Vladimir: Ja som to asi zlozito napisal, vyzera to asi takto - napr.
- cislo sluzby ( 525 ), cislo linky a poradie ( 9/6 ), cas od kedy je nastup ( 5:06 - 13:11 ) a potom je tam cas trvania ( v tomto pripade 7:48 )
- cislo sluzby 526 plati pre vodica, ktory tuto linku robi popoludni ( ta je uvedena v druhom stlpci
a vodic, ktory mal sluzbu 525 ma na druhy den sluzbu c. 527, samozrejme o 30 dni to je naopak, ten co mal sluzbu 525 ma 526 a opacne.
Celkom to je na 30 dni a kedze to ma 2 casti tak na 60 dni. Ako vidis nie je tam datum, takze vodic si musi vypocitat, co kedy ma. A este cosi, v kazdej tej sluzbe su dva riadky ( dve linky ), prvy riadok znamena Po-Pi a druhy So, Ne. Takze ak vodicovi vyjde sluzba na vikend ( sviatok ) riadi sa spodnou linkou .
Dufam, ze to bolo trosku zrozumitelnejsie. Vodici, ktori robia spicku maju ine zadelenia. Toto co som pisal plati pre vodicov na linkach premavajucich v sedle. Neviem ako to ma KLF, ale kedze ma 3 tak ma asi zadelenie na 3 a 11 ( myslim, ze tieto dve su spolu ) a inu linku ma asi len zo zalohy. Aj ked viem, ze na 3 a 11 ( mozno aj 7 ) su tzv. striedaci ( vtedy vodic beha z voza na voz ) Vodici, ktori maju 5 maju v rozpise aj 9, ale bez striedacov.
KLF: Ak sa mylim oprav ma. Inac aky mas nazor na sluzbu striedaca? Ja si myslim, ze je to dobra blbost, behat z voza na voz a ked je este k tomu zle pocasie, atd., no dakujem pekne. Ale pokial viem, vacsina vodicov tieto sluzby nema v oblube.
- cislo sluzby ( 525 ), cislo linky a poradie ( 9/6 ), cas od kedy je nastup ( 5:06 - 13:11 ) a potom je tam cas trvania ( v tomto pripade 7:48 )
- cislo sluzby 526 plati pre vodica, ktory tuto linku robi popoludni ( ta je uvedena v druhom stlpci
a vodic, ktory mal sluzbu 525 ma na druhy den sluzbu c. 527, samozrejme o 30 dni to je naopak, ten co mal sluzbu 525 ma 526 a opacne.
Celkom to je na 30 dni a kedze to ma 2 casti tak na 60 dni. Ako vidis nie je tam datum, takze vodic si musi vypocitat, co kedy ma. A este cosi, v kazdej tej sluzbe su dva riadky ( dve linky ), prvy riadok znamena Po-Pi a druhy So, Ne. Takze ak vodicovi vyjde sluzba na vikend ( sviatok ) riadi sa spodnou linkou .
Dufam, ze to bolo trosku zrozumitelnejsie. Vodici, ktori robia spicku maju ine zadelenia. Toto co som pisal plati pre vodicov na linkach premavajucich v sedle. Neviem ako to ma KLF, ale kedze ma 3 tak ma asi zadelenie na 3 a 11 ( myslim, ze tieto dve su spolu ) a inu linku ma asi len zo zalohy. Aj ked viem, ze na 3 a 11 ( mozno aj 7 ) su tzv. striedaci ( vtedy vodic beha z voza na voz ) Vodici, ktori maju 5 maju v rozpise aj 9, ale bez striedacov.
KLF: Ak sa mylim oprav ma. Inac aky mas nazor na sluzbu striedaca? Ja si myslim, ze je to dobra blbost, behat z voza na voz a ked je este k tomu zle pocasie, atd., no dakujem pekne. Ale pokial viem, vacsina vodicov tieto sluzby nema v oblube.
hroch2
co sa tyka, centralnych krizovatiek, tie by sa predsa ODLAHCILI, nie? ked nebudu auta jazdit po starom moste (fsaq z neho sa do centralneho centra aj tak nedostanu, jedine tou odbockou z dostojevskeho a ja osobne tam mavam hystericke zachvaty...), tak vodici, co budu chciet ist k ASMN, na trnavske a mileticku, prip. do centra, a opacnym smerom do pertrzky, pojdu cez most kosicka, a vodici, co budu chciet ist do petrzalky od karlovky, stanice a od mytnej pojdy na novy most (opacny smer sa dnes zo stareho mosta neda)...
takze si osobne myslim, ze vylucenim IAD zo stareho mosta by sa doprava v centre odlahcila, nie zahustila a z dostojevskeho radu by sa vsetci petrzalcania presunuli na zrekonstruovanu kosicku a landererovu, ktore by to mali zvladat lepsie prave preto, ze most kosicka by mal byt kapacitnejsi...
ehm... pochopili ste ma? lebo som sa tak zamotal, ze sa teraz uz nechapem ani sam