Reply on: MiroBA #125218:
V podstate vo všetkom, čo píšeš. Budem reagovať len na príspevky #125215 a #125217, ostatné nemám chuť znova čítať. Košice nás v počte modernizácií nepredbehnú - na Variá LF sa len podpísala rámcová zmluva (cca pred rokom), ale tým to zrejme aj skončilo - aspoň zatiaľ sa nič nerobí. A BA doteraz nekupovala vozidlá Vario3LF, lebo prioritne bolo treba nahradiť dožívajúce K2. A rozhodnuté bolo nahradiť aj posledné "kačice" K2S-kami, nie Vario LF2-kami, aby sa z BA nestalo Brno a nemali sme tu milión typov električiek. Navyše K2S je lacnejšia ako Vario LF2 a okrem toho by sa vďaka súdruhovi Poltretinovi schvaľovala X rokov... Čo sa týka modernizácií T3, tam boli použité vysokopodlažné skrine VarCB3 z toho dôvodu, že v čase rozhodnutia o ich nákupe ešte Vario LF neexistovalo. Za čo by si teda podľa Teba niekto zaslúžil nakopať do zadku? Mimochodom, K3S sa nedá spraviť tak, že medzi články K2S-ky vložíš stredný. To si predstavuješ ako "Hurvínek válku". A som zvedavý, za čo by si asi tak tých 15 - 20 skríň Vario LF nakúpil a hlavne načo by to bolo dobré, keď so súpravami sa výhľadovo nepočíta...
MiroBA
Je to možné že ozaj nevedel kde má zastaviť.
S tým vedením na Pražskej však aj tak som aj myslel z napojením na Hroboňovu -ono koniec koncov nie jeto nič nové to vedenie tam kedysi bolo...
To predĺženie 212 k HP TESCO Lamač je dobrý nápad ale pochybujem, že sa v najbližšej dobe niekto na to zmôže. Ono tiež tam zase tak veľa nechýba, len neviem ako z napájaním asi by bolo treba aj novú meniareň k tomu.