vidíš a pri tej masívnej výstavbe v BA a zdrvujúcom boji o spätné odkúpenie už predaného pko pozemku (budeme šestriť, nech to stojí, koľko chce;) ) sme si to ani nevšimli ? rovnako ako napríklad aj tých XY nových električkových "cagliari" vozňov ?
Čo sem pletieš tranzistor ? namiesto toho priznaj, že v nasadzovaní vozidiel vládne stále 1.triedny bordel a žiadny systém. A aj keby mali TAM-BUSY polovičný vek, stále by ich nasadzovali kade-ako. Aspoň v rannej špičke keď už nič by sa mohli objavovať výlučne na 21,31,63 a 88. A neverím, že keby do BA došli dáke Capacity, žeby sa nasadzovali systémovo nejak. Rovnako chujovo ako teraz TAM-busy keď jeden vidno denne na 93, dačo sa prihodí 98,59,83,21,63,31,34,39,75,78,...
Zase si múdry ako rádio. Tam Busy už nie sú v takom dobrom stave, aby vydržali každý deň celodennú službu. Prejavilo sa to počas víkendu "Bratislava pre nikoho", keď na linke 83 jazdili len LBC TAMy a polovica z nich tam nevydržala do večera pre poruchy.
"Samozrejme, dopravný podnik na to reaguje a preto aj na žiadsoti Dlhodielčanov ideme posilniť linky. " ? ? ? ? ? .
Neskutocny clovek , asi mu hodim smaila do schranky ?
Jedine co ma napada posilnit je tbusy z Molecky po 19tej,lebo 10 minut je dost zle .Pripadne urobit daky preklad s L32 ze by chodila L32 z Molecky - 19:13 33 53 a L33 trebars 19: 01 09 21 29 41 49 . Lebo minule sme vsetkych nepobrali zo zastavky -islo o odchod 19.07. a to urcite nebol jediny pripad ( rovnako aj spoje 19.27,19.47 - za 10 min sa nazbiera hodne ludi z 4-5 elektriciek)
Pamatam si ako bolo volakedy ze chodil tbus z Molecky 19.16 , potom az 19.26 Tambus a potom az 19:31 dalsi tbus - tie posledne dva spoje byvali neskutocne vzdy plne
Tak sa ňou odvez po 7 hod. ráno do Rače, koľko krát sa stáva že sa ani ľudia nezmestia do voza. A keď chceš porovnávať 59nu tak to porovnávaj s linkami z rovnakej kolóny (čiže napr. s 83kou)
hoppusmark01
http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/bus/home/new_buses/models/regular_service_busses/citaro/designstudio.html