Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ja sa chcem len spýtať, že dpb píše že: "z dôvodu uzatvorenia železničného priecestia na Ivanskej ceste v smere z Vrakunskej cesty na Ivanskú cestu a späť z Ivanskej cesty na Vrakunskú cestu", to oni tým myslia, že len mhd tade už nebude jazdiť, alebo bude toto odbočovanie zakázané aj pre iad...? Diky
Reply on: Majo #128285:
Re #128283 AAA: Prehliadol som v Tvojom návrhu predĺženie trasy k Avionu, mea culpa... Stále však platí, že v jednom smere to musí ísť závlekom cez Nové Mesto a je to aj dosť krkolomná trasa. Za najväčšie mínus ale považujem, že by Tvojim návrhom zanikla možnosť prestupu na Juráku na linky 2, 4, 57, 65. Chcem vidieť niekoho, ako sa trepe po Bojnickej 10 minút pešo...
Reply on: Majo #128285:
Veď píšem, že cez Trnávku a Galvaniho do Avionu namiesto Jurajovho Dvora.
Reply on: Majo #128281:
Tú 65-ku po Hradskej až na Ráztočnú sa mi páči ešte viac, ako ten môj návrh. ? Aj ten tvoj návrh 67-ky cez Železničnú ul. považujem za skvelý. Skúsiš to navrhnúť DPB? Tie nové prestupy "na hrane" by pre cestujúcich boli prínosom.

Re #128283 AAA: Na Rádiovú z Rožňavskej a naopak sa samozrejme odbočiť dá (premáva tak 58-ka). ? Lenže problémom je nemožnosť odbočenia z Rožnavskej na Trnavskú, a teda nutná obchádzka (závlek) cez ŽST Nové Mesto čo dnes robí 67-ka je "o ničom".

Re #128285 Majo: Veď píše, že by tá 67-ka končila pri Avione, tým pádom by ale neobslúžila Jurajov dvor. Ak by v tom prípade 65-ka bola v pôvodnej trase (čo by asi bola), tak to by sa došlo o prestup zo 65 na 67 a naopak. Takže aj preto si myslím, že ten jeho návrh nie je dobrý.
Reply on: M3go #128289:
Samozrejme, K2S s jednosmernými motormi a výzbrojou TV14/Progess by určite spolupracovala s T3AS s asynchrónnymi motormi a výzbrojou od Dubnice... ? Prečo píšeš o niečom, do čoho sa absolútne, ale absolútne nevyznáš? To isté platí pre MiraBA. Keď sa budete vyjadrovať k tomu, o čom nemáte ani pár, budete tu (naďalej) len všetkým na smiech...
Reply on: MiroBA #128287:
Ono by sa kludne dalo spraviť K2+T3 alebo K2s+T3AS/T3S
Reply on: MiroBA #128286:
Re #128287 MiroBA: Čo veta, to "perla". To si tu z nás po celú dobu robíš prču, alebo si fakt taký blbý?
Reply on: Miro #128261:

Myslím K2 by sa mali dať spojiť. Ved som kolkokrát videl ich spojené aj s 2x T3, samozrejme pri mimoriadnych udalostiach ked sa K2 pokazila a tlačila ju potom najbližšia električka. V Brne chcú zaviesť súpravy 2x Vario LF2. U nás nie sú na to zastávky na niektoré sa vmestí len súprava 2 x T. Tak na L5 by sa súpravy 2 x K2 šikli. Aj ked nemajú zásuvku tak myslím, že nie je problém ju dorobiť. Aj T3, T2 sa volakedy zásuvky odstranovali a potom pridávali.
Reply on: si #128151:

Písal som keby sa dodaly jazdené busy tak nie šunty. Som myslel, že lepšie bude na tom to Volvo. Ale aj keď je už aj také zlé, a čo máme lepšie? - Karosy CNG ktorým sa furt prehrievajú v lete motory, nespolahlivosť -však teraz ten 2636. IK4xx - tie sú na pomály rosypanie, hrdzavé. TAMbusy odchádzajú pomály tiež. Tak nakoniec to Volvo je jedno z najlepších vozidiel aspon čo sa kĺbákov týka.
Reply on: AAA #128283:
Z Rožňavskej na Trnavskú neodbočíš, takže je nutný závlek cez ŽST Nové Mesto. Ďalšou nevýhodou Tvojho návrhu je, že neobslúžiš Avion, čo je dosť dôležitý bod na trase...
minule som isiel na intrak nocakom N31 cervenou karoskou zgeneralkovanou a musim povedat ze asi prvykrat v zivote som sa bal v autobuse "vdaka" jazde vodica ? ? ? taku brutal jazdu som fakt este nezazil, na zastavkach kde nikto nebol za jazdy otvaral a zatvaral dvere aby mu preplo dalsiu zastavku na transparente vnutri (aby sa nedajboze nemusel nacahovat na palubny pristroj BUSE)....pri PKO policajti, vobec ho to netrapilo, valil co Karoska dala a musim teda povedat ze v Zlineri bola generalka asi dobra lebo Karoska fakt aj vyslapala cosi...ale najvacsie prekvapenie pre mna prislo ked som sa na konecnej pozrel na vodica-cakal som mladeho fagana co je novy, ale bol to taky bradaty dedo temer az z rozpravky vyzerajuc...nemate niekto s nim skusenost? skoda ze som neopisal cislo busu...
Reply on: Majo #128281:
A nebolo by najlacnejšie a najjednoduchšie len zmeniť trasu 67: Vinohradnícka, Astronomická, Trnavská, Rožňavská, Rádiová (ak sa dá do nej odbočiť z Rožňavskej a aj na ňu z Rádiovej), Bulharská, Galvaniho, Avion?
Reply on: Peon #128275:
na dpb.sk už je CP...vyzerá že 65ka prekoná v minutáži aj 92ku - Tbiliská/Čiližská je 46 minút a naopak až 52 minút 😮
Reply on: Peon #128275:
Ja by som navrhoval nasledovné opatrenia:

