Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #124987:

1. Ja si Nový Čas prelistujem len keď sa mi dostane nejakou cestou do rúk. Kupovať ho nekupujem, články o "celebritách" ani nečítam. Toto však bola správa takého charakteru, ktorý si určite niekto nevymyslí.
2. Cez cestu prebiehajú len ignoranti alebo hazardéri. Vzhľadom na charakter komunikácie a jej vedenie v území viac priechodov nie je potrebných. V blízkosti každého miesta, kadiaľ je prístup peších (cyklistov, korčuliarov...) zo sídliska alebo z hrádze je možnosť bezpečne prejsť na druhú stranu. Snáď jediné problematické miesto by mohol byť medzi Malým Draždiakom a Štrkopieskami, ale zas koľko ľudí by práve tadiaľto potrebuje prejsť. ?
Reply on: Ámos #124987:

Jednotlivé KDI KR PZ prehodnotili najvyššie dovolené rýchlosti na cestách vo svojej pôsobnosti a predkladajú navrhované úseky ciest, na ktorých možno dopravnou značkou v zmysle § 16 ods. 5 zákona o cestnej premávke povoliť vyššiu rýchlosť. Vo svojich návrhoch uvádzajú úsek cesty a navrhovanú maximálne povolenú rýchlosť nasledovne:

KDI KR PZ Bratislava
- štátna cesta I/2 - úsek komunikácie od zastávky MHD (Dievčí hrádok; odbočka k TV Markíza) po krematórium obojsmerne - 80 km/hod.,
- štátna cesta I/2 - Einsteinova ulica - v oboch jazdných pásoch smerovo rozdelenej komunikácie - 70 km/hod.;
- štátna cesta I/2 - úsek Dolnozemskej cesty od križovatky s Mamateyovou ulicou po križovatku s Betliarskou ulicou obojsmerne - 80 km/hod., v úseku križovatky s Kutlíkovou ulicou návrh na zváženie prípadnej jednosmernej úpravy mimo premostenia,
- štátna cesta I/2 - úsek od križovatky so štátnou cestou III/00246 (odbočka na Jarovce) po začiatok MČ Rusovce - 80 km/hod.;
- štátna cesta I/2 - úsek od konca MČ Rusovce po štátnu hranicu s Maďarskom obojsmerne - 80 km/hod.,
- štátna cesta I/61 - úsek Cesty na Senec od križovatky Zlaté piesky po pripájaciu vetvu z D1 (predĺženie jestvujúceho úseku s dovolenou rýchlosťou 80 km/hod.);
- štátna cesta I/61 - úsek Cesty na Senec od križovatky s komunikáciou Pri mlyne po odbočku na nadjazd Vajnory (predĺženie jestvujúceho úseku s dovolenou rýchlosťou 80 km/hod.);
- štátna cesta II/502 - úsek Púchovskej ulice od križovatky s komunikáciou Pri vinohradoch po hranicu mesta obojsmerne - 80 km/hod.,
- štátna cesta II/505 - úsek od križovatky s diaľnicou D2 (križovatka „Diamant“) po križovatku s Agátovou ulicou obojsmerne - 70 km/hod.,
- štátna cesta II/505 - od odbočky na Zohor po hranice mesta obojsmerne - 80 km/hod.,
- miestna komunikácia v MČ Vajnory - úsek komunikácie (obchvat Vajnor) od odbočky z Rybničnej ulice na kruhový objazd po kruhový objazd obojsmerne - 80 km/hod.;
- miestna komunikácia v MČ Devínska Nová Ves - úsek komunikácie od zastávky MHD (Kamenáče, penzión Pegas) po križovatku s Vápencovou ulicou obojsmerne - 70 km/hod.,
- miestna komunikácia v MČ Devín a Devínska Nová Ves - úsek Kremeľskej ulice od križovatky s Priamou cestou po križovatku s komunikáciou Na hriadkach obojsmerne - 70 km/hod.;
- miestna komunikácia v MČ Devín a Karlova Ves - úsek Devínskej cesty od križovatky s Matejkovou ulicou po zastávku MHD (Kremeľská) obojsmerne - 70 km/hod.;
- miestna komunikácia v MČ Jarovce a Rusovce - úsek Ovocnej ulice od križovatky so Zeleninovou ulicou po železničný prejazd na Balkánskej ulici obojsmerne – 70 km/hod.,
- miestna komunikácia v MČ Čuňovo - úsek Petržalskej ulice od križovatky so štátnou cestou I/2 po MČ Čuňovo obojsmerne - 70 km/hod.;
- miestna komunikácia v MČ Čuňovo - úsek prístupovej komunikácie k vodnému dielu od štátnej cesty I/2 po križovatku s Hraničiarskou ulicou obojsmerne - 70 km/hod.

Po spracovaní príslušnej projektovej dokumentácie bolo použitie s návrhom súvisiacich dopravných značiek prerokované a odsúhlasené v operatívnej komisii Magistrátu hl. mesta SR Bratislavy.
Reply on: Valec #124983:

