Napadlo ma ,ci by nemal CAPACITY lepsie uplatnenie na DNV exprese (21) - viem ,ze IKEA je darca ,ale jeho nasadenie tam je zbytocne kapacitne - teda aspon v Petrzke - usek v Ruzinove neviem ako je na tom
Aj mne sa to stava ze pocujem frflosov ,hlavne ked idem 32kou po novej superobchadzke /janotova-banikova, uz aj sofer dakeho Tedomu na to nadaval,kedze tam maju problem prejst.
pri tom 15/30/15 by to potrebovalo zrejme asi az 3 vozy v spicke a 2 v sedle . Ale ked sa dokazalo najst 6 vozov na L133 ( po novom uz asi len 5 ) tak 1 voz na L41 tiez by nemal byt problem - len vies tam nikto z DPB nebyva :-
VW si platí kĺbové vozidla ak by tam DPB nasadil krátke porušil by zmluvu. Teda aspoň predpokladám, že kĺbové sú v zmluve. A aj ked je finančná kríza VW si to stále platí.
Presne. Za rok tu vidím asi 6 zmien CP linky 92 a furt je to o tom istom. Až na to, že už prestali cez víkend premávať na 92 "dvojičky". Že im to konečne došlo, ale jedna vec čo je na 92, resp. keď prechádza z 92 na 192, že autobus od Voz. Petžalka ide 7:40 a potom až 8:20, čiže tam je 40min diera a potom úmerne tomu ide ten spoj o 8:20 plný. To by bola taká ťarcha tam vložiť spoj o 8:00 alebo dať spoj o 8:10 a potom o 8:40?! Tiež tie "trojice" v 5min odstupoch sú niečo čomu nie úplne chápem. Videl už niekto z Vás druhý alebo tretí spoj ako je "plný"? Ja by som ten druhý spoj vypustil a nechal tam 10min medzeru. Tie druhé spoje majú význam možno po Patrónku kde väčšina ľudí vystupuje. Viem, že si to VW platí ale zas nie je to málo myslím a len tak posielať prázdne busy je priveľký luxus.
Inak to premostenie na Segnáre je v prevádzke? Napadlo ma či by tadiaľ nepresmeroval DP linku 38 pre lepšiu obslužnosť. Linka by prešla po ulici Zidiny na Segnáre a pokračovala na Krematórium, aspoň by bola viac využitá a mohli by ju potom dať premávať aj ráno, po čase kedy by sa preukázala využívanosť tak 30min v špičke ?
Tak ale čo je prednejšie, 1 vozidlo hore dole alebo komfort cestujúcich? Neviem prečo by 41 nemohla mať interval 15/30/15//30?! Hustejší interval a nechal by som na nej premávať 9.5 SOR ? jazdí tam aj niečo iné ako 9.5 SOR? Niekedy som tam videl aj krátku CNG Karosu.
To si robis srandu, inac trosku to ide do seba zriedenie L32 rano z 10min na 12min... Ale aj tak to tu zas budu hundrat ze DP nema kam nasadzovat vozidla. Ak mam povedat uprimne radsej ich ani nechcem na DD vidiet, to radsej vrakosy...
30 min v sedle uz neuhrozi pri predlzenej trase. Uznavam 40 minut je "des" ,ale tych 20 min v spicke bohate staci .Ta 41 je taky specificky problem - pri 30 minutach to nestiha 1 voz v sedle , 40 minut je zase blbo pamatatelne, neatraktivne pre ludi atd.
Ma teraz napadlo,ze teraz asi DPB problem zo sofermi nema, kedze zavadza new linky na DD or posilnuje DNV linky.
Re #123791 luky133: Uz len to nam tu chyba. ? .Ak mi pride v pondelok na L133 rano 6:46 daky 12xx , tak sa po..... ?
Cize od pondelka robi 1.vozovna uz len 32,57,133 ???- krátke vozy
Trochu mi to nejde do hlavy s radenim lebo tedomov bude 10 mali by ist na 32-133, ako je mozne lebo 32/1-7, 133/1-6....
Dokopi je to 13 radeni a je len 10 tedomov, tie zvysne budu sory.???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto
- taketo čudá už zrejme tak často neuvidime na DD ,kedže od pondelka 33/6 nebude - tuším len ako striedac bez vozidla