No k spojeniu Pe - Rača ti poviem toľko... Že ak 11 zdrhne tak som v keli, čakám 12min, cez víkendy 20. Takže najlepšie je ísť na Vazovovu alebo Račianske mýto, prípade 98 na Riazanskú kde stoja všetky Račianske linky. Takže by to chcelo buď celotýždenne linku na Vazovovu, alebo Račko z Petržky, alebo tretia možnosť a najlepšia by bola zriediť počet liniek aby sa dalo na jedno mieste čakať na električku na daný smer čo najkratšie. Teda podľa t3mp návrhu by som na električku do Rače mal najlepšie ísť na Šafko. Do Ružinova a Dúbravky dojsť je najmenší problém, s týmito časťami má Petržka aj priame spojenia alebo veľmi dobré prestupy a dá sa to povedať aj o spojení s KV, Nový most, Zochova.
všeobecne k diskusii o sore, čo som si včera pozrel
Re #126800 21Tr: 11 nie cez Šafko? a čo potom spojenie Pe-Rača? na 3 prestupy? btw. čo takto zredukovať počet vozov do KV? veď keď tam majú predsa tú superefektívnu a systémovú 133, tak ich vlastne ani nepotrebujú
No máš, pravdu v sedle nič. Ale malo by sa uvažovať nad efektívnejším linkovaním alebo tendrom na väčší počet električiek. A ako poznám DPB tak radšej spraví to linkovanie a o tendri budú len ďaľších 5 rokov trepať ?
"Každé 4 minúty spoj v sedle z Ružinova, Dúbravky, Rače a z Karlovky aj každé 2-3min sú veľký luxus" - Prosim ta, ty co zasa dristas? Co by si dosiahol tym, ze by si tie vozidla nepouzival v SEDLE? Kam by si ich v sedle presunul? Mas nebodaj dojem, ze niekde nie je dostatocna kapacita v sedle?
Inak, tym ze DPB uz pomaly nema ani dost elektriciek sa rutime do velkych....
Ahaaaa ? tak ty takto, sa ma chceš zbaviť, si myslíš, že dostanem infarkt? ? Ee, ee ? už som písal, že nech dojdú aj kĺbové SORky. Hrb to nemá, design prijateľný a interiér slušný, Citelis ho nemá o nič lepší čo sa toho týka, každý si robí interiér podľa seba avšak našťastie to niesú staré známe materiály z Karos, Ikarusov a pod. takže pohoda. Pokiaľ tam sú nejaké muchy, o ktorých by vedeli možno v NR rozprávať a vychytajú sa, tak nevidím problém. Éra hrbáčov myslím SOR púšťa a snáď ten nový design prenesú postupne aj na 9.5,10.5 a ten 7.5 či koľko to má neviem.
V súvislosti s nedostatkom električiek by bolo na čase aby DPB pouvažoval či je treba viesť na stanicu štyri električkové linky, a či je tie potreba viesť 11,13 a 14 cez Šafko. Najmä o 11 by som uvažoval, tá sa vždy zapĺňa až na Kamennom nám. Alebo nech DPB pouvažuje o efektívnejšom linkovaní električiek s menším počtom liniek, kratším intervalom a zavedení liniek ktoré by premávali len počas špičky. Každé 4 minúty spoj v sedle z Ružinova, Dúbravky, Rače a z Karlovky aj každé 2-3min sú veľký luxus.
Ono je to tak dlhodobo, ale asi sa dá vysledovať podľa toho kedy Dlho dielčania začínajú neskôr resp. skôr v práci a ktoré dni tak ako vždy. ? Ale aj mne sa stávajú také veci, že idem 133 (plná) a ideme vedľa 12tky temer prázdny, miesta na sedenie habadej, ale to sa mi stane málokedy. ?
Ak to tak bolo len dnes, tak sa tomu veľmi nedivím. Čo som tak sledoval je dnes totiž nejaký "divný" deň (z pohľadu dopravy). Tam kde som zvyknutý na zápchy, tak tam neboli, tam kde som nikdy žiadnu nevidel stáli kolóny áut.... ?
Tak ma napadá keď môže byť linka 133, nech predĺžia linku 95 od Šafka cez SNP - Suché mýto - Hodžko na Hlavnú stanicu, 93 môžu seknúť na Zochovej a bude. Linku 13 môžu potom zrušiť kľudne. Ďalej by mohli linku 52 odkloniť od Rače na Račiansku a do mesta a ďalej by sme mohli pokračovať linkou 77 a 79 nech ich predĺžia do Ružinova..... (ber to s irónou čo som napísal)
Pri standardnej sluzobnej jazde (ciel 912) sa pole nemeni. To sa meni len pri tzv. cistiacej sluzobnej jazde (ciel 996). Zivotnost to neznizuje, naopak, casto sa ozivia aj nefungujuce doty.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
21Tr