Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #123869:


Dopravný podnik ? pre milovníkov zimných športov ? cez víkend 21. - 22. februára 2009 zabezpečí na linke 203 kapacitnejšie kĺbové trolejbusy. Linka premáva s trasou Búdková - Hrad - Hodžovo nám. - Karpatská - Koliba s obsluhou prestupných bodov Hodžovo nám. / Poštová, Štefanovičova / Žilinská a Šancová / Karpatská.
Reply on: 810zssk #123867:
no, zase tu niekto vyťahuje, že to tak funguje aj inde v Európe... ale inde v Európe sú iné podmienky, iný vozový park atd.


vyjadril som sa zle, nepindá sa na ľudí na DD, ale v úvodzovkách na to, že vôbec DD existujú a "kradnú" ostatnej Bratislave vozidlá...
Reply on: freeze25 #123861:

nikto myslím tu nepindá konkretne na obyvatelov DD s výnimkou na tých dvoch... Skorej im tu len diskutujuci závidia a nadávajú na vedenie DPB...

to rozdelenie tedomov sa malo spraviť plošne, pre celé mesto,
napr. 32 (7ks),20(3),22(3),99(2),67(1),207,205. bodka. viac k tomu niet čo povedať.
Reply on: freeze25 #123865:
Pytam sa ta KTO (menuj) pinda do VSETKYCH ludi zijucich na DD a v KV?
Reply on: freeze25 #123863:
Aka kravina na n-tu? Co keby si rozmyslal? Mam napr. 22 NP vozov, tak mozem dat napr. 15 NP poradi a mam rezervu. Velky problem? Specialne ked v BA je takmer 100% zlozakov NP?

"podľa tvojho modelu by ľudia, čo chcú ísť NP vozidlom, mali cielene striehnuť na jeden spoj za čo ja viem 60-90 minút? kravina..." - Ano presne tak. Tato "kravina" funguje v X mestach Europy a ludom s obmedzenou pohyblivostou to strasne pomaha. Netreba mysliet len na seba.
Reply on: luky133 #123864:
ale na to niektorí nepozerajú... vidia len, že prišli nové vozidlá a sú na DD... a notoricky pindajú...
Reply on: 810zssk #123860:
a to, že páni Z. a K. robia to čo robia a majú nejaký úmysel, dáva každému voľnú ruku pindať do všetkých ľudí žijúcich na DD resp. KV?

koho zaujímalo, keď ešte pred pozitívnymi krokmi v doprave na DD sa tam chodilo, tak ako sa chodilo....? nikoho.. no vidíš.. a teraz im vylepšili a už každý len do nich pindá....
Reply on: freeze25 #123863:
Problémom DD je aj to, že taká plynová Karosa keď je naplnená na maximum má problém zvládnuť DD... A Ikarusy 415 nemohli vtedy vypravovať nakoľko v Krasňanoch ich nemali?? Alebo boli inde vypravované?
Reply on: 810zssk #123859:
to akože chceš zagarantovať, že každý (teraz trepnem) piaty spoj bude NP? to nemyslíš vážne? je to kravina na n-tú, už len z dôvodu, že náhodou to zagarantuješ, potom z nejakého prozaického dôvodu nebude môcť ísť na tú výpravu NP a celý systém je v péčku.... podľa tvojho modelu by ľudia, čo chcú ísť NP vozidlom, mali cielene striehnuť na jeden spoj za čo ja viem 60-90 minút? kravina...

jednoducho ide o to, že L 32 potrebovala už nové vozidlá a aj kapacitne vylepšiť (samozrejme, že to potrebujú aj iné linky), a tak čo prišlo do BA, šlo tam... pre mňa za mňa, nech tam dajú niečo nové, kapacitne postačujúce a nie NP....
Reply on: boxcar #123856:
Noo trolejbusovou traťou by som sa neobháňal nakoľko už v roku 1991+- mala byť... 🙂 Oni len urobili to, čo sa dávno plánovalo a malo byť... Takže to nebola politická propaganda.
Reply on: boxcar #123856:
a môžu za to obyvatelia DD?
Reply on: MatejBA #123846:
Mily zlaty, toto nie je ziadne riesenie, ale politicka kampan. Riesenie by vyzeralo trochu inak. Tebe by sa tiez nepacilo keby za TVOJE peniaze chodili vsetky nove vozy napr. v DNV a Vam davali same sroty len preto ze riaditel DPB chce byt starosta DNV.

A to ze niektori blbci z DD sa na nu daju nachytat je uplne absurdne. Normalne sa tesim ako po volbach padnu na hubu. A mozno potom dostanu rozum.
Reply on: freeze25 #123843:
"to by bola riadna kravina" - Odovodni to. Ja na tom nevidim nic zle, prave naopak, tak by to malo byt (s tym ze by boli garantovane NP spoje).
Reply on: Mischo1 #123857:
L133 má už aj tak meškanie aj 5-7 minút niekedy takže to zachádzanie nie je zatiaľ vhodné...
Nejake zmeny: Na L32 cez vykend zvysit poobede interval z 30min na 20min, na L33 by som zrusil cez vykend rano 33/3 tie trolejbusy v tak hustom intervale chodia prazdne, a L133 by som dal zachadzať cez baníkovu a segnerovu cim by sa ulahčilo cestovanie ľudom do Dubravky a vznikol ba tam interval spolu L32, 6min, a L133 by som dal potiahnut na AS mlyn nivy....
Reply on: MatejBA #123846:

Re #123851 freeze25:

Uznávam situácia na DD bola neunosná. Krátke tam-y, ranna tlačenica, nekomfort spojený s prestupovaním na električky.

Len kde tomu bolo RADIKALNE lepšie? V roku 2005? nekupovanie kĺbovych autobusov, prestarnute IK280, rozpadavajuce sa karosy atd..

ale v 2006 sa zatrolejovali DD, kupilo 6 NP velkokapacitnych trolejbusov pre DD..

Trošku to treba brať v kontexte, jednoducho mhd na DD je kontinualne dlhodobo zlepšovana pri viac-mene zanedbavaní ostatných MČ , všetci vieme prečo.
Reply on: Valec #123841:
Minimálne 93 už existovala, len mala číslo tuším 53. ?
Reply on: Valec #123853:
ale to čo jazdilo na DD, bolo strašné, musíš sám uznať... tak to vymenili komplet... a samozrejme ani nevylučujem ďalší faktor, pánov Z. a K....

čo sa týka Vajnor, Trnavské mýto pokladám už +/- za centrum...
Reply on: freeze25 #123851:
Veď jasné, ale sa pýtam, čo bránilo tomu, aby na posilnenú L32 išla časť Tedomov a zostala tam časť TAM Busov? Zvyšné TEDOMy by mohli ísť napr. na linku 20 (alebo na celodennú 22).
Keď prídu nové kĺbáky, tiež neprídu všetky naraz. A nepredpokladám, že prvá várka pôjde celá napr. do Petržalky, ale že časť bude premávať do DNV, časť na L70 a pod. A takýmto spôsobom sa mohli rozdeliť aj krátke NP vozy. Lebo napr. taký obyvateľ Vajnor (ktorý tiež nemá priame spojenie do centra) nebude mať nič ani zo SORu BN, ani z TEDOMu a NP kĺbový voz tam uvidí možno akurát tak pri výjazde alebo dojazde linky 59. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.