Inak ako vyzera ten kamerovy system vo vozidlach .Mohol by to dakto opisat ??? Ktore vozy tu este idu mat ??? Vieme uz o 6621,4842,4853 . Kolko je tych kamier v Ikacoch ???
Btw. V tedome uz prve carbance - tusim 1105 vzadu v "4ke"
inak niekto tu spomínal, že tie "ergonomické reklamné držiaky" majú homologizačnú známku - teda by mali byť tip-top...
už viackrát som však videl len tu závesnú časť - bez reklamy - ktorá zjavne zostala niekomu v ruke (zrejme pri brzdení a inom momente, keď na to spoliehal)...
To sa už kazí??? ? "Jemná technika" ako povedal náš šéf zásahu na zimnej službe keď šofér odstraňoval zvyšky madla v 3032 v druhých dverách čakanom ? ešte dobrá poznámka bola "A potom to tak vyzerá, keď takí ako on robia údržbu vozidiel" ?
Toto je tvoje? http://antoniaci.blog.sme.sk/c/28995/BA-elektrickove-zastavky-pri-kazdej-vrbe.html dobré celkom ? Už som to videl dávnejšie ale teraz by som sa k tomu vrátil. Tak po radiálach :
DÚBRAVKA - ja by som dal zastávky : Kračace - Harmincova - Bagarova - Alexyho - Drobného - Pri kríži = tu sme sa zhodli v dvoch zastávkach.
KARLOVA VES, RUŽINOV - súhlas
CENTRUM - je ok, len ja som o podobnom návrhu diskutoval a bol neprijatý daným človekom pre - zrušenie zastávky Žilinská
- mňa by zaujímalo kam by si posunul tú koľaj po ktorej odbočuje linka 1 a 7 na Nám. SNP keď by si tam dal nástupište? Ja mám predstav skôr takú, že ku Kamennému nám. a Nám SNP by sa pridala tretia zastávka (trojlístok) s názvom Jesenského s tým, že by bola umiestnená kúsok pred odbočením do ulice Jesenského.
RAČA - ok, až na to, že ja som rovnako ako ty nahrádzal dve zastávky Tbiliskou a dotyčný argumentoval prestupom TRAM / BUS na zastávke Pri vinohradoch
VINOHRADY - ja by som tam so zastávkami vôbec nehýbal, vzdialenosť medzi Mladou Gardou a Riazanskou je síce 330-400m ale je to vždy únosnejšie ako Polus - Zátišie. Skôr by som zástávku Zátišie pre električky nahradil zastávkou pre autobusy linky 50.
PETRŽALKA - no ty brďo budem vôbec rád ak nejaká trať bude - ale predsa ma napadá či by nebolo vhodné vybudovať na križovaní Jantárova cesta x Šintavská odbočku na Holíčsku. Pochybujem, že všetky električkové spoje budú vyťažené tak aby premávali celú trasu, tak ako to je teraz s linkou 95.
Karosa je tam preto ,lebo ak su viacere minibusy pokazene , tak linka 180 je jedina vhodna, kde mozu ist aj vacsie vozidla ,zatial co na 35,44,47 nemozu ist . ?
zas zastávka nie je až taká nákladná... a problém segnerova - segnerova [po presune] nevidím, veď tá autobusová zastávka by bola vo viditeľnosti a pešej dostupnosti, dokonca cez prechod pre chodcov, jedným z mála opatrených optickou psychologickou brzdou... stačilo by preniesť semafory...
Najbližších 10 rokov neočakávam zlepšenie... Problém je v financiách nakoľko postaviť nové zástavky nie je zase lacné. Veď len tie čo som ja nahlasovali idú opravovať len preto lebo už sú v takom zlom stave, že sa musia opraviť ináč kebyže ich nenahlásim aj kebyže si to všimnú nič neurobia. Keď sme už pritom prečo DPB nurobé dotazník, ktorý dá vodičom (všetkým v jeden deň na každej linke) kde zapíšu, ktoré zástavky by bolo vhodné opraviť, potom to skontrolujú z magistrátu (ako na mňj podnet) a vyhodnotia či je to potrebné.
Semafóry sú majetok Billy to by musela dohodnúť. A Segnerova je tam aj preto lebo je tam zástavka linky 32 a aj tú by trebalo prerobiť. Tá zástavka znova funguje treba na to myslieť. ?
Ak sú peniaze na "modernú" Záhradnícku, rozširovanie Harmincovej, nie sú peniaze na ostrovčeky s prístreškami. Myslím si, že najskôr treba riešiť usporiadanie zastávok (ale aj väčší komfort na nich) v centre.
Párová električková zastávka by bola predsa bližšie ku Bille, pošte aj poliklinike, výhodné by to bolo pre všetkých, dokonca aj pre vodičov áut. Prechod s CSS sa dá predsa presunúť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony