Čo to splietaš? Však električka z/do Petržalky bude normálne pokračovať po Štúrovej a ďalej do rôznych častí mesta. Na Štúrovej sa spraví aj druhá koľaj. Žiadne otáčanie cez Nám. Ľ. Štúra nebude (dokonca sa ani neuvažuje o spojke nábrežie - most.
A keď tak počítam, v jednom smere 15 minút, v druhom smere 15 minút, t.j. dokopy 30. Pri intervale 4 minúty (tak ako na ostaných radiálach) je potreba 7,5 vozidla.
NECHÁPEM ČO SOLARIS ROBÍ NA LINKE 32?! TO SÚ ZÁHRADNÍK A KADNÁR TAK NENAŽRANÍ, ŽE EŠTE AJ Z LINIEK 88 A 96 MUSIA KRADNÚŤ NA SVOJU KAMPAŇ?! TO NEMÁ OBDOBY V TOMTO MESTE, ČO SI HENTÍ DVAJA GRÁZLI DOVOĽUJÚ.
Za koľko minút predpokladáš, že električka dojde od Vyšehradskej na Šafko? 95 to trvá 15minút. Električka, bude rýchlejšie vďaka tomu, že nestojí na semaforoch pri Technopole, Nám. hraničiarov a Farského, ktoré dajme tomu, že dokopy dokážu zdržať autobus od 1 do 3min. A ešte odpadá kľukatenie sa 95 cez Romanovu, Osuského a Nám. hraničiarov, čiže tak cca 2-3min dole. 10min to teda električke potrvá na Šafko. Asi si niekto predstavuje, že tá električka bude chodiť rýchlosťou metra alebo rýchlosťou zvuku. Síce sa bude sa cestami križovať mimoúrovňovo a nebude stáť na semafóroch. No o otočke pre električky na Šafku nikto nič nehovoril, takže ak električka z Petržalky má ísť späť po trase Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, tak to zaberie opäť minúty navyše Jesenského - Nám. Ľ. Štúra 1-2min a Nám. Ľ. Štúra 3min, prípadne 4-5 keď sa tam bude točiť okrem 11,13 a 14 ešte aj Petržalská linka ? ak sa má električka z Petržalky točiť ako som písal, tak im ju môžem ? Obavy sú podložené tým ako sa stavala trať z DD, a síce bez obratiska aby sa ušetrilo a argumenty boli, že vraj sa trať bude napájať na existujúcu trolejbusovú sieť... Možno až vtedy keď sa vyradia aj 25Tr, ale našťastie dakomu zaplo a dobudovalo sa obratisko. Je v tom projete Petržalskej električky aj zdvojkoľajnenie Šafárikovho námestia? Ak nie, tak vieme na čom sme... ?
Vodič to len púšťal, zastavovalo sa to samo. Dôvodou pre zrušenie bola, tak ako píšeš, nedostatočná spoľahlivosť. Niet sa tomu čo čudovať, keď sa jedna páska za deň aj 20x prehrala, tak po polroku (ak nie aj skôr) už musela byť na odpis. Keď si zrátaš počet vozidiel a cenu vtedajšej pásky, tak to musel byť dosť drahý špás.
Re #124106 Emo: Cez Kolmú a tiež Švabinského chodievali do otvorenia nadjazdu Bratská (cca rok 1989) všetky tadiaľ prechádzajúce linky, teda 43, 50, 53, 54, 55, 56 a 117. V predchádzajúcich obdobiach to boli aj iné linky.
Úprava ciest je zase niečo iné... Každý kto ide bývať do kopca musí rátať so stavom vozovky a chodníkov... Tu je úplne normálne, že do obchodu ideš aj v polemtrovom záveji, ale ja by som to za nič nevymenil. ? Ale problém je aj v tom, že odkedy je nová starostka o vedlajšie cesty a chodníky sa stará súkromník (živnostník tušímže) ak prejde po vedlajšej ceste dva krát do dňa odhŕňač je to zázrak... Za bývaleho starostu to bolo iné... Čaty chlapov odhŕňajúcich chodníky, UNCčka odhŕňajúce chodníky, traktory parkoviská a cesty normálne veľké pluhy a nie takéto akože pluhy čo keď prejde ani neodhrnie. ? Ale napr. ja som šiel mojím spojom dnes a meškal som len 5 minút a aj to preto lebo vodič Solarisu šiel opatrne dole aby nedostal šmyk a konečne ma potešilo nasadenie kapacitného vozidla na najvyťaženejší spoj 133jky teda ten čo ide z Matejkovej o 6:59... ?
"Ešte si celkom dobre pamätám na staré hlásenie zastávok, ktoré inštalovali do Ikarusov 280. Boli tam ešte tie staré komunistické názvy ulíc, napr. linka 47 - "Kalininova, nasledujúca zastávka Ulbrichtova". Toto však nebolo dlho, pravdepodobne do premenovávania ulíc. Teraz mi to príde už vtipné, ale snažili sa, veru."
To hlásenie zastávok naozaj nebolo dlho. Ale nie kvôli premenovaniu ulíc, ale že vraj preto, lebo sa často kazilo. Bolo to vraj robené systémom normálnej magnetofónovej pásky, ktorú vodič vždy púšťal a zastavoval. ?
ahá, embéčky, nevšimol som si
Re #124088 enge2: prepáč, pomýlil som sa, myslel som zastávku exBlagoevova, tam bývali 21,27,28 + tuším aj 118 a čas aj 120.
nie cela Veternicova je na figu, vidim sice pred sebou biely barak (Vet.1.) ale nalavo od neho je pekny vyhlad na KAMZIK a Sitinu , vidim aj kusok hradu a oblast okolo , z balkona vidim aj Rakusko ?
máš pravdu, čo sa týka Veternicovej a úzkeho okolia (napr. Hlavacikova) tak s výhľadom to nie je najlepšie....ale zato tam máš les 50m od domu, 2 maloobchody, večierku, parkovací dom, ihrisko..
Tarifa cl. 2, odsek 2b - zlava sa na jednorazove listky sa priznava len na zaklade preukazu, na vydanie ktoreho treba studentsky preukaz akceptovany dopravcom (napr. ISIC vydany skolou). zoznam skol, ktorych preukazy sa akceptuju namiesto potvrdenia o navsteve skoly: http://www.dpb.sk/predajne/predajne.htm#ZOZNAM
Dobry den, chcel by som sa opytat, ci ma student VS v Kosiciach narok na zlavneny studentsky listok v Bratislave, ak sa preukaze preukazom studenta (ISIC-om)? Za odpoved dakujem.
oppress