Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: vlado13 #129383:
Napríklad:
"jedinym, technicky i ekonomicky zmysluplnym riesenim spojenia Petrzalky s hlavnou stanicou by bolo zamyslane elektricky nahradit T-busmi, ktore by mohli ist po Starom moste, Sturovej, cez nam. SNP, Suche myto"
"po dobudovaní trolejov do Lamaca a pri trochu nadcasoveho videnia az do DNV"
"bez kolaji, ktore rozdeluju"
Reply on: vlado13 #129383:
V tomto: "jedinym, technicky i ekonomicky zmysluplnym riesenim spojenia Petrzalky s hlavnou stanicou by bolo zamyslane elektricky nahradit T-busmi" a "potom by sa dala riesit komplexne Petrzalka na principe tam a spat, i dookola, bez kolaji, ktore rozdeluju, navyse pri znamych cenovych pomerov, T-trate a T-busy ba nas stali ovela menej ako E-trasy a E-supravy, podla mojho odhadu tak 1 : 1,6 az 1,8". Potrebuješ vysvetľovať prečo?
Reply on: Majo #129382:
v com konkretne sa prejavil moj diletantizmus?
Reply on: vlado13 #129381:
Až do napísania tohto príspevku som Ťa považoval za normálneho človeka s celkom rozumnými názormi, ale teraz si sa ukázal, nehnevaj sa, ako úplný diletant...
Reply on: 21Tr #129357:
po Stefanikovej kedysi elektricky chodili, ale dnes uz nie je moznost ich odtial previest k hl. stanici, vytvorenie podmienok presmerove i vyskove vedenie kolaji v spojitosit so zamerom prestavby Predstanicneho nam. je takmer vylucene, jedinou hypotetickou moznostou by bolo predlzenie na Prazsku a zaustenie pod zem niekde za krizovatkou so Sokolskou, navrat by uz bol z rise technickych zazrakov,
jedinym, technicky i ekonomicky zmysluplnym riesenim spojenia Petrzalky s hlavnou stanicou by bolo zamyslane elektricky nahradit T-busmi, ktore by mohli ist po Starom moste, Sturovej, cez nam. SNP, Suche myto, kde by sa napojili na T-trate a pokracovali po Stefanikovej, to by umožnilo viesť niekorú linku cez Kramáre až k nemocnici MO a po dobudovaní trolejov do Lamaca a pri trochu nadcasoveho videnia az do DNV, cez Mlynsku dolinu by sa dalo zabezpecit spojenie s DD a po dobudovani trolejov na nabrezi aj zokruhovanie,
ak si uvedomime, ze aj most Apollo by mohol posluzit pre rozvoj trolejovej trakcie MHD v BA, potom by sa dala riesit komplexne Petrzalka na principe tam a spat, i dookola, bez kolaji, ktore rozdeluju, navyse pri znamych cenovych pomerov, T-trate a T-busy ba nas stali ovela menej ako E-trasy a E-supravy, podla mojho odhadu tak 1 : 1,6 az 1,8
Reply on: S499.1023 #129375:
Ďakujem za odpoveď, aj som si myslel, že je to kvôli tomu...

Re #129364 Majo: Takže beriem späť, nebude to asi stavom trate... Podľa info od BigMaca dotyčný vodič zadal na výhybke plnú jazdu, takže si za to môže sám...
Reply on: Ike #129378:
take Bratislavske shitoviny ani neodstrania, ani nereaguju, ale veselo v tom pokracuju aj nadalej...
Reply on: Majo #129374:
pravda.... otázkou je teraz, či vytvorenie neziskovej skupiny na facebooku je komerčný účel ?
.
ale mne to spravili tiež na aktuálne. Napísal som im e-mail. Tak ten ilustračný obrázok odstránili... Ale ani bú ani mú...
Reply on: Majo #129364:
Čo to má s kvalitou tratí?
Reply on: Majo #129364:
To zase ten debil z Kavca bude niekde vykladať, že prekročil rýchlosť o 70% bez toho, aby sa zmienil o absolútnych číslach.
Reply on: Majo #129365:
Nemohlo. Práve preto sa tam dávalo 2x TV8, inak by to nemalo žiadny zmysel, žáááno?
Šalingrad - 1x TV 8, neskôr TV 14.
Reply on: Ike #129371:
Lenže to nie je (na rozdiel od nejakých novín) na komerčné účely.
Reply on: jandro #129370:
Toto už bolo na všetkých fórach riešené x-krát a všeobecne sa dospelo k tomu, že fotografuješ verejný dopravný prostriedok na verejnom priestranstve, takže žiadne povolenie nepotrebuješ a každého, kto by ti tvrdil opak môžeš slušne poslať niekam... Keby si si chcel odfotiť napríklad budovu VÚBčky, tiež si tam nepôjdeš pýtať povolenie.
Reply on: jandro #129370:
To ako Ťa napadla taká sprostosť? Samozrejme, že môže. Na verejnom priestranstve môžeš fotiť všetko a nemusíš si pýtať nijaké povolenie. Nehovoriac o tom, že DPB je organizácia platená z peňazí daňových poplatníkov, takže oni naozaj nemajú právo čokoľvek pred verejnosťou utajovať. A to s tým ev. č. si dúfam nemyslel vážne...
Reply on: Majo #129368:
tak to fakt neviem.... Robil som teraz záverečnú prácu a použil som tam podkladovú mapu od človeka, čo pravdepodobne už nežije, resp. je veľmi starý a nemám na ňho žiadny kontakt... napriek tomu, to nie je plagiátorstvo, ak ho uvediem ako autora bez skontaktovania
Reply on: Majo #129368:
Kacírska otázka: Môže niekto len tak fotiť električku, autobus alebo trolejbus, ktorý nevlastní bez povolenia majiteľa - DPB?
Prípadne, ak áno, tak nemusí aspoň zakryť evidenčné číslo? ?
Reply on: 810zssk #129367:
Ale niekedy človek ani nevie, od koho má pýtať povolenie?
Reply on: jandro #129366:
Nie, nestačilo. Treba sa najprv spýtať autora fotky, či ju môže použiť, inak ich môže zažalovať. Akurát, že dosť veľa ľudí si autorské práva vysvetľuje úplne inak a aj ja sa nestačím čudovať, aké všeliaké skupiny o MHD vznikajú na Facebooku s (nielen) mojimi fotkami v profile - napr. Skupina proti zrušeniu linky 14 a podobné nezmysly. ?
Reply on: jandro #129366:
Samozrejme ze nestaci, ked nemas povolenie.
Reply on: richardhudec #129358:
Nestačilo by dať pod fotku - Zdroj: imhd.sk?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.