aj ja som sa smykla na schodoch. bolo to minuly rok v lete v elektricke 7108. tiez vtedy prsalo. odisla som po vlastnych ale dva tyzdne som si nesadla a bola som asi mesiac PN. hrcu na zadku mam dodnes. ?
Už dávnejšie si všímam, že moju električenku (čipovú kartu z DPB) revízorské čítačky nevedia prečítať. Pritom v predajniach to ide a aj v autobusoch Slovak Lines (mám tam aj kredit). Stretli ste sa s tým už niekto?
Ešte, že so sebou v tom plastovom obale nosím aj ten papierik s dobou platnosti CL. Btw, kedy už revízory dostanú tie nové čítačky?
Nemusel by ísť až na obratisko "Pri kríži" sa otočiť. Mohol ísť v jednom smere cez Trhovú ul. a späť by sa ľahko dostal na hlavnú cestu (dnes pred popoludňajšou špičkou som videl po Trhovej ul. prechádzať 3550 - asi išiel na 23-ku).
Prípadne otočiť sa mohol aj na obratisku "Žatevná" alebo "Štepná" alebo na parkovisku (bývalom obratisku exlinky č. 51) pri bývalej Tesle elektroakustike na konci Drobného ul.
Re #126007 Valec: Takže do Hainburgu bude premávať každé 2 hodiny (120 minút)? No, pokiaľ Slovak Lines / Postbus tadiaľ naďalej pôjde do Viedne každú hodinu a prípadne skúsi ísť aj dole s cenou, tak neviem...
Re #126025 810zssk: Ak tá 901-ka v prvý deň bude znova premávať zadarmo, tak ma vôbec neprekvapí, ak tam vtedy nasadia CapaCity (ak by to Ikea dovolila). ☺
Mne sa zas stalo a nie len mne, že v Tam Busoch ešte pred SO ako mali bola tak vychodená podlaha, že ak napršalo bolo tam kĺzisko a aj ja som sa tam pekne šmykol a preletel pár metrov... Výhoda kovových plechov na krajoch schodov? Spevnenie schodu preto aby sa "nevyhochodili" jeho hrany. ?
Súhlasím s autorom článku, tie schody z plechu s oválnymi výstupkami v TAM BUS-och, v BB Karosách a v T3P, pokiaľ sú mokré sú fakt nebezpečné. Vie mi povedať niekto ich výhodu (okrem toho že sa neopotrebujú) a prečo sa takto upravujú schody aj v T3P?
takže nákup 24 kĺbových autobusov (hore dole jedna nula) len s naftovým motorom s referenciami len od jedného dopravcu na minimálne 10 vyrobených kusov? ? ?
Dik za info. Kazdopadne sa mi paci ze to takto vymysleli - nebude az tak vadit ta duplicita s S7 v useku Wolf - Hainburg, lebo 901 a S7 budu vlastne v takmerpreklade a spolocne vytvoria slusny interval 30 minut
Je zname ci bude umoznena vnutrostatna doprava v Rakusku?
Ísť na koniec Dúbravky a tam je otočisko... ? A pravdepodobne šiel z nejakej zálohy a bol rovno vyslaný na 33 (hradiť ten spomínaný včerajší trolejbus 25Tr) a aby nemusel ísť až tam chcel si to skrátiť. Ak by to bol vysokopodlažný voz tak sa neoškre alebo aj kebyže to je len 12m.
M3go