Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
#12365 Samozrejme som mal na mysli rok 1987. dik za upozornenie.
guma musi byt uchytena na niecom kovovom a to nieco kovove musi mat plavajuce uchytenie, inav by si tu gumu po dvoch kolach mohol vymenit. Ver mi, na technologii sme sa uciti o materialoch, plavajuce uchytenie potrebujes! 😃
Turbo: ved preto som menoval aj gumu, ktora je pruzna (ak nie je prestarnuta) a na prekazkach sa proste ohne.... :-))
Turbo: trochu viac ? keby od rana nasnezilo meter, tak nic nepoviem, ale toto tu je fakt iba trocha snehu.... ale to je uz chronicky zname, ze v BA aj pol centimetra snehu sposobi kalamitu....
si:
Tak tramvaje taky "pluh" maju. Staci na nom spravit variabilnu vysku a moznost plavajuceho uchytenia, aby si ho na prvom trcajucom paneli nezlomil.
Turbo: ja ale nemam na mysli take pluhy co su s vlastnym podvozkom, iba kus plechu (ale mohla by byt aj tvrdsia guma, cerstvy sneh ometies aj s takym) upevnena sikmo na cele vozidla. A konflikt s cestarmi ? cestari by mohli byt len radi, ze im niekto pomoze s odpratavanim snehu, sak to nezvladaju.. (aj ked musim uznat, ze pod oknami sa tu uz parkrat prebehol traktor a tato zapadnuta dolnohonska ulica na tom nie je az tak zle:-))
Vonku sa to uz zacina podobat na kalamitu. Kazdy rok jacia vsade ze kalamita, kalamita, ale KALMITA je ked napadne meter snehu. Mozno aj napadne...:p
si:
Este na tramvajach si to viem ako tak predstavit, ale na autobusoch nie. Sorry, tam je uz konflikt cestari verzus DPB. Tramvaje su ale na vlastnom telese, cize ak by sa spravilo viac pluhov (podvozkov je dost), tak si viem predstavit, ze niektore cez rok prevadzkove vozy by sa upravili na tlacenie pluhu a napr. dnes by mohli pluhovat. Lebo 3 pluhy je malo a mat cele leto 10 pluhov odstavenych v garazi je moc veliky luxus. Ale aj tak je to nerealne, co to tu pisem za blbosti? 🙂
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

turbo: heh - tak ti prajem vela stastia s tou 88. Ja som rano na nu cakal 25min a nedockal sa 😞.
Turbo: hmm skus povedat co sa ti na tom nevidi... na elektrickach musis prevadzkovat pluhy, ktore su tusim 3 a pri takomto snezeni asi nie velmi stihaju... v pripade gumokolovej dopravy sa musis spoliehat na zimne sluzby zabezpecovane inymi organizaciami a tie to tiez neak velmi nestihaju... urcite, ked by vozidlo zaroven odhrnalo sneh, nemohlo by ist plnou premavkovou rychlostou... ale... co dnes premava plnou premavkovou rychlostou ?
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Turbo: no co som napisal - to bolo vsetko, co bolo v tom novom case a vyznelo to, ze to povedal weigel + nejake moje uvahy. Ja netvrdim, ze nemas pravdu.
si:
Nechcem ta urazit, ale to je blbost! 🙂 Od teba by som cakal nieco inteligentnejsie.
Andrej #12383:
A meniaren pre trolejbusy nespominal? Tie odhady sa mi nezdaju, pochybujem ze jeden NP trolejbus dnes stoji tolko co v roku 2000. Navyse, na DD treba klbaky, ja ratam s cenou okolo 17 az 18 mil. Sk Dalsia otazka: Kde chce tie trolejbusy garazovat? Vozovna Hrobonova je uz plna, pochybujem za sa tam zmesti dalsich 10 klbakov. Navyse, pre zvysenie kultury cestovania treba zahustit interval, tazke nie 10, ale 15 klbakov bude treba. Aj tak ich mame malo, aspon bude nejaka razerva na pravidelne udrzby a pod.
dlhsie (uz niekolko rokov) nosim v hlave taku myslienku, ze proste pred zaciatkom zimy by sa na vsetky vozidla MHD namontovali mensie "pluhy" (najlepsie na neaky hydraulicky system, ktory by pri normalnej jazde za normalneho pocasia umoznoval normalnu prevadzku a "pluh" by bol pricapnuty niekde vpredu ku karoserii a nemal by vplyv na jazdne vlastnosti vozidla (okrem ochrany karoserie pri stretnuti sa s autiakom:-)). V pripade situacie ako je dneska (t.j. snezenie) by bol tento pluh na kazdom vozidle nahodeny do pracovnej polohy a zabezpecil by odhrnutie tej trochy snehu z cesty (trate) pred vozidlom, ktora tam stihla napadnut od prechodu predchadzajuceho spoja. Co si myslite o takomto niecom ?
Ja dufam iba to, ze linka 88 mi pojde na Safko. Odtial mi je to uz jedno, ak nepojde 11, tak pojdem pesi cez mesto a aspon si to pofotim. 🙂 Ale snad by mi 11 mohla ist, aj ked budem cestovat o nieco dlhise. 🙂
tr3mp:
Mne to nemusis vysvetlovat, vysvetluj to ludom co pisali ten clanok. Teda autorke: Jane Parkrovej.
Turbo: ale napr. teraz v Zurnale radia Twist vravel nejaky chlapik z DP, ze eliny ako tak premavaju a aj budu, sice nie podla CP, ale ak bude takato situacia este dve hodiny, tak s autobusmi a trolejbusmi netreba ratat ...
Nemam rad ked niekto takto kyda najma na elektricky. Akoze trolejbusy a autobusy jazdili nacas??? Keby bola normalna udrzba tak ziadna kolajnica len tak nepraskne, takisto sa len tak nezlomi pantograf... Ale nie, za to moze to, ze je to elektricka. Esteze nenapisali ze by sme mali elektricky zrusit a nahradit Alwegom alebo metrom...

Problémy v rannej doprave spôsobili najmä električky
Jasne, ale zase na perone za zeleznicnej stanici nebyva taka tlacenica, ze ludia, co na nom cakaju, sa tam nezmestia a musia cakat aj na kolajach 🙂
Tak treba spravit sirsie nastupne ostrovceky. Ako casto sa ti stalo ze si spadol z peronu na zel. stanici??? 😉 Mne ani raz, pricom na nom bol sneh (vietor nafukal)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.