Osobne si myslim, ze vacsiu koninu som ani od Noveho Casu nepocul.
Myslim si, ze ako to je (bude) to bude v pohode. 12 minutovy interval je dost "riedky" na to aby nebola velmi velka dopravna zapcha. A postaci uz to, ze ludia budu vykolajeny z toho, ze elektricky jazdia inak, nieto este z Duncoidneho presmerovavania liniek (je mi luto ale inak to uz fakt neslo nazvat ? )
išli ste už niekto presmerovanou 67? tá chronometráž mi pripadá dosť hlúpa, keď sme šli smerom VJD tak ten úsek Clementisova/Vozovňa Trnávka sme prešli za 3(!) min., kým opačne to trvalo asi 9 min. Či spravili priemer?
Tak to je síla. Bratislava nepotřebuje naráz vyměnit 240 autobusů, ale alespoň 400. A teď tohle... Každopádně, měl jsem pravdu, když jsem říkal, že bude úplně nový a JINÝ tendr s úplně jinými podmínkami.
A to si ako predstavuješ? ☺ Chceš bezdôvodne Dúbravke a Karlovke znížiť kapacitu?
Alebo len to "preobliecť" na menší počet po nábreží premávajúcich liniek dosiahnutých s rovnakým počtom vozidiel a v konečnom dôsledku s rovnakými intervalmi medzi spojmi, keďže tie zvyšné linky by premávali častejšie?
Ako by si to urobil ty? Ktoré karloveské / dúbravské električkové linky by si na ten rok zrušil?
pepke