Neviem na čo bude,
ale podľa pôvodných plánov (mal byť na súčasnom výstupišti L33, ktoré malo byť zároveň aj nástupište) mal odpočítavať čas do odchodu linky č. 33, aby vlčáky neutekali bezhlavo cez prechod že "už je tam 33ka utekajme".. a dokonca oli ambície že by mal byť prepojený s časom na palubákoch a že vodič 25Tr mal možnosť nejakým tlačítkom predĺžiť ten čas kedy plánuje reálne odísť...
Keďže už všetky prestupné a hlavné uzly v Bratislave sú dááávno vybavené informačnými displejmi (Zochova, Hodžovo nám, ASMN...) prišli na rad aj prestupné uzly na DD ?
Minule tu zaznela hlaska o prazdnych 33kach jazdiacich za 133. Tak som si dnes naschval ludi preratal na H. Melickovej. 133 isla z Tomankovej 7:14 plna, ludia namackani vo dverach. Nechal som ju odist. Nasledna 33 s odchodom 7:16 bola tiez plna (ale nie na prasknutie), stalo 42 ludi.
Ale inak niektore veci su fakt prehnane. To ze ine busy ako Solarisy a Tedomy (okrem nocakov) cez den na DD ani nevidiet by ma ako Petrzalcana fakt nahnevalo.
Nazdar. Newete poradit, minuly rok isiel tiez ten historicky
trolejbus. A to bude az tak strasne narvaty, pripadne ci newete kedy bude najprazdnejsi. ☺ DIKY ☺
nie myslel som, ze ked sa otvorili tak urobili obluk a potom boli zarovno tej 2. casti kabiny (dnes je tam vylepena obsaditelnost atd.) a kabina bola vtedy otvorena, nemyslel som tie posuvacie - myslym u K2S, nie K2 ?
Nešlo mi to odoslať, tak to dám sem: náplň je stanovená zákonom. Mala by obsahovať dopravnú výchovu, orientáciu v teréne, prácu s kompasom a čo ja viem čo ešte. Ale v praxi sa akurát turisticky prejde vytýčená trasa a na jej konci dajú profesori rozchod.
Emo