Pevne dúfam, že takýto IDS ako je v tom poslednom článku nikdy nevznikne, radšej nič ako toto EmTrestové vybavenie. O kvalite EmTrestu svedčil aj systém v 6283, ktorý bol viac pokazený ako funkšný. ?
na nam. N. Krupskej bola vzdy iba 27 a 28. (potom aj ,27-S)neskor na Ovsistskom nám. boli 27,28,104 a potom 27,28,67,104 a neskor bolo len 83, 88, 84. Teraz 87,99,84,98 ?
27 chodila vzdy cez Nám. Hraniciarov, len konecna sa menila v meste a to na striedacku Hlavna stanica, Kollarovo nám.
83 mala kedysi v spicke interval 5 minut ?
Mesto a kraj chce zaviest BID, ale len kvoli kseftom. Treba jasne ukazat ze to nechceme, len netusim ako. Kazdopadne, kompetentny si EMTrestom kopu jamu do politickeho hrobu. Tie problemy co prinesie ich znicia...
K clanku: "Podivne navrhnutý tarifný informačný systém BID",
poziadavka Bratislavskeho kraja asi je, ziadnu BID nezaviest. Toto cele mi pripada ako kocurkovo. Oni komplikuju situacia a napisu material z ktoreho potom zide, ze na to nebudu peniaze. Ja tvrdim od zaciatku Bratislavky kraj NECHCE ZAVIEST ZIADNU BID a robi vsetko preto.
No fajn ? No, ale ked si niekto na takej neodhrnutej, zamrznutej zastavke spravi uraz a zazaluje DPB o 100000 Eur, tak to radsej DPB zaplati, nez by zaplatila odhrnacov ? ?
čiže možno aj vtedy bola "prednosť z prava" a ostalo to aj potom, hoci sa zmenil smer jazdy... ?
Re #123791 luky133: a nakoniec tam skončí aj 1999 ?
Re #123802 freeze25: ešte len budú ?
Re #123805 freeze25: 93, prípadne aj niečo z otho ostatného nie je náhodou "nosná linka"? čo tkato posielať iba krátke električky, ako by ste sa "potešili"...?
Re #123817 oppress: to by potom mali byť aj na 99, keďže okrem Antolskej ide okolo ďalších troch zdravotných stredísk (Fedinova, Šustekova, Strečnianska)...
Re #123893 Petto: Petržalka - 88 pôvodný (09/05) int. 6, dnes 8, 95 pôvodne int 3, dnes 4...
Re #123903 Petto: L36? ?
Re #123904 MatejBA: načo stavali trať na 2x? načo pri prvej stavbe zlividovali pôvodné stĺpy, na ktorých by Tbusové vedenie mohlo byť a teraz dávali nové?
Re #123970 oppress: a pri int. 2 ti nestačí 10 kusov na trati TPD - Šafko/Jesenského/Štúra aj so ZV? ?
Re #123962 oppress: 27 chodila aj na stanicu, ale trať Ovsište-Hraničiarov cez Lachovu bola tuším stále, si pamätám, že z nám. N. Krupskej jazdili "klasiky" 21,27,28
Re #123976 merice: a čo tak Bosákova-Hl. Stanica, kde sa otočí, Štúrova sa (opäť) zdvojkoľajní. toť bol tušíma na bratislava.sk nejaký návrh na reko mosta, kde bola 2-koľajná Štúrova...
Re #124002 Pettrik: no zbohom, keď máš zdieľanú ip, tak to môžeš potom odtiaľ sťahovať aj dve týždne... ? čo tak megaupload, upnito, edisk a pod?
Re #124014 luky133: kristepane, toľko blbcov koncentrovaných na tak malom území? ?
Re #124040 810zssk: a kto to mal vyhrať podľa wikipedie?
Zimná hotovosť mala službu celú noc, nástup bol včera o 20:00. Žiaľ funguje to brigádne, takže tí ľudia išli do normálnej práce a to čo sa urobilo cez noc už nevidieť. Poobede nástup zase.
Je 8 hodin a ani jedna elektrickova zastavka od TUMYSu po Botanicku nie je odhrabana. Maximalne len vyslapana. Dokonca aj ta na Racku ? Na to, ze snezi uz od vecera, zda sa, ze zimna hotovost DPB sladko spinka ?
Inak super, sa ludia brodia cez sneh, po nabrezi, kedze elektricka, ziadna, ND narvana... ?
Musim vzdat Cechom klobuk dolu! Oni su od nas krok vpred nielen v zivotnej urovni, ale aj v zmyslani. My sa tu sice budeme hadat a prekrici nas super logicky dovod "fuj slizka kozenka", potahy su pekne a mozu mat aj reklamny funkciu..., ale Cesi proste dojdu do stavu, ze z hygienickych dovodov zacnu prechadzat na kozenkove sedadla!
Dost sme sa tu o tom hadali, ale moje presvedcenie sa stalo realitou prave v Prahe. Berme si z nich priklad, ved u nas sa neda uz ani sadnut do tych srackovych pseudosedadiel. Latkove sedadla absolutne nie su vhodne do MHD z X dovodov!
AAA