Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pressburger #127582:
Pocas vacsiny vyluk tunela chodili 5/9 cez Obchodnu 🙂 Preto som pisal ze budu mat len jednu spolocnu zastavku navyse 😉
Reply on: TeBeCe #127583:
Žeby si idem pokecať či sa nekúpia na 133?? ? Ale nie no mohli by sa kúpiť zatiaľ aby sa nahradil nedostatok 🙂
Reply on: 810zssk #127581:
myslel som to tak, ze 5 a 11 majú spoločný úsek Nám.Ľ.Štúra-Rača a 9 a 14 Nám. Ľ. Štúra až Ružinov. Alebo budú 5 a 9 ťahať cez Nám. SNP a Obchodnú?
Reply on: pressburger #127579:
Tak a co s tym? Nuz, bude sa to musiet zvladnut.. Mimochodom, 5 a 11 / 9 a 14 budu mat navyse spolocnu az jednu zastavku smer Raca/Ruzionov a dve smer KV 😃
Reply on: 810zssk #127568:
to som nemyslel vážne, viem, že tá linka má svoj význam. Ale budú veľké úseky spoločných tratí 1 a 4, 5 a 11, 9 a 14.
Reply on: Mischo1 #127576:
Dalsi sikovny napad ?

Celkovo navrhy na redukciu elektriciek su blbost POKYM nenajdeme nahradu. Keby sme mali volne busy, tak prosim, mozeme na nejaku vytazenu relaciu dat bus (podobne ako 133) a potom mierne redukovat elektricky.
Reply on: Mischo1 #127575:
Ty si tiez sikovny. Takze namiesto dvoch v spicke narvatych liniek s intervalom 12 chces jednu s intervalom 10 a este k tomu zredukovat 12ku o jeden spoj na hodinu? 😃
Reply on: Mischo1 #127575:
A ešte L133 by mohla chodit cely den v sedle 30 min interval....
L1 a L4 budu mat rovnaku trasu až nato že L1 jazdi do Dubravky a L4 na zlate piesky navrhujem zrusit a spravit jednu linku s 10min interval na trase Dubravka-Zlate piesky a L12 dat na 15min interval....počas uzavierky tunela
Vlastne mozme 6517 povazovat definityvne za vyradenu tym,ze uz sluzi len ako zdroj dielov pre 6505.
Reply on: Petto #127565:
No o projekte som toho veľa nechcel hovoriť nakoľko raz mi tak povediac ukradli nápad, ale teraz to už dokončujem a najbližšie týždne to sputím. Ide o väčší informačný portál o Bratislave, ktorý nebude len o správach čo sa stalo, ale bude riešiť aj bežné problémy občanov. K tomu tam bude fotogalerka a veľké diskusné fórum, ktoré chýba odhliadnúc od diskusií k článok na iných webov. ?

Re #127571 Petto: No zápcha ich bude, ale ja budem využívať 133. ? Ale zredukovať spoje nie sú dobrý nápad. Lebo síce budú mať rovnakú trasu, ale potom pôjdu iným smerom. Zrušiť 12 nie je zase dobrý nápad lebo by sa zrušilo spojenie z Dúbravky a DNV...
Reply on: Petto #127571:
O plane skratit 5 v case skratenia 12 neviem.. pokial viem, jediny dovod bolo spojenie Petrzalka-Dubravka..
V tuneli nebude vylucena doprava po prvy krat.. nejako sa to zvladne..
Reply on: 810zssk #127570:
Ved aj L5 mali skratit , ale nakoniec ju nechali tak . Ja som len zvedavy na tu zapchu elin v okruhu jesenskeho -nam.l.s. - safko pri existencii milion liniek zhruba za dva-tri tyzdne ?
Reply on: Petto #127569:
Dlha trasa urcite nebola dovodom na skratenie, koniec-koncov ak sa nemylim tak 5 je stale dlhsia ako povodna 12..
Reply on: pressburger #127567:
Si sa zblaznil ??? Vsak povodna L12 bola skrátená len po Šafko len preto ,aby bol vytvorený prestup z liniek 50,ex.88,95 na L12 na Šafko smerom do KV,Dubravky (druhým dôvodom bola asi jej dlhá trasa - z Dubravky do Ružinova - btw. pri dnešnom systeme preferencie by táto stará trasa trvala asi " 2 dni ")
Reply on: pressburger #127567:
A cim by si ju tak nahradil? Mas dojem ze vypadok kapacity vyse 320 ludi (2xT3, jeden vozen min. 160 ludi podla iMHD) kazdych 12 minut by bol v spicke OK?
Reply on: Petto #127565:
ja by som L12 dočasne zrušil, čo by (nakoľko sme v Bratislave) znamenalo zrušenie trvalé. ? ? ?
Reply on: Ike #127541:
Budúcu nedeľu sa chystám do Brna na túto akciu http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?665 tak aspoň viem, kde sa potom skočím občerstviť. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.