Reply on: Mike #122131:
Podľa mňa by mala Dlháče obsluhovať len 33. 32 by som viedol smerom od Hl.st. z Molecky cez Baníkovu a dole na Karloveskú a späť na Hl.st. 32 kraťasmi nič nerieši, je to len doplnok ku 33, ktorá je kapacitnejšie a nosná linka pre DD, narozdiel kraťasovej 32 kde sa ani iné vozidlá neoplatí nasadzovať a postačil by tam špičkový interval 12-15 minút. Jediné čo by som na 32 upravil by bol interval na 12/20/15//20, tak aby to bolo v preklade s 30 a 37 na ZOO. Určite by som ale bol za to aby ten 30 minútový interval z 32 zmizol a nahradil ho 20 minútový, keď už chce DPB tak moc ulahodiť ľuďom v KV.
Skywalker999
Chcem sa trochu zapojiť do diskusie o doprave v Karlovej Vsi, re. Dlhých Dieloch.
Moje názory sú nasledujúce :
Som zvedavý, či mi niektorí z vás dajú za pravdu, ale ja som viackrát zažil, že linka č. 32 - TAM BUS, ma zviezla z Matejkovej ulice dole na Molecovu ulicu rýchlejšie ako "duobus". Jednak preto, že jednoducho nemusi natolko brzdit do tych zakrut, pretoze sa nemusi obavat, ze sa mu odpoja zberace, jednoducho ma lepsiu obratnost, pretoze TAM BUS je kratsi. Musite mi dat za pravdu, ze niektori vodici "duobusov" chodia extremne pomaly smerom dole najma v zakrute smerom od Hany Melickovej ku Pri Podchode a nasledne tiez extremne pomaly od Pri Podchode v zakrute na Janotovu. Ten usek v skutku nemam rad
Avsak tym len poukazujem na holy fakt, ze niekedy sa mi hodilo ist aj 32-jkou, najma ked som sa niekam ponahlal. Samozrejme, ze cesta smerom na Kuklovsku TAM BUS - om z Molecovej je nieco uplne ine, nieco, co nepodporujem, nieco hrozne. Avsak novinkou je zachadzanie linky č. 32 na Banikovu a Segnerovu, cim mi tato moznost rychlejsej prepravy na Molecovu odpadla To znamena, ze uz nebudu take rekordy ako 4 minutky od Matejkovej Avsak plne to podporujem, nakolko dochodcovia maju priamy spoj na Polikliniku Ale naozaj si nemyslim, ze doteraz bol obrovsky problem zist dole na Molecovu a odtial akoukolvek elektrickou jednu zastavocku a vystupit pri Poliklinike, kde je priamo nadchod.
Potom sa chcem tu pritomnych diskuterov spytat na skutocnost, ako casto zazivaju, ze by nejaki ludia, ktori nastupuju na Dlhych Dieloch, by vystupovali na zastavke Pri Podchode, je to blbost, som jednoznacne za navrh, aby vodic nezastavoval vozidlo na zastavke Pri Podchode, pokial na zastavke nevidi ludi, ktori chcu nastupit do vozidla, toto zastavenie povazujem za zdruzujuce, a takisto by sa mohla este viac skratit jazdna doba tejto linky. Jednoducho povedane - urobit z tejto zastavky zastavku na znamenie.