"O tebe som tiež mal kedysi pocit, že si inteligent. Čím ďalej tým viac ma presvedčuješ, že si štandardný šotouš a mal by si byť dispenzarizovaný. Čo furt máš s tými finančnými skupinami? Závisť?"
Heh, skúsiť prestúpiť na niektorej z ďalších zastávok mi nenapadlo. Ale pochybujem, že by to bolo možné (napr. kvôli semafórom). Naviac, ďalej by už tá 17-ka bola plná. ?
Re #124962 TeBeCe: Tak dúfam, že sa to aj na tú 17-ku vzťahuje a takisto aj na iné možné prestupy, keď sa tam dve električky (hoci aj náhodou) naraz stretnú. ? Zaujímala by ma odpoveď DPB na tú sťažnosť.
Tušímže ich robí TeBeCe (ak si dobré pamätám) a nie je to ľahká práca. Sám som chcel voľakedy robiť CapaCity, ale nikde som nenašiel v tej dobe detailnú fotku z boku a ani som si veľa času nenašiel.
Aha, tak to je dobre. ? Ak dotyčná naozaj podá tú sťažnosť, tak snáď bude vyššia pravdepodobnosť, že nabudúce tam už električky medzi sebou prestup umožnia (ak sa tam takmer naraz stretnú). ?
Zástavka tam bola od (asi) sprevádzkovania budovy internátu (cca 1990) až do otvorenia budovy Ekonomickej univerzity (cca 1996, potom sa presunula do súčasnej podoby). V tých časoch to bola jediná zastávka v normálnej pešej dostupnosti.
dnes som išiel okolo spojky Apollo-Bosákov-Prístavný v smere mesto a myslím si, že by sa to dalo v pohode tak urobiť. možno by bolo treba trošku upraviť ten prípoj z Bosákovej, aby sa tam zmestili 1+1 pruh a keby sa posunula aj tá cesta na miesto bývalého zastávkového prístrešku s podchodom (bola tam aj niekedy zastávka? lebo ja si to nepamätám), tak by mohli byť zachované i tri pruhy v msere z Pe.
Re #124923 Petto: si myslím, že by ten interval nebol až taký chaotický 7-13-7-13, pretože reálne aj tak budú na moste zápchy a určite nebudú 96-196 jazdiť 10-10-10... ale bol by lepší prístup do ikei z viacerých miest a raňajšie expresy 68 a 196 by išli smer mesto najkratšou cestou... + Šustekova by mala možnosť ísť na/za oba mosty btw. keď 68 ide cez euba-bulíkova-šustekova, tak na tej bulíkovej môže zastavovať, tým tak veľa nestratí. oveľa lepšie by bolo, keby tú pôvodne 4-prúdovú (dnes 1+1 pruh + 2 pruhy prakovacie) cestu trochu premaľovali a urobili tam 1+2 v smere na Lachovu z toho jeden bus + 1 parkovacie na pravej strane...
Skúšali dve plne naložené súpravy žehličiek? a Čo keby sa tam stretli tri (dve na jeden smer a jedna na opačný)? To je podľa mňa skôr prevencia, aby ten most vydržal ešte veľmi dlho a aby nebol zbytočne zaťažovaný...
Keď sa bude prerábať celá Staromestská od gruntu, a jej okolie tak dojde rad aj na ten most...
Alebo keby sa nedajbože náhle dostal do prudko havaríjneho stavu.. ale toto tak skoro nehrozí
TeBeCe