Ktoré minibusy sú podľa Vás lepšie? Iveco alebo Mercedes?
Podľa mňa Mercedes pre tieto veci :
- kabína pre šoféra
- jeden pár veľkých dverí pre vstup do vozidla vpredu čo pre minibus linku stačí
- usporiadanie interiéru
Nechápem aké prepojenie má Iveco na BA, že sme od nich kúpili to prezentačné vozidlo a k nemu aj ďaľšie 3. To už ani v tých pokakaných minibusoch nemôže byť unifikácia?
A ináč už je nejako potvrdené aj oficiálne, že Trnávka bude mať 32jku? Lebo podľa všetkého čo som čítal Tedomy majú ísť do Trnávky a keď ich chú presadiť na 32 tak jednoznačne ich bude musieť mať.
Rušiť sa linky nebudú ale skôr presmerujú sa. Z Námestia hraničiarov, Hrobákovej, Romanovej, Bradáčovej a Technopolu dačo bude musieť premávať ako zvážna linka k električke. Síce je tu 99, ktorej interval sa určite bude skracovať ale tá Hrobákovu a Nám. hraničiarov neobsluhuje.
Ináč ja mám otázku, ktoré autobusové linky plánuje DPB zrušiť po zavedení električky do Petržalky o niekoľko rokov? Je už vypracovaná nejaká štúdia na toto?
Keď už je reč o tom, že BUS pruh na Gagarinovej a Prievozskej by využívala aj SAD, alebo využíva, tak nechodia nejaké SAD spoje aj cez Vlčie hrdlo? Ako to tam je ráno plné v smere do mesta?
Ja si ju neviem predstaviť ako by potom z Mlynských Nív vyliezla nejak do Vrakune alebo na nejakú priestrannú komunikáciu. Možno by nebolo zlé ju ťahať po trasa Dvojkrížna - Kazanská - Vlčie hrdlo - Prístavná - SND - Šafko ? inak som videl aj taký plán kde bola plánovaná trať od Šafka cez Pribinovu, Košickú až k trhovisku... Dúfam, že by nebol problém to tam vyčistiť keby tadiaľ mala ísť električka do Ružinova.
Myslmí, že aspoň 1 z tých 3 ulíc mala byť prejazdná smerom k Mudroňovej, keďže potom ľudia čo bývajú v okolí musia obchádzať od mosta Lafranconi až cez Lovinského.
Včera som si pozeral staré CP z roku 2006 a nové z roku 2008 čo boli zoscanované originály zastávkových CP a zistil som, že ani u jednej električkovej linky nedošlo k skráteniu jazdnej doby. Jedine u 7,12 a 13 sa predĺžila jazdná doba na kolo o 1min, u 11 dokonca až o 4min a u zvyšku električiek 2-3min. ? To má byť preferencia?! ?
Ďalej jediné autobusové linky kde sa jazdný čas predĺžil na kolo o 2min sú 20 a 25, o 3min : 34 a 95, o 4min : 22 a 77. O 5 min linka 68 čo je dané zmenou trasy, čo nepočítam rovnako ako 38 a 41, až o 6 min sa predĺžila jazdná doba 70 a 83 a o 7 min u linky 26.
Čo ma prekvapilo, že sa o 2 minúty skrátili jazdné doby na kolo u 21,28,31,50,66,94,98 a 99, o 3min u 29,61,78 a 79, o 4min u 39,53,84 a 93, o 5 min u 59 a 87 a až o 9minúty u 92! Tak ma napadá, že prečo oslabili interval linky 78 keď sa jej jazdná doba vôbec nepredĺžila ale skrátila?! Takisko, keď sa napr. skrátili jazdné časy na linkách ako 94,98 a 93, ktoré vypravuje Petržalka, tak prečo sa nevyužili na linku 95, ktorej sa jazdný čas predĺžil?!
Ja preto tomu ÚP vôbec neverím. Podľa mňa sa všetko bude robiť inak a na všetko bude existovať obrana. Za peniaze alebo podľa príslušnej situácie bude ÚP ignorovaný. Podľa mňa hlavne čo sa týka MHD, tak tie trolejbusy sa skôr budú robiť v trasách autobusových liniek a síce 30,31,32,39 a 63. Hlavne pri 31+39 by bola volovina odkloniť tieto linky z nábrežia, kde tiež nastupujú na ne študenti. Neviem prečo by po Staromestskej nemohol ísť trolejbus, prečo to všade vypadáva. Neskôr by sa tadiaľ mohol napojiť aj trolejbus cez Nový most po Pánónskej s trasou 93 a po Einsteinovej s trasou 88 do Ovsišťa cez Apollo a tiež by trať cez Apollo využila 68. Ďalej by cez Nový most mohla ísť trolejbusová náhrada za 94, nakoľko by sa oplatilo pre 68 trolejovať Holíčsku a potom by mala spoločnú trasu s 93, a na Zochovej zas s 31 a 39, čo sa sa opäť oplatí pridať trolejbus cez Mýtnu na Račko ?
Teda takto. Pamätám si, že to viac ľudí spomínalo. Viem, že dávnejšie bolo hodne kritické obdobie keď 201 nestíhali ani odchody z Hlavnej stanice pre meškanie. Ale všeobecne sa na to sťažovali v BA novinách a aj tu to tak opisovali.
No tak ja si zase električku v trase 202 od ASMN až po Čiližskú teda predsaviť veľmi neviem, a zamýšľam sa nad vhodnosťou z hľadiska financií a efektu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto
Aj toľko omieľanú preferenciu električiek na križovatkách má na starosti štát?
Alebo ju majú na starosti páni z ODP, OD, DPB, atď.?
Štát určuje v meste oragnizáciu dopravy, vrátane narpr. vyhradených pruhov pre MHD?
Štát rekonštruuje v Bratisalve cesty na štýl novej Záhradníckej?
?