Podla mna je to takto lepsie, najma kvoli napr. dobiehaniu na spoj (ked nemas ciel). Podobne by som 80 rozdelil na 80 a napr. 81.
Ale spravil by som nieco take, ze napr. 91 a 191 by v smere do Rusoviec boli ako dve linky, ale v smere pod most by to slo vzdy ako 91..
K divadlu aj od divadla (presnejsie povedane k/od Malej sceny) som ju videl poobede pomerne prazdnu. Z Molecovej pod most dnes 9 cestujucich, v opacnom smere celkom plna..
"Ak by som už v týchto voľbách mal hlas tak ho dam možno aj Záhradníkovy a spol." - Keby toto drisol niekto nezorientovany tak chapem. Ale ty, co sa MHD kusok venujes ma tymto vyrokom sokujes. Myslis ze Zahradnik/Kadnar ako starosta by MHD pomohol? Zmier sa s tym ze DPB po volbach zrejme ziska niekto kto nebude "pro-Dlhe Diely" a skratka o vsetko co ste teraz ziskali hned aj pridete
1.) Kym nebolo zahradnika tak na DD jazdila MHD ako keby tu bola iba 1/3 realnych obyvatelov (cize velmi poddimenzovana)
2.) Pisal som davnejsie na elektricky nechodi len KV ale "cela" zapadna Bratislava
3.) Lepsi zatazkavaci test, ako jazda na DD hadam nie je
4.) Uvidis, Brano odide a zase na DD budu srat 10 rokov kym to opat bude neunosne
5.) Ak ti to velmi vadi, vypni okno prehliadaca a chod si kupit auto alebo sa prestahuj do viedne, kde sa maju vsetci rovnako (v ramci MHD) ?
PS: Viem, ake to je, ak ma niekto nieco lepsie ako iny, len mi vadi, ze kvoli tomu obvinujes (skoro) celu MČ (to je dovod preco som taky "anti-kakke-ovsky" ? ).
Dobre, a ako by si potom vyriešil spojenie Rača - Petržalka, ktoré je teraz vďaka L94 celkom slušne riešené (povedal by som ideálne ale niekomu ten prestup môže, na rozdiel odo mňa, vadiť).
A vieš, že nie? Raz ma chytil dážď na hrádzi...takže mi stačí... To, že sú DD preferované už bude zachvílu srať aj mravce. Furt vám tam dačo premáva, električky tam chodia v takej frekvencii, že len centrum má hustejšiu premávku električiek.
Pravda na druhej strane zas je tých liniek, resp. číslovaní až moc. Síce som tu obhajoval to delenie ale v Brne napr. majú ešte väčšie rozdiely medzi spojmi autobusov alebo trolejbusov a majú aj viac čísel v jednej linke, čo by v BA dopadlo delením takej linky na 3. Inak zaujímavé je, že 77 s akými rozdielmi premáva a má zachádzky alebo 57 a tam nie je 1xx. Tak zas by nemuselo byť ani pri 1-91, 1-92 a 1-96. A opačným extrémom sú zas SAD kde máš jeden spoj 2 piktogramy (metafora) ?
"Nezábudaj však, že zatiaľ čo 47-S bola len posilová špičková JEDNOSMERNÁ linka, 94 je linka celodenná. Kde by si ju na Staromestskej odstavoval na vyrovnávací čas? Spoje 47-S tam jednak mali zastávku (dnes ju už nemáš ani kde zriadiť) a tiež cestou na Hodžovo nám (názov konečnej) bežne trávili čas postávaním na Panónskej ceste."
Veď to by nemusel byť problém. Také 31 alebo 68 na Trnavskom Mýte tiež idú hneď naspäť. 34 na Račianskom detto. A jazdia. Je fakt, že prípadné meškanie sa prenáša aj na druhý smer.
"Keby vlčáci vedeli čítať aj cieľ, tak by sme takéto dementné označovanie nepotrebovali."
najprv ti vadi, ze sem ide SOR 10,5 potom ze 8ks z 20 tedomov a teraz ti vadi ze dali 1 solaris ako ZV - nabuduce ti bude vadit ze na DD prsi skor ako v petrzalke? ?
Kvôli tým oddeleným konečným. V podstate spojenie 91 a 191 je len to, že určené spoje 91 by končili na Rusovciach, tam je rozdiel len v tom, že by končili skôr. Ale napr. pri 80+180 (môj návrh), 92+192 a 96+196 je to dobré lebo tam majú linky odlišné konečné. A 21+121 z dôvodu toho, že je to doplnok k 21, ale nie je to nutnosť, pokiaľ je v rade čísel 2x voľno tak môže to tam byť.
Tak na 88 by sa Solarisov zriekli keby tam boli normálne klbáky. Najprv jazdila 88 ráno každých 6 min a s klbákmi, potom klbáky vymenili Solarisy a potom ešte aj ráno zo 6min spravili 8 ? Pokiaľ viem tak na 96 premávajú dlhšie a možno by sa hodili ešte na linku 50 keby mala lepší interval ale potom. Solaris bol kupovaný ako "náhrada" za klbáky tak nevidím ani jeden dôvod prečo by mal chodiť na DD. DD pokiaľ viem majú svoje Tedomy a SORy, tak nech si ich zožerú a nech Solarisy nechajú na pokoji ?
Nezábudaj však, že zatiaľ čo 47-S bola len posilová špičková JEDNOSMERNÁ linka, 94 je linka celodenná. Kde by si ju na Staromestskej odstavoval na vyrovnávací čas? Spoje 47-S tam jednak mali zastávku (dnes ju už nemáš ani kde zriadiť) a tiež cestou na Hodžovo nám (názov konečnej) bežne trávili čas postávaním na Panónskej ceste.
Re #122891 Viliam22: ? Nemáme tých liniek už dosť?
Re #122894 Viliam22: Keby vlčáci vedeli čítať aj cieľ, tak by sme takéto dementné označovanie nepotrebovali.
Presne to si myslím aj ja. Plus samozrejme vodič solarisu si nebude len tak iniciatívne brať 17xx, pokiaľ k tomu nie je priamo donútený... ?
Ďalšie dni neskôr je možný scenár ako v prípade záložáku Pri Kríži.. Že keď nebude dosť vozov bude stiahnutý ako domovský...(vozovňový)
Keď sme mali voľakedy Solarisy na DD tak robili aj školský spoj. Ododnes je vypravovaná 32 Trnávkou (nie??) tak možno preto vypravili Solaris s tým vodičom.
To je aj po starom taká služba školský spoj + záložák DD. Podľa mňa tam bol preto, lebo daný vodič pozná školský spoj, lebo ho aj s daným vozom robil už v minulosti...
Čo som si pozeral štúdiu tej trati tak dnes je možný presne ten istý variant čo tam navrhoval vo forme tunela. Iný kvôli zástavbe nie je možný.
Re #122908 Viliam22: Kebyže sa to fakt stane začne nás už celá Bratislava na 100% nenávidieť. ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133