Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: doktor54321 #125588:
hocijaká linka, ktorá by šla pozdĺž elekričky a stála na každej tretej zastávke by bola využívaná... toto je spiknutie BZ voči ostatným Mč
Reply on: 21Tr #125576:
A ja môžem hodiť tyčku na Petržalku! Linka 133 je rovnako veľa využívaná ako iné linky (denne ňou cestujem). Moderné NP sú aj na iných linkách, ak 32, 33 ,133, neviem, čo všetci máte proti DD, toto je do p..e nejaké spiknutie?!
Reply on: 21Tr #125584:
Plán je cez Vlársku.
Reply on: luky133 #125585:
Tu je celkom fajn pokec k trolejbusu DD - Slávičie údolie + električková preferencia + kĺbové autobusy. Obsiahly článok.

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=1898
Reply on: M3go #125583:
No neviem či ja budem ten pravý keď som od nich už aj žiadal zákonné informácie kvôli čomu museli preskúmať či je to vrámci tohto zákonna. ? A v najbližšej dobe idem písať mail na to či sa bude riešiť ten stav/y zástavok na DD, ktoré som nahlásil lebo mi z magistrátu odpovedali, že DPB je povinný odpísať. Ale nevylučujem, že to môžem navrhnúť a využívalo by to ešte viac ľudí. Ale zase bude to mať aj materiálne dosahy nakoľko sa znova budú musieť vyrábať cedulky na zástavkach DD kde sa bude musieť prepisovať Nová budova SND na nový cieľ.
Re #125584 21Tr: No tu neviem ako sa plánuje prepojiť. Viem len trať Staré Grunty nakoľko je navrhovaný od začiatku výstavby DD kedy tadiaľ mala viesť tr. trať. A aj v terajšej dobe sa plánuje po vybudovaní mimoúrovňovej križovatky na Molecovej ulici.
Reply on: luky133 #125580:
Keď už je reč o trolejbusových tratiach, tak Koliba sa má s Kramármi prepojiť cez Bárdošovu? Na mape je Vlárska obstavaná takže inou cestou mi to ani nevychádza. Keby sa to podarilo tak by nemusela linka 44 premávať až po "Na Revíne" ale stačilo by len na "L. Dérera" a "Júnovú" keby šla a možno by mohla chodiť každých 30min na Jaskový rad, keby šetrila potom čas na tej zachádzke ?
Ja navrhujem nech s DD ide l 133 až na nivy 🙂 predsa len by to malo lepšie využitie. (Ak to navrhne DPB luky133 tak to prejde lebo je s DD:D)
Reply on: luky133 #125580:
Teda máš na mysli, že k 32,32 a 133 sa ešte dačo pridá? To by bol riadny blázinec...
Reply on: luky133 #125580:
Hlavne by ma zaujímalo, že ako sa to dotkne liniek 31 a 39 či začnú ľudia a študenti najmä využívať aj novú linku (pravdepodobne 32). Inak oplatilo by sa trolejovať nábrežie pre trolejbusové linky, keby sa viedli trolejbusové linky 30,31 a 39?
Reply on: 21Tr #125579:
No keď bude cez Staré Grunty tak je možné, že sa pridá aj nová linka. ?
Reply on: luky133 #125578:
Inak keď je reč o DD, tak ma zaujíma to prepojenie DD - Slávičie údolie trolejbusom a ako by sa potom správali cestujúci na Slávičom, či by začali využívať hojnejšie aj linku s trasou DD - Molecov - Cmiter SÚ - Kramáre - Hl.st a teda by odpadla záťaž z liniek 31 a 39.
Reply on: 21Tr #125576:
Neboj po voľbach sa to asi zmení. ?
Reply on: luky133 #125574:
Ale uvažuj, že je to super námet na predvolebné namotávanie ?
Reply on: luky133 #125573:
Ja sa možem na 133 VYSRAŤ! Sú tu linky ktoré roky nemajú ani dôstojné vozidlá, nehovoriac o ZV, ktoré sú tu krátke Vrakosy a Ik415! Prečo tie črepy nechodia na DD robiť náhradnú dopravu?! Nosná linka 68,93 a 95 aby bola robená ZV nejakou plesnivou 15ročnou Karosou?! Môžem na celé DD hodiť tyčku ?
Reply on: tito #125543:
U nás takto boli vyhrávať už tretiu sobotu a vždy sa našiel nejaký blbec, ktorý im niečo z okna hodil (žiaľ vždy to boli nejaké drobné, nie horúci olej, alebo studená voda...).

Re #125546 irizar: "vo vozni prvej triedy v rýchliku Dubeň" ? ? ?
V tom rýchliku je takmer každý vozeň "prvej" triedy.

Re #125566 Miraleo: Prestup na 80? Nestačilo by z tej 93 vystúpiť na zastávke Aupark a tých 300 metrov prejsť pešo? Mal by si to aj na jeden lacnejší lístok.
Reply on: 21Tr #125572:
Je to veľmi finančne náročný projekt. Veď ani plánované zabudovanie električiek pod zem, ktoré sa plánovalo pri starom Tescu v meste doteraz nie je hotové a ani asi nebude. ?
Reply on: 21Tr #125571:
Prečo dávať zrovna na 37? Z 9,5 metrového vozidla na 15 metrové je skok... A nikdy som nevidel 37 až tak plnú, že by sa tam ľudia nezmestili. Prečo sa objavujú na DD? Asi kým nepridú zvyšné Tedomy lebo 2 chýbajú do počtu a aby mohli zabezpečiť nízkopodlažnosť na 32/133. A pravdepodobne sú tu aj preto lebo sa ráno nasadzujú na spoje linky 133 kde je aj malé 12m vozidlo.
Chcel by som načať tému ELEKTRIČKY POD ZEMOU. A síce, či by bolo nebolo lepšie z Petržalky viesť električku pod Dunaj, popod Šafko, Nám. SNP, Hodžovo nám a na Hlavnú stanicu kde by vychádzala na povrch len na konečnej. Postupne by sa napájali ostatné trate zabudovaním pod zem ale neviem aké sú geologické pomery a tiež v akej hĺbke sa plánuje zakopať tunel Filiálka - Petržalka, aby sme nešli do neúmerných hĺbok. Napadlo ma to keď som videl nedávno video z Krakówa.
Reply on: luky133 #125548:
Inak Solarisy sa z akého podr... dôvodu objavujú na DD? Ja som myslel, že jeden tam ide ako ZV a nič viac. Ale aspoň ich nemáme na 88, za čo som veľmi ? v špičke je kĺbová Karosa hotové vykúpenie ❤ Solarisy by som najradšej videl na linke 37! To je linka kam by som ich dal bez váhania, by som povedal "LINKA 37!" skôr než by sa ma to dakto opýtal.
Reply on: Emo #125540:
Vidíš, to mi pripomenulo konverzáciu s šoférom 4945 na Vazovovej v 94, keď mi povedal, že tieto posledné Ik280 a 283 nevyradia kým sa nebudú kupovať nové klbáky ? veru do 2-3 týždňov došlo to ráno kedy z ulíc Bratislavy odišiel posledný Ikarus 280 ? takže asi tak je vierohodná väčšina informácii.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.