Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #125088:
Neviem ako chodí využívaná 38, ale ľudia s ňou asi moc nepočítajú pri preprave do Lamača, pre jej interval, skôr na ňu nastúpia keď sa pritrafí. Takto keby mala na Zidinách 2 zastávky a keby sa našiel jeden voz navyše, mohla by mať interval aj 30minút v prípade potreby.
Reply on: 21Tr #125087:
prakticky by to šlo
Reply on: Ike #125085:
Dik za pomoc. Takto by sme pokračovali a našli viac tých komplikovaných miest kde je prestup nepohodlný.

Inak chcem sa opýtať či sa od Patrónky na Segnáre dá ísť aj cez to premostenie železnice a napojenie na Zidiny? Ak áno tak by tadiaľ mohla premávať linka 38 v trase : Patrónka - Zidiny - Segnáre - Hodonínska - Krematórium.

Ak máš ICQ tak moje je 247-405-025, rád by som tam s tebou diskutoval.
Reply on: kecho #125074:
Je na DD spoj, ktory nie je garantovany ako nizkopodlazny? DD je tusim kompelt NP. Asi su tam sami kripli, co potrebuju ist do nemocnice, ako rovnako s L99.
Reply on: 21Tr #125084:
alebo napr Saratovska z 20,22 - elina
Reply on: Ik #125068:
Ja som to myslel ironicky s tými DD... Tak nakoniec vidíš, že prebiehanie na Molecke nie je o nič horšie ako inde v meste - napr. Vazovova, tam je to ešte rušnejšie a bez semaforov!
Reply on: Mike #125075:
len sranda je, že kolo predtým (tuším prvú popoludnú jazdu) vraj išiel ešte NP man/ZV 😉
96 má 7 poradí? som myslel, že iba 5. veď keby to nechali ako bolo kedysi, že NP 88+96 (8+9?), tak by tie SU (podľa tvojho príspevku 14 ks) úplne stačili a vyšlo by aj na ZV. lenže prečo tie "nebezpečné" busy pchajú aj na DD?
Reply on: Mike #125080:
videl som tam len MANy, pochybujem ze by si Albus zapratal vozovnu tou kopou srotu ?
Reply on: TeBeCe #125077:
A preco mesto nepostupuje standardne sudnou cstou a exekuciou? Alebo vzajomnym zapocitanim platby za ZV pre DPB?
Reply on: TeBeCe #125079:
a nepresťahoval sa celý ansambl na Kopčiansku? .. či tam iba parkujú ZV MANy?
Reply on: Mike #125078:
trebalo by ist nazriet do Blackwoodu ?
Reply on: TeBeCe #125076:
Tam sa spomína záložné právo na 139 HB a 142 HB..oni nie su ešte fyzicky zlikvidované? ?
Reply on: kecho #125074:
ale to vyšlo nariadenie platné až dakedy dnešnému dňu +- cca...Je tam povinnosť dať SU15 na všetky 88 (8), 6 zo 7 96 a zvyšok dorovnať NP výpravu na DD (to je cca 16 až 19 vozov, čo by sa s maximálnym úsilím všetkých zložiek dalo vypraviť...avšak vždy je to iné keď nejaký spoj vypadne počas špičky...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6749

to je ale zhoda okolností, že 4 linky majú jednu z konečných na DD ? a 2 v Petržalke +1 cez ňu prechádza...
ale naozaj ma potešil včerajší "garantovaný" NP 1638 popoludní na L88/8 ? žeby Solarisy museli robiť záložáky a výpravu na DD...? ?
Reply on: luky133 #125047:
ak si dobre pamätám, tak pri zavedení Wolf argumentovali tým, že je do Wolf, lebo nedostali Hainburg... čiže logicky, keď bude Hainburg, nebude Wolf, aj keď...logika a dpb... ?

Re #125052 toldo: podľa mňa by s tým bol problém, lebo v špičke ide z Apolla aj z Prístavného dosť áut, takže 1/ ak by odbočeniachtiví z Apolla vpravo mali prednosť (ako to bolo tuším pri pôvodnej malovke), mohla by vzniknúť na Prístavnom moste pri zjazde kolóna, 2/ ak by to bolo naopak, vznikne kolóna na Apolle... proste si asi príliš nevyberieš a najlogickejšie by fakt asi bolo zabrať jeden pruh z opačného smeru a urobiť na ňom odbočku doprava na Bosákovu...

Re #125061 Ik: situácia sa riešila najprv kúpou Tbusov s dieslom, následne urobením okruhu (keďže DPB na prvý raz nedokáže nič spraviť poriadne), to je OK, a vraj sa má prepojiť trať so zvyškom mesta (aj o prepojení Pe na električky sahovorí 😉 ) ale načo bonusy typu "priama linka všade, kam chceme, len nech to je do 15 minút a nemusíme ísť elinou a nedajbože prestúpiť...?
"Trolejbusy nazvyš nemáme" ? ? to vyzerá, ako keby DPB nevedel od radosti, čo robiť s toľkými autobusmi, len Tbusov je málo... poviem Ti príklad - L68 či 95 ráno je narvatá, ale nikoho nenapadne pridať tab bus/skrátiť interval aspoň na pôvodný z 09/05... prečo? lebo asi "nésú voze" ale ajhľa, zrazu sa ich nájde dosť na linku typu "odvšadiaľ všade" - toto mi vadí... "Tedomy ... boli kupované pre DD" skutočne? že som to nikde nevidel oficálne povedané... jediné, čo bolo oficálne "kupované pre DD" boli dieslové Tbusy... že potom namiesto zvyšku nakúpil zahradkár mimoriadnepotrebné Sory, to si vybavte s ním

Re #125062 Ik: "v rannej špičke ... vozy sú dosť plné" to snáď nemyslíš vážne, a petržalské busy sú podľa teba v špičke poloprázdne? ?

Re #125066 21Tr: súhlas, je to proste čierna diera mč BA-KV, kde je najhoršia doprava z celej BA ?

Re #125071 MatejBA: a čo to, že "zrazu" sa dokázala zmeniť vozovňa na DD busoch z 3xxx na 1xxx?
Reply on: MatejBA #125071:
plynove abusy, ktore su ekologickejsie *
Reply on: 21Tr #125057:
1.) Chod na 1 den na L133/33/32 o 6.00 7.00 8.00 13.00 14.00 15.00 a 16.00 a potom pindaj

2.) Ono je mozne ze jazdia aj autobusy ale kedze nas obsluhuje Trnavka tak mame plynovove abusy (a Sci-Fi o vybuchu na Prazskej sa zmeni Svi-Fi o vybuchu na Molecovej ? )
Reply on: Emo #125053:
Ono ked tedom stoji na cervenej po chvili sa /ho vodic prepne do "usporneho rezimu" [neutral] (nejsom expert no ? ) ale potom ked sa opat zaradi 1 tak to vozom najprv sklbne a az potom ide normalne

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.