Braňo má cez 30 tak ten už prešiel štádium chrumkavosti, vypečenosti a prešiel na pripečenosť. By som chcel vedieť prečo namiesto 20 Tedomov na prenájom nezobral radšej 20ks SOR, ktoré tak obľubuje.
Inak načo dávajú na 80 SOR nechápem? Postačia bohate Vraky z Krasňan, lebo 3524 má napr. tak zničenú zadnú časť interiéru, že to nie je normálne - ohlodané sedadlá, dočmárané, doškrabané a čo všetko sa len dá, už len šabla tam chýbala a plechovky od piva. ?
>> Martin Žarnovický prišiel hlavne pre historické električky, svoje okolie ohuroval vedomosťami o nich vrátane plných názov konkrétneho typu. „Venujem sa tomu už skoro sedem rokov," povedal 11-ročný chlapec.
Obidvaja recitujú ako z dákej trápnej učebnice. Ale rozdiel je ten, že Braňo ani nevie aký autobus mu chodil okolo STV roky, zatiaľ čo Mar.zy má aspoň k MHD vzťah a Chruňa Záhradníka by s prehľadom tromfol aj keby Chruňovi napovedal Kadnár. Obaja sú ohľadom MHD v BA sprostí ako táčky. ?
L7 predsa posiluje velmi skoro ukoncovanu L17 smer centrum. Po 8,00 chodili strasne natrieskane eliny a po Mladej Garde sa bol problem do nich dostat. Vyprazdnili sa na Racku a na Vazovovej .
Inac pred hodinou dva plynove klbaky vykapate na X3 smer Raca. Jedna na Peknej ceste a druha na Hybesovej ,kde bol aj dispecer.
Vsetky elektrickove zastavky su klasicky prekryte napisom "zastavka je zrusena".Stara trat pri vozovni je uz prec a v Raci vycistene spary v paneloch. Asi to zaleju smolou.
Legendou v tomto zmysle bol môj bývalý partner na električkách, ktorého som zlákal na trolejbusy a on sa po asi trojmesačnom pobyte pýtal späť na električky. Keď sa ho ing. J. B. pýtal "A prečo chcete ísť späť na električky?", dostalo sa mu odpovede "V trolejbuse sa nedá za jazdy čítať kniha ani lúštiť krížovka".
AAA