No tak to ale nieje dôvod otáčať linky na priblbých miestach. Molecova nie je tak pustá, žeby to tam šlo bez problémov autá sa hrnú stále. Keď nie zhora po Karloveskej tak z Molecky. Skracovať 28 a 29 po Riviéru len z trucu preto, že Dlhodielčania sa nemôžu prepraviť bez prestupu je dementnosť. Z Východného chodila napr. Voľakedy 114 na Trnavské mýto a dnes všetko ide po Raču a Zlaté piesky z tej oblasti a kto sa odtiaľ ozýva?
Celkovo než existoval Apollo tak to mali super... Mali tam aj cez víkendy 83, ktorá jazdila cez Nový most do centra. Teraz im chodí najbližšie k centru všetko cez Apollo a síce 68 a 88. Predtým sa mohli Ovsišťania dostať dokonca aj cez Starý most na Šafko, BEZ PRESTUPU - minulosť... Tak ako každý kto ide na Šafko a ďalej električkou má garantovaný jeden prestup a Ovsišťania kvôli jednej zastávke rovno 2. A to aj za krátku trasu ktorá sa dala spraviť z Bulíkovej za 10 minút teraz platia 60 minútový lístok. To je však zanedbateľné... "doležitejšie" sú Dlháče... A inak nechápem načo 68 stojí v Ovsišti keď je tak narvaná ráno na Lachovej, že na Šustekovej ani nemá zmysel s ňou rátať ako dopravou do mesta, s intervalom sa nič nerobí, ráno by to chcelo medzi 6.45 a 7.45 3 min interval a poobede od 14.30 do 17.00 5 min, počas sedla ho skrátiť z 12 na 10 min a nikto ani prstom roky nepohol so 68, okrem toho, že z nosnej linky, spravili opäť klasický moták cez Ovsište, tak ako kedysi chodili linky 68,96,97 a pred vznikom 68 linky 98 a 186 ?
DD nie je mestka cast. Patrite do KV. A ta ako celok ma vyborne napojenie takmer kamkolvek.
Aj z Petrzalky by si mohol vytrhnut Ovsiste a hovorit ake ma zle napojenie.
V 28 a 29 sa narozdiel od 133 nevozí do 40 ľudí. Rozhodne to niesú plané reči zo strany Devínčanov o využívaní 28 a 29, okrem toho 28 využívajú aj ľudia z DNV, ale to nieje tak veľký počet. Ešte mi povedz ako by si 28 a 29 točil na riviére, cez priecestie na Molecovej?
Niektory tu hundru ze cela Blava sa točí okolo Dlháčov...., nie je tomu tak, Petržalčania podla mňa možu byť spokojný majú vynikajúce spojenie s mestom dokonca jedna linka zachadza do Wolfstalu a dalsia az do Volkswagenu a ten 20m Mercedes, petržalčania sa nemaju načo sťažovať, zoberte si taky devín keby 28,29 skrátili len po molecku uz by protestovaly, mohol by som tu hovoriť donekonečna čo majú iné mestske časti.ako ma DD.... ? ? ?
Mne skôr vadí to "šetrenie" energiou u DPB. Prečo by sa tu nedalo spraviť pri elinách ako vo Viedni, že sa po pár sekundách dvere zatvoria a znova otvoria keď stlačí ccestujúci dopyt? Lebo potom to vyzerá tak, že električka stojí na zástavke cca 3 minúty a aj viac, dokorán všetky dvere a kúrenie na 100%... Aký to má potom efekt?
Čo sa týka dočmáranej 25Trky vzadu je to hlavne kvôli zle navrhnutému interiéru kde nemá vodič aspoň ako taký prehľad. A taktiež mi tam chýba jedná sledovacia kamera na zadný priestor... Alebo by stačili nálepky, že "Tento priestor je sledovaný priemyselnou kamerou." A hneď by sa každé decko neodvážilo... Snáď v Ivecách alebo Mercedesoch bude takáto kamera vzadu...
Mne 15Trka nevadí, ale vadí mi, že je špinavá, viac nesvieti ako svieti a smrad ako keby to používalo OLO na zvoz odpadu. Inokedy sú 15Trky pekné, voňavé, čisté a vysvietené. Ale toto je fakt, že total šrot tá čo došla. A to je chyba DPB, že nemyslí na čistenie vozidiel po celý rok. Kebyže som turista hneď mám ten trolejbus odfotený a kecám o tom svojim kamošom aká čistá MHD tu jazdí. (Veď každý vie, že turista si robí mnoho krát obraz o čistote hneď ak uvidí len jeden prípad.) Preto by sa DPB mohol zamysliež pri stavbe novej vozovne namiesto Hroboňky aj o tom, že by tam urobili "zimnú" umývareň.
Aby si sa nahodou nepos*al, ze si sa musel odviest v 15Trke.
Uz si si mohol vsimut, ze pocas dlhodobych mrazov DPB vozy neumyva. Nema ich totizto kde susit.
Isiel som cca pred 10 dnami nejakym Ik435, kde iniciativny vodic umyl podlahu. No nebol natolko inteligentny aby pustil naplno kurenie. Vies si predstavit ako sa protismykova podlaha smykala...
Apropo kurenie. Skutocne vodici DPB nerozmyslaju. Casto sa mi v IK435 stava, ze bud ventilatory su pustene naplno ale kurenie je vypnute, alebo naopak kurenie naplno a ventilatory vypnute. Aky to ma zmysel? Len minimum vodicov chape, ze treba pustit obe... ?
Re #121119 Petto: Keby sme vsak mali hovorit o niceni vozov, tak na dlhace neposleme nic.
Tak tak. Na Dlháčoch je síce zas zadná časť dočmáraná a to dosť otrasne čo som tým pár krát šiel. Ale aspoň tam neni taký smrad jak keď dojde 15Tr z Dolných honov.
Keď je reč o trolejbusoch tak som sa o ich zavedení do Petržalky bavil so spolužiakom a ten zadrel "Ja tu nechcem trolejbusy lebo spomaľujú dopravu" ? Trolejbus nemá problém ísť tak rýchlo ako autobus nie? Len nemôže tak manévrovať ako autobus. Čo by som ja dal za to keby mi pod oknami namiesto autobusov na 68 chodil trolejbus ? v ZA u starých rodičov nestojí na zastávke pred ich domom žiadny autobus a je to značná zmena oproti Ikarusom 280 čo tam rachotili v prvej polovici 90-tych rokov na linke 1. Takže okrem ekologickosti je to aj neporovnateľne tichšia doprava. Zatiaľ čo trolejbus pri rozbiehaní pradie, tak autobus vrčí jak zbíjačka a to aj ten Mercedes na 96 síce menej ale furt je to počuť ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike