Jak nebola cesta, čo nebola cesta? Čo ju na tej fotke z Ikeovnho odkazu nevidíš, rovno popri trati, lemovaná hustým stromoradím? Aj autá sú na nej vidieť.
Na co by mi boli v tomto pripade nohy? A neviem co mam zadat do iMHD vyhladavania aby mi naslo toto, kedze o trati v popise nie je ani zmienka Inak ma to zaujalo, na Dostojevskeho nebola vobec cesta, ci ten je az o blok dalej?
To fakt sa nedajú takéto elementárne informácie nájsť na webe? Normálne pozdĺž dostojevského radu, most cez Martanovičovu na Starý most tam donedávna bol.
8. augusta 2008: "Rýchlodrážna električka mala podľa prvotných plánov začať premávať zo Šafárikovho námestia cez Bosákovu ulicu do Janíkovho dvora v roku 2010. Rozsiahla rekonštrukcia Starého mosta však spôsobí posunutie termínu na rok 2011. Pre primátora je pritom hraničným termínom rok 2012. " http://dnes.atlas.sk/slovensko/222281/
8/2004 "Už pred voľbami som hovoril, že Bratislavčanom netreba sľubovať vzdušné zámky, ale reálnu stavbu, akou je segregovaný nosný dopravný systém," vyhlásil bratislavský primátor Andrej Ďurkovský + „Pri čase výstavby dva roky je reálny termín začatia prevádzky v roku 2008, s tým, že od roku 2006 by mali byť v skúšobnej prevádzke nové električky,“ uviedol K. Kolada" http://www.bratislavskenoviny.sk/1893/doprava/elektricka-ponad-dunaj-pojde-v-roku-2008
skus blizke stretnutie 3. druhu, najlepsie uder nejakym poriadne tvrdym nastrojom, mozno sa potom unormalni
Re #130222 credo: no slub mu, ze ho budes volit a vybavis aj dalsich x hlasov prenho a mozno pojde ?
Re #130220 Petto: prave to, ze "DPB je nevyspitatelny tvor" je velmi nebezpecne... tak ked uz nie su kratke vozy inde, nech nech preradia do Pe aj nejaky 1-2 diesel klby a 17xx si s jalovymi km mozu nechat + nebude potom zbytocne "provizorne" behat tankovavat...
Re #130220 Petto: momentálne prevádzkované sólo diesle na 1DP sú už iba 1001, 1009, 1030, 1032 (záloha pre školáky, aj keď tá behá asi najčastejšie ? ) a 1199...
Sólo diesle v premávke na 2DP sú: 2003, 2004 a 2005...
V Petržalke je dlhodobý zámer vybudovať CNG (anti)plničku, lebo kúsok odtiaľ ide plynovod, že by dodávateľom bol niekto iný - LACNEJŠÍ ako SPP ?
A síce dnes keď chodia tankovať 17xx z Petržalky na plničku a naspať to nabehá jalových km jak sviňa (všetky sú ale preplácané objednávateľom výkonov...), ale vraj pri "logike" podkatorých v DPB by neobl problém tieto vozy do Petržalky preradiť aj na stálo, veď keď to takto išlo ako dlhodobé provizórium asi rok +-, tak to môže byť už nafurt... ?
Cng plnicka v Petrzke problem nie je ,len nemam poct ze by to bola jedna z priorit v DPB. A osobne nevidim dovod preradovat ( aj ked DPB je nevyspitatelny tvor )
naftaky roznych typov medzi vozovnami.
v 1ke naftaky IKARUSY su uz tusim vsetky OUT okrem asi 3-4 vozov
v 2ke tam podobne ako v 1ke
v 3ke Tamy a mozno starsie SORY ? .-ale to je uz dufam SCI-FI aby preradovali Tamiky dlho dlho po zivotnosti
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto
naftaky roznych typov medzi vozovnami.
v 1ke naftaky IKARUSY su uz tusim vsetky OUT okrem asi 3-4 vozov
v 2ke tam podobne ako v 1ke
v 3ke Tamy a mozno starsie SORY ? .-ale to je uz dufam SCI-FI aby preradovali Tamiky dlho dlho po zivotnosti