Linka 39 - Predĺženie zo zastávky Súhvezdná na Astronomickú (aj tak to má onedlho nastať, lebo na obratisku Súhvezdná má vzniknúť nový polyfunkčný dom).

Linka 65 v trase Tbiliská - Zlaté piesky - Bojnická - Rožňavská - Rádiová - Bulharská - Galvaniho - diaľnica D1 - Gagarinova - Popradská - Vrakunská - Hradská - Ráztočná. Totou linkou by sa vyriešilo hneď niekoľko vecí - zabezpečenie rýchlejšieho napojenia obyvateľov okolia Hradskej ul. na trolejbusy a prestup na hrane, posilnenie kapacity na Hradsej ul. a obsluha lokality v okolí Ráztočnej ul., kde už pred niekoľkými rokmi vznikla viacpodlažná bytová zástavba, obsluha MHD tu však chýba a dochýdzková vzdialenosť k najbližšej zastávke (Železničná) je neprimerane veľká.

Linka 67 v trase Vinohradnícka - MiÚ PB - Korytnická - Uzbecká - Železničná - Čiližská - Dvojkrížna - Hradská - Astronomická. Na zmenenom úsek by zastavila na nasledujúcich zastávkach: Toryská (prestup na hrane na linky 78, 79, 201, 202), Toplianska (nová zastávka na Železničnej ul.), Jedľová (nová zastávka na Železničnej ul.), Čiližská (nová zastávka na Čiližskej ul, v blízkosti súčasného nástupiska Čiližská).
Opravia aj Škodu SANOS S 200Tr #6517 ❓ či z nej budú len diely pre #6505, bola by to škoda nezachvať keď sú veď, že by sa rekonštrulovala o pár rokov.... ale aj tak by sa mala zachovať ?
Reply on: Emil1 #128277:
Áno, aj podľa mňa by bol lepší ten prvý variant (so 65-kou).

Re Majo 87028 (Dispečerské fórum): Pamätá si niekto, kedy a aké linky po tej Železničnej ul. premávali?
http://www.youtube.com/watch?v=hLJAOS_HNug
historicky trolejbus škoda 9Tr HT 28 #53 (ex #6053) počas Dni Bratislavy s MHD 2009
Reply on: Peon #128275:
Podľa mňa by bol lepší variant č.1. (ten s tou 65-tkou) ?
To jo oni sa ale majú ? , fakt
iba ten "interak" je divný
http://prahamhd.vhd.cz/Jinamesta/Liberec/lib_t2int.jpg
ZMENA TRÁS LINIEK 65, 67

Zaujímavé a pre mňa dosť prekvapujúce riešenie. Toto je určite drahšie oproti pôvodnému stavu spred tej nehody 2636. To "zacvaká" magistrát alebo napr. Vrakuňa si je ochotná priplatiť za zlepšenie spojenia (hlavne) pre zastávky "Čiližská", "Dudvážska", "Hronská", "Toryská"?

Na jednej strane 65-ka ponúkne nové možnosti spojenia, ale takáto dlhá trasa so sebou prinesie meškania, na čo Račania môžu doplatiť. Medzi zastávkami "Komárovská" a "Priekopnícka" bývajú cez prac. dni ráno zápchy... Aj v tom krátkom úseku obchvatu (diaľnice) môžu vznikať problémy.

Vidím, že po predĺžení intervalov 78-ky ráno aj poobede teraz zrušením 178-ky zhoršovanie spojenia MHD pre zastávky "Stavbárska", "Estónska" a "Šíravská" veselo pokračuje. Cez pracovné dni sa to ešte dá, ale aby také veľké sídlisko malo cez víkend iba 87-ku s 30-minútovým interevalom, to je HANBA! Nie každému vyhovuje šlapať na 201-ku alebo 202-ku...

Podľa mňa, od toho 4. 5. 2009 mal nastať jeden z nasledujúcich variantov:

a) 65-ka by v smere na Čiližskú išla za zastávkou "Komárovská" cez zastávky "Stavbárska", "Estonska", "Šíravská" - v opačnom semere rovnako.

b) 67-ka by v smere na Astronomickú za zastávkou "Bodrocká" pokračovala cez zastávky "Toryská", "Stavbárska", "Estónska", "Šíravská" a od zastávky "Šípová" by sa napojila na svoju trasu.

Ktorý z týchto dvoch variantov by bol podľa vás lepší?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement