mne sa zda ze som videl v Avione v jednom modelarskom obchode az na konci to bolo ? stalatusim okolo 75 EUR a bola to T6A5 teraz neviem ake typy a ceny maju.. ?
To by stačilo ak by pán Z. urobil ťuk ťuk na dopravné oddelenie v KV a povedal, že by sa zišla jedna značka z názvom zákaz zastavenia (alebo státia) a už by nemuseli jazdiť vodiči temer na chodníku ako to tam býva zvykom. Auto tadiaľ prejdú aj autobus ale tak, že pojde krokom v tom úseku.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6668
Nic v zlom, trasa to vyzera dobre, zvacsenie obsluznosti, ale autobusy nebud mat sancu sa tam dostat. ?
Kazde rano to je strasne, auta na useku Matejkovej od ulic Majernikova-Jamnickeho maju problemy oproti sebe prejst, kvoli parkujucim vozidlam na krajoch cesty, resp. polovicne parkujucich na chodniku. Kazdy den idem tade a viem co vravim, krasnym prikladom su smetiarske vozidla, ktore v rannej spicke idu ku kontajnerom. Ulica sa stava v jednom smere na tie chvile neprejazdnou. ?
Tento napad nie je podla mna do doby vyriesenia prejazdnosti ulice rozumny. ?
Ja by som to tipol na to, že vyhral Mercedes ale Iveco sa chce do BA pretlačiť taktisto ako v prípade minibusov ? Akoby nebolo jedno čo bude musieť v BA namiesto 8-10 rokov vydržať 15-20 rokov?! Alebo na čo budú v dieľňach hádzať bobky 1,5 až 2 desaťročia. ?
Teda o čo mi ide podľa teba, alebo ako sa tomu hovorí, lebo ja som ten svoj pokus nazval inak ako sa volá. Ale dúfam, že pochopenie pre zavedenie atraktívnejšieho intervalu na 32 počas víkendov a sedla máš, alebo to vidíš ako zbytočnosť?
Teraz tam akurát je postavený ten barák a majú tam vjazd na mini parkovisko pre Technomarket čo je priamo v budove baráku... Takže tam by mohli autobusy zastavovať, pôvodne ma to aj napadlo, ale asi nieje pre Technomarket dosť zaujímavý zákazník bez automobilu a nieje to prvý prípad kde vyrastie takto situovaný obchod, hypermarket a o riešenie zastávky sa nestará vôbec, len potom ľudia bombardujú MČ aby tam zriadili zastávku, neskôr žobrú o posilnenie spojov namiesto toho, aby ľudia otravovali dotyčný reťazec aby to riešil.
Kebyže sa druhá firma neurazí ako to vždy býva pri drahých zákazákch a v 95% prípadoch aj tak zostane výsledok nezmenený už to viem dávno a autobusy sa už mohli začať vyrábať.
Ja to pravdepodobne budem využívať podľa rozmiestnenia zástavky od Nového mostu. Vieš kebyže sa to dá cez Molecku sa tam natrepú všetci a ešte budú písať, že prečo dávajú krátke autobusy. Osobne si myslím, že po pár týždňom 133 si DPB uvedomí, že je tam ťažká prejazdnosť a nejako docili zákaz zastavenia po celej dĺžke cesty. A tak stále to bude lepšie ak niekto z H.M. pôjde dve zástavky hore ako prestupovať dajme tomu aj 3x aby sa dostal na cieľovú zástavku.
Ta Matejkova smerom hore je otras , dnes sa tam skor jedna " zabila" ked vystupvala z tbusu.
Add - dispecer - viem ze to nema byt zvoz dole na eliny - ale dajme tomu ,ze byvas na HANY melickovej , tak sa budes trepat hore ??? Abus vojde kludne aj dlhy ,len problem je kopec a tie zaparkovane auta ,detto aj ten most . Ja by som upravil ciastocne 133 - pridal zastavky Tomankova a H.M a predlzil k AS MN - a kedze je malo "placu " na obratisku na Nivach , tak by ju mohli dat ako volakedy petrzalsku 89 ( s okruhom na Nivach ).
Inac ja aj tym budem chodit do skoly ?
Dnes mi prišla odpoveď na zástavky a podnet posunuli na cestné hospodárstvo, ale zástavky ma v správe DPB a preto mi odporúčal ten pán ak mi neodpovedia mám to podať ako sťažnosť pre vedenie DPB. Čo sa týka 133 húra budem ju asi využívať asi len preto lebo neviem kde presne budú zástavky teda ako ďaľeko od Šafka lebo pri ňom mám školu... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133