Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kacka #130401:
vidíš, to je správna pripomienka - asi budú musieť byť bosí ? keď ku*, pardón šľapky zahradkár neschvaľuje 😉
a este nieco. v clanku neni o obuvi (Súčasťou dnešnej rovnošaty by mali byť nohavice, košeľa s krátkymi aj dlhými rukávmi, vesta a bunda i nohavice na zimu.). aku obuv budu mat teda dovolenu led slapky mat nemozu? ?
Reply on: luky133 #130395:
+Re #130396 kecho: diky chalani ? zas som o nieco mudrejsia ?
Reply on: kecho #130396:
Ale aspoň niektorí vodiči nebudú frflať, že si ničia svoje vlastné veci. Keď to dokážu v Nitre bez klimatizácie určite to dokážu aj v Bratislave.
Luky133-to by sa tí páčilo čo? 😃 ked budeš mať vek na vodiča tak sa budeš pytat na dlhé diely 🙂
Reply on: kacka #130393:
Tak vieš na DD musia vodiči reprezentovať DPB, ale tam majú všade klímu okrem 1199. A dožvie či ešte nezavedie pán Z. vstupný test pre vodičov na DD, že ako poznáš Dlhé diely? A plus k tomu finančný bonus za jazdenie na DD. ?
Reply on: kacka #130394:
naklonenie vozu 😉
Re #130393 kacka: možno zahradkari soferuju aj v papuciach ? ale prakticky si to neviem predstavit... podla mna je totalna blbost davat niekomu uniformu, ked nanho este cez sklo cely den prazi slnko a je tam 40-50 C. okrem upalu sa bude citit asi maximane nepohodlne, nesustredene a potom sa to uz bude viezt...
Reply on: kacka #130394:
Znizenie nastupnej plochy. Vodic odpusti vzduch a autobus (nizkopodlazny) je na uroveni nastupnej hrany chodnika. (Teda v idealnom pripade.)
Reply on: luky133 #130391:
co je to ten kneeling? ?
Reply on: TeBeCe #130369:
+ Re #130370 kecho: neviem co ma ujo zahradnik proti slapkam. na nohy nodicovi sa nikto nepozera.

ako tam v diskusii bolo spomenute, ze sa vodici varia v kabinach, tak by ma zaujimalo, ze ako prispeje prepotena uniforma vodica ku kulture cestovania hm

a aj mne sa paci postavenie kosic k tejto veci
A ináč tie svetla v nárazníku na 25Tr (6701) nie sú hmlovky. Ide o denné svietenie, ktoré ale ešte asi nefunguje. Nakoľko jedno svetlo pozostáva z troch lediek pochybujem, že ide o hmlovku. Musím povedať, že je to dobrý ťah nakoľko sa často vypalujú normálne svetlá.
Dnes som zažil príjemnú a aj menej príjemnú udalosť v 25Trke... Som šiel a nastúpili na Molecke dve mamičky s kočíkom. Prvá vystupovala o niekoľko zástavok a použila tlačitko pri kočíkoch kde vodičovi indikovala, že ide vystupovať... Od vodiča sa na celý voz ozval dlhšie pípanie a nad dverami začalo blikať STOP. Trolejbus prišiel k zástavke vodič použil kneeling (nakoľko nie všade ho používajú) a mamička spokojne vstúpila. O zástavku ďalej išla vystúpiť druhá mamička... Tá postupovala presne opačne. Gombík nestlačila, vodič si nevšimol, že vystupuje teda až vtedy keď začala ohovárať, že načo je to bezbariérové keď to je taká výška a vzdialenosť od zástavky? Vted vodič použil kneeling a ako tak už vystupila, ale stále mala pripomienky. Ja na mieste toho vodiča prídem za ňou a ešte jej vynadam za nedodržanie prepravného poriadku nakoľko nesignalizovala výstup... By ma zaujímalo ako by zareagovala. 🙂
takže vlaňajšok -121 tis €... a to bez tendra na kĺby, aspoň sme ušetrili 😉
http://bratislava.sme.sk/c/4863597/dpb-evidoval-za-vlanajsok-udajne-najnizsiu-stratu.html
Reply on: S499.1023 #130385:
Myslíš, že neviem načo je rámcová zmluva. Hlavne že to vie DPB. Všetky doteraz stáli za veľké hovno, žiadnu nevyplnili. Čo keby sa namiesto toho čo oni furt potrebujú a ako sa čo im hodí pozreli na veci raz z pohľadu, že čo potrebujú cestujúci a to je prestať sa voziť vo vrakoch a aby načas chodili spoje. Na to DPB neprihliada vôbec. A nehovoriac o tom, že najpotrebnejšia zmluva na kĺbové autobusy neexistuje, takisto sa kritickému stavu približujú trolejbusy a električky. Som zvedavý či potom bude naraz menšia záťaž pre mesto kupovať električky, trolejbusy a autobusy naraz.
Reply on: S499.1023 #130384:
ale videla, coby ne. len ma prekvapilo ze v prahe take este maju no
Reply on: hoppusmark01 #130380:
No a ty tam zase vidíš to, čo tam vidieť chceš a nie to, čo tam je, humáčik. Chceš snáď tvrdiť, že tam píšu, že vodičská rovnošata sa používal LEN za prvej republiky a za socializmu, ty nenormálny?
Reply on: hoppusmark01 #130381:
To, že rámcové zmluvy majú výhody, ktoré si napísal je neodškriepiteľné. Avšak zabudol si si položiť otázku, že čo z toho majú cestujúci? Možno v inom, zodpovednejšom dopravnom podniku s podporou radnice mesta nie sú rámcové zmluvy problém a mesto sa ich snaží naplniť. Avšak u nás sa nič také nedeje ani zďaleka, nehovoriac o tom, že najpodstatnejšia zmluva na klbové autobusy ani neexistuje. Takže v podmienkach aké sú na Slovensku by som arguemnty DP ignoroval, lebo keby sa furt prihliadalo čo kde jaký záhradník, údržbár a farmár povie, tak zachvíľu jazdíme akurát tak na tom čo si kúpime (autá, bicykle, korčule,...). Keď už vidím, ako DPB zjenocuje vozový park, že tender ktorý mal byť na 240 vozidiel chce rozkúskovať na tri, tak mi je jasné, že unifikácia VP v BA nebude ešte aspoň 20 rokov.
Reply on: 21Tr #130371:
Ty vôbec, ale vôbec netušíš, o čom hovoríš. Ty si taký typický krčmový kecal, hoci by si bol aj abstinent a do krčmy vôbec nechodil.
Reply on: kacka #130367:
Ty si nikdy nevidela prvú sériu bratislavských T6A5 v pôvodnom stave, že Ťa prekvapujú také elementárne veci?
Reply on: 21Tr #130353:
Ty si úplne, ale úplne mimo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.