Nešla odbrzdiť čeľusťová brzda, z toho bol ten smrad a dym. Vodič sa nikde nešpáral, možno tak v nose, ale určite nie v podvozku. Jediné, čo tou tyčou spravil bolo to, že tú brzdu uvoľnil. Bez jednej čeľusťovej brzdy sa dá jazdiť v pohode, ale predpokladám, že potom na Juráku zatiahol do vozovne, kolečko Jurák - Zlaté piesky - Jurák spravil jurácky domáci záložák a od Juráku smer mesto sa zas napojil s opraveným / vymeneným vozom.
Nevie mi nikto z vás povedať čo sa robilo s autobusmi ako 1301, 1629...? menili im niečo v motore? teraz majú INY zvuk ako mali, 1301 si pamatam ako asi pred dvoma rokmi mal taký silný "pískavý" zvuk, pekný bol a teraz ten zvuk znie ako čo hučí 1306 alebo bývalá 1307. 1629 tiež inak hučala, teraz má taký zvuk "klasický plyňák"(poznáte určite:)) ďakujem za odpoveď
Dnes ráno cca 7:45 začala električka č. 4 pred Metropolkou divne poskakovať a následne sa začal od podvozku druhého vagóna šíriť nepríjemný čierny dym. Keď prišla na zastávku Americké nám., dymu bolo ešte viac, tak som radšej vystúpil. Dáka ženská začala kričať že Horí, šofér sa tyčou trocha pošpáral v podvozku pred kolesami a zahlásil, že je to v poriadku... a tak ľudia opäť nastúpili a išlo sa ďalej. Ten smrad som na sebe cítil ešte dlho po tom. Neviete čo to mohlo byť? Trochu ma prekvapilo že električka pokračovala ďalej (číslo si nepamätám).
Trať Bratislava predmestie - Bratislava cintorín odb cez dnešnú Bratislavu-Nové Mesto bola vybudovaná pred rokom 1953. Stanica Nové Mesto je v prevádzke v roku 1962 a vtedy zrejme bola trať prestavaná. Trať na ÚNS bola postavená až v ďalšej etape, ale začiatkom 70-tych rokov už fungovala.
Majo