1) Co pise Novy Cas ma nezaujima roky.
2) Mas pravdu. Od Gettingovej po Panónsku nie je ani jeden neriadeny prechod, pretoze na 4km cesty je jediny prechod so svetlami a jeden podchod. Takze vsade inde dospeli ci deti na bicykloch, korculiach ci pesi prebiehaju cez cestu.
Reply on: Ike #124985:
Ked sa vravi ze je neefektivna k SND tak by sa mensim predzenim hned zefektivnila. Stacia 3 zastavky 😉
Reply on: Peto02 #124984:
mohla by aj na letisko chodit... ci to radsej 233?
Reply on: Karakol #124978:
Neviem ci tu uz bol taky navrh, ale 133 by mohla chodit smerom k SND a dalej pokracovat cez Kosicku smerom k ASMN a ist naspat. Cize by mala len jednu konecnu na Kuklovskej a ti ludia ktory by chceli ist aj dalej na ASMN tak by sa tam dostali a naopak aj s SND by mali ludia lepsi pristump na stanicu. Len by sa v atuobuse asi tlacilo mozno zbytocne vela ludi...
Reply on: Ámos #124981:
Vo včerajšom Novom čase bol krátky článok o úsekoch kde je plánované zvýšenie MPR a podľa neho má byť na Dolnozemskej v úseku od Gettingovej po Panónsku v dohľadnom čase 70-tka. Ako tak rozmýšľam, tak na uvedenom úseku nie je žiadny neriadený úrovňový priechod.
Reply on: Peon #124966:
Aj dnes ta 17-ka (7121) tych par sekund na prestup z 1-ky nepockala..
Reply on: Ike #124977:
Zvysenie MPR na Dolnozemskej je dnes a dufam ze ani v buducnosti nemyslitelne. Prilis vela chodcov a cyklistov, medzi nimi aj vela deti.
Reply on: Karakol #124978:
keď chodí od mosta "prázdnejšia" tak potom ju úplne stačí ukončiť pod mostom, nie? potrebuješ na vyvezenie 10 ľudí takýto bus? okrem toho, od mosta ide L70.
a v tom prípade bude mať skoro celú trasu súbeh s elinou, takže sa môže zrušiť úplne...
Reply on: Karakol #124978:
Ale zase je tam par veci proti
- k nSND by potom musela v ramci linky zachadzat 28/29/133
- niekto vravel ze na ASMN je malo miesta
- by niektory neprezili lebo uz by to malo 100% subeh ? (pre tych menej chapavych - toto je vtip)
Reply on: Emo #124975:
Fajn. Beriem. Ale potom sa môže 133 skrátiť rovno pod Nový Most ak ostane v súčasnej trase. Moja pripomienka bola nasledovná. Od Malej Scény resp. N. Mosta chodí prázdnejšia. Tak radšej nech chodí po nivy, kde naberie viac ľudí a nejde prázdna od SND. Nie je to až taká zachádzka oproti celej dĺžke trasy. A uľahčí sa niektorým prestupovanie.
Reply on: 21Tr #124807:
" Je tak potrebné odbočenie z Prístavného mosta na Dolnozemskú?"

Áno, Dolnozemská je cesta prvej triedy číslo 2, a nestala sa ňou len tak... Má na to rôzne predpoklady, ako zástavba, šírka vozovky, frekvencia vozidiel, trasovanie a v nemalej miere aj lepšie predpoklady zvýšenia MPR bez zníženia bezpečnosti...

Dolnozemská cesta - v jej prípade treba už presiahnúť aj dimenziu Bratislavy ako mesta... v podstate je to hlavná kominikácia, ktorá spája zvyšok Slovenska s nedialničnou cestnou sieťou v Maďarsku
Reply on: Petto #124868:
"...- iba by si im skratil pauzu"

To by nešlo. Tie pauzy sú dané zákonom. ?
Reply on: Karakol #124864:
Kto chce ísť ale na AS Mlynské Nivy, môže si pri Malej Scéne prestúpiť na 50/70/78.
Reply on: 21Tr #124824:
Prístavný Most je dvojprúdový? Odkedy? ?
Reply on: 21Tr #124807:
"Most Apollo... Je tak potrebné odbočenie z Prístavného mosta na Dolnozemskú? Nie je prednejší most Apollo? Prístavný most je akurát robí neplechu. Jeho dimenzia nie je vôbec na toľko príjazdov plánovaná. Je tam výjazd/zjazd Petržalka, Bajkalská na smer NM a Vlčie hrdlo ešte v Petržalke 4 pruhy diaľnice a to všetko sa tam musí zliať do 2 pruhov = 2+2 diaľnica +2 Petržalka. Je to nedomyslené a celé paškvil a ty to dobre vieš, že inde na svete, kde sú veci plánované nejak, AK SÚ PLÁNOVANÉ a nie improvizované na nejakú počítanú frekvenciu vozidiel tak sa na to nenapája nič extra!"

Ale Ty si uvedom, že pred koľými rokmi plánovali Prístavný Most. To bolo v čase, keď nebolo ani z polovice toľko áut ako dnes. A s takým enormným nárastom v tom čase asi nikto nerátal.
Reply on: 21Tr #124807:
"Pri tých nových 10.5 BN neverím moc tej kapacite, že je 93 ľudí, takže pekný odrb."

To, že Ty tomu neveríš neznamená, že to tak nie je. ?
Reply on: alex41 #124967:
Zalezi od toho, kam presne ides. Trolejbus 210 ide zo zeleznicnej stanice aj po Karadzicovej na autobusovu stanicu, ktora je zhruba uprostred Karadzicovej. A bud ti staci 210, alebo prestupis, napriklad na autobus 78. Pripadne na konci pouzit nohy.
Reply on: alex41 #124967:
Priamo spred Hlavnej stanice premáva trolejbusová linka 210 (každých 12 minút). Tá premáva priamo po Karadžičovej ul. Podľa toho, kam presne na Karadžičovu potrebuješ ísť, vystúpiš na jednej zo zastávok Krížna, Šoltésovej alebo Autobusová stanica.

Na cestu jedným smerom Ti postačí neprestupný lístok na 15 minút za 0,50 €.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.