Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #129950:
Bohuzial ano.Vidim to tam kazdy den.Ludia si asi nevazia svoje zdravie a zivot.Cest vynimkam.
Reply on: MiroBA #129963:
Konkrétne kĺbový LAZ tu mal byť aj na testovanie, ale potom sa syn majiteľa fabriky rozhodol, že oni vlastne na ten západ ani preraziť nechcú (teda aj by chceli, ale najskôr treba zaplatiť a potom testovať) tak z toho vzišlo.

Prípadne ma opravte niekto, ak som to doplietol.
M3go:Dajme konecne pokoj tym Ikarusom 283.MInule som sa viezol v jedinom nevyradenom
,tusim 1512 a stacilo mi. ? Toto uz davno patri do srotu ?
Pozerám tie najnovšie fotky z Kijeva a tie nové busy vyzerajú v poho. Tie by mohli tiež aj po BA jazdiť -no aj ked bzňy bolo nezvyčajné podporiť výrobcov z východu. určite by boli aj lacnejšie, len je zároveň otázne aj akou kvalitou ovplývajú.
ale vzhladovo vyzerajú byť porovnateľné so západnými výrobcami. Len tí sa do tendra v EU asi neprihlásia.

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=43772&idt=u&idg=3733&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Reply on: M3go #129960:
Ako retro je to podla mna pekny napad ,ale investovat do dacoho stareho, aby to jazdilo v beznej premavky MHD je blbost.
Reply on: levan #129954:
Upokojenie dopravy sa dá spraviť napríklad tým, že ulica bude neprejazdná. Tí čo na nej a priľahlom okolí bývajú sa tam dostanú, ale z Ružinova do centra už nie. A však aj načo, ak chcú ísť priamo majú MHD a ak sa chcú vyvážať vo vlastnom, tak môžu aj okolo. Aspoň budú viac motivovaný na MHD.
Reply on: Petto #129959:
Ono ale IK 280 a 283 pohli jazdiť do dnes časť zadneho članku sa da znizkopodlažiť 🙂 videl som to niekde v Sofii či kde 🙂
Reply on: Peter6607 #129958:
? ? ? .Snad si myslel len zgeneralkovanie na historicak , lebo hento na nase cesty uz par rokov nepatri ci uz s GO alebo bez nej.
Reply on: 810zssk #129950:
ponahlanie je asi vyvolane pomerom medzi rytmami, 4 linky elektriciek privazaju castejsie a vacsie mnozstvo ludi, ako ich dokazu "pohodlne" odviest 3 linky, z ktorych iba jedna tam zacina a zvysne dve prichadzaju dost obsadene, tak sa mnohi snazia co len vladzu, nehladiac na riziko straty toho najcennejsieho, aby stihli najblizsiu 33,
Reply on: david1 #129944:
Racko a Trnavske su neporovnatelne s Molecovou,
chceme predovsetkym eliminovat nepotrebne subehy, to bez terminalu bude asi dost tazke,
Reply on: 21Tr #129940:
hovorim to, zarty zboznujem, ale nie odtial - potial,
Zahradnicka nie je jednoprudova, problem (?) s plynulostou sa nevyriesi vylucenim IAD, lebo sa premiestni na ine cesty a tam mozno bude ucinok ovela horsi, ak chceme na Zahradnickej zlepsit pomery, mohli by sme vyskusat (najprv na simulacnom modeli) "odstranenie" parkovacich miest na pravej strane medzi Svatoplukovou (Kvacalovou) a Rastislavovou a urobit tam vyhradeny pruh, situovanie kolaji na tejto ulici by asi prinieslo dost organizacnych starosti v krizovatke s Mileticovou, viem si predstavit aj variant takej organizacie, ze po Zahardnickej by obojsmerne premavala elektricka a IAD jednosmerne z centra do Ruzinova,
myslienka umiestnenia kolaji na Mickiewiczovu sa mi velmi paci, ziskala si ma, uz len preto, ze vyrazne zvysuje variabilitu, verim, ze specialisti dokazu riesit kombinaciu krizovania a pripojenia, odbocenie na Zahradnicku by uz bolo "malinou",
vyhodnost kolaji na ul. 29. augusta mi zatial nie je jasna, kam by to malo pokracovat? do Prievozu a Vrakune? nebolo by to vhodnejsie od Safka po Dost.rade, popred AS Mlyn.nivy, po Prievozskej, Gagarinovej atď.?
Reply on: MatejBA #129948:
podla mna tam nikoho nezrazi (aspon teda tych co vedia pobehnut ) nakolko ked skonci zelena autam z DD na karlovesku smerom do mesta , tak kym nabehne zelena pre auta z dubravky je to aj 5-7 sekund co je na prejdenie 3-prudovky pohoda. O tom uz vie skoro kazdy
Reply on: luky133 #129939:
neviem ci ti pomoze videozaznam od TV KV ,nakolko nie kazdy v obecensvte mal mikrofon. A DPB a spol. kecali rozhodne menej
Reply on: 810zssk #129950:
Presne moja reč. ?
Reply on: MatejBA #129948:
Ja len stale nerozumiem jednej veci. PRECO sa tak vsetci ponahlaju? Interval ako elektriciek tak (t-)busov na Dlhace je dost husty.

Naozaj sa tak vsetci ponahlaju do ciela az su ochotny riskovat, ze to bude ich posledny ciel?
Reply on: MatejBA #129948:
Miesto kde bývaš si nevyberieš, však kto mal kedy vedieť ako sa DD zohyzdí počas rokov rozpredávania pozemkov firmám známych od magistrátu a pod. humusu. A už nikto by nepovedal, že sa nájdu také svine čo si na MHD budú robiť predvolebnú kampaň. Však ono kto by nebral z Petržalky napr. keby dáky "hovorca" alebo "slávik" z Petržky si robil kampaň pred voľbam skrz MHD. Samozrejme keby to bolo odborne a nie krížom krážom trolejbusy ako to LOLO drístal (čo mi aj na ICQ prezentoval ozlomkrky ako trolejbusy Petržalke stačia).
Reply on: david1 #129944:
Jasne, obyvatelia DD mozu za to ze je taka j****a krizovatka ta Molecka ze?

Poviem ti presne, ze aby clovek stihol prejst "na zelenu vlnu" (pricom bezi az cez 2 cervene obcas) musi doslova utekat z elektricky a vrhat sa pod auta. Mam presne odpocitane (a asi aj polovica ludi z DD), ze akonahle nabehne cervena mame 9-10 sekund este na rychle prebehnutie. A uz len cakam, kedy niekoho zrazi.

Co sa tyka trnavskeho, tam by som mlcal, je tam podchod. Co sa tyka racianskeho (elektricky) ano to je zle riesene. ale ochota zuzit cestu pre IAD je 0.

Co sa tyka tvojej "nenazratej paprce" - vadi ti to? Ano? Tak zazaluj Zahradnika alebo chod byvat na DD. Ale uz NIKDY nehovor, ze za to mozu DD!!! Na to som extremne haklivy. Sme 1 mesto, 1 stat, 1 ludia!
Reply on: zakaznik #129942:
no len od nového roka tu je jeden problém pre nemajitelov PCL. Na cestu z DD do Billi čo trva s prestupom možno 15-20 minut si musíš kupovať hodinový lístok.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.