Ja to pravdepodobne budem využívať podľa rozmiestnenia zástavky od Nového mostu. Vieš kebyže sa to dá cez Molecku sa tam natrepú všetci a ešte budú písať, že prečo dávajú krátke autobusy. Osobne si myslím, že po pár týždňom 133 si DPB uvedomí, že je tam ťažká prejazdnosť a nejako docili zákaz zastavenia po celej dĺžke cesty. A tak stále to bude lepšie ak niekto z H.M. pôjde dve zástavky hore ako prestupovať dajme tomu aj 3x aby sa dostal na cieľovú zástavku.
Ta Matejkova smerom hore je otras , dnes sa tam skor jedna " zabila" ked vystupvala z tbusu.
Add - dispecer - viem ze to nema byt zvoz dole na eliny - ale dajme tomu ,ze byvas na HANY melickovej , tak sa budes trepat hore ??? Abus vojde kludne aj dlhy ,len problem je kopec a tie zaparkovane auta ,detto aj ten most . Ja by som upravil ciastocne 133 - pridal zastavky Tomankova a H.M a predlzil k AS MN - a kedze je malo "placu " na obratisku na Nivach , tak by ju mohli dat ako volakedy petrzalsku 89 ( s okruhom na Nivach ).
Inac ja aj tym budem chodit do skoly ?
Dnes mi prišla odpoveď na zástavky a podnet posunuli na cestné hospodárstvo, ale zástavky ma v správe DPB a preto mi odporúčal ten pán ak mi neodpovedia mám to podať ako sťažnosť pre vedenie DPB. Čo sa týka 133 húra budem ju asi využívať asi len preto lebo neviem kde presne budú zástavky teda ako ďaľeko od Šafka lebo pri ňom mám školu... ?
Už je tam vedľajšía? ? Tak tomu sa teda hovorí preferencia MHD po bratislavsky. Neviem komu mohlo vadiť, keď musel raz za 3* minúty dávať prednosť autobusu.
Ak by ma chcel niekto opraviť, tak v 3 minútach sú zahrnuté aj spoje L78.
Nestačí, že Jantárovú od St. Mosta spravili vedľajšou, teda 95 idúca z Mosta musí dávať prednosť a ešte ďalšie zdržanie by si jej vyrábal? Pre koľko ľudí by bola? a hlavne, mali by sa kam v tej 95 zmestiť?
Co keby sa tu: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=113024348793648765809.000462031d78eb93bd779&z=17 zriadila zastavka na znamenie? Ked uz tam velmi nejazdi IAD, nemusel by sa budovat zastavkovy zaliv a keby sa tam postavil nejaky normalny chodnik tak by to mohla byt fajn zastavka pre pristup nie len k sadu, ale aj Auparku a Relaxu (ak by sa kusok predlzila lavka). A nosnej linke by sa to celkom mohlo hodit..
Jasné, ale záleží od toho, do akej dediny by chcel cestovať. Napr. so spiatočným lístkov BA-W budeš mať lacnejšie cestovné aj na lestiko, ako keby si si mal kupovať 2x na 901 a 2x na S7.
Ufov navrh bol aby listok BA - Wien platil aj na trase Bratislava - Wolfsthal (autobus) - Wien (vlak). Nehovori sa tam nic o listkoch na ine trasy.. v takom pripade by bolo idealne rovno to zaintegrovat.
To síce sú, ale premávajú len ako posila ráno do W a popoludní spať. Naviac okrem Viedne vynechávajú len 3 zastávky po trase. Myslel som takým spôsobom zrýchlené vlaky ako sú tie do Petržalky a S60.
Re #122219 810zssk: A chceš snáď povedať, že lístok BA-Petronellum by stál toľko čo do Viedne? Ale ako si to myslel?
Viliam22