk