hroch2: tie problemy zalezia na tom ako je trat spravena a moja predstava trati je ze existuju prechody z jednej kolaje na druhu (nieco ako vyhybne), toto vsak vyzaduje plnu zabezpecovacku a dohlad dispecerov, umozni to vsak v pripade problemu a obojsmernych vozidiel vylucit iba sahnuty usek a nahradit ho niecim inym (alebo poslat dlshie linky okolo a zopar vozidlami robit kyvadlovu dopravu. Rovnako to v obmedzenej miere ponuka moznost fungovat aj pri jednej prejazdnej kolaji (napriklad nocna doprava + udrzba trate). A riesit nahradnu dopravu BUSmi v petrzalke je jednoduchsie ako ju riesit cez dunaj :-)) ale urcite je to krizova moznost :-))
hroch2
co sa tyka, centralnych krizovatiek, tie by sa predsa ODLAHCILI, nie? ked nebudu auta jazdit po starom moste (fsaq z neho sa do centralneho centra aj tak nedostanu, jedine tou odbockou z dostojevskeho a ja osobne tam mavam hystericke zachvaty...), tak vodici, co budu chciet ist k ASMN, na trnavske a mileticku, prip. do centra, a opacnym smerom do pertrzky, pojdu cez most kosicka, a vodici, co budu chciet ist do petrzalky od karlovky, stanice a od mytnej pojdy na novy most (opacny smer sa dnes zo stareho mosta neda)...
takze si osobne myslim, ze vylucenim IAD zo stareho mosta by sa doprava v centre odlahcila, nie zahustila a z dostojevskeho radu by sa vsetci petrzalcania presunuli na zrekonstruovanu kosicku a landererovu, ktore by to mali zvladat lepsie prave preto, ze most kosicka by mal byt kapacitnejsi...
ehm... pochopili ste ma? lebo som sa tak zamotal, ze sa teraz uz nechapem ani sam