romanca: v case postavenia noveho mosta bolo treba ten most a nie tunel pre kolajovu dopravu, nehovoriac o tom, ze cena mosta je nizsia ako tunela. Ak by sa staval most hoci iba pre kolajovu dopravu hocke inde, ak by tato trat mala sluzit pre rychlu dopravu tak zas ti vznika problem vyustenia tohto mosta na bratislavskej strane dunaja (ak ma byt doprava rychla, nemoes most ukoncit 90stupnovou zatackou na konci).
A ten pamatnik chatara sofera sa tiez dal postavit aj inac, tam je ten isty problem s tymi zakrutami maleho polomeru, ktore neprospievaju ani cestnej a obvzlast nie kolajovej doprave. A ked uz su ti zidia taky bohaty, tak som zvedavi ci budu prispievat na pravidelnu udrzbu kolajiska ktore tam teraz je (kedze kolajnice (a aj kolesa) sa v oblukoch opotrebuvavaju niekolkonasobne rychlejsie ako na rovnej trati ktora tam bola povodne), alebo to dopadne podobne ako pri prekladke trate ktora bola hradena z penazi mesta (a o tuto sumu boli skratene peniaze pre DP na rekonstrukcie inych trati, ktore by to boli byvali potrebovali daleko viacej). Pokial viem tak aj predtym sa dalo dostat k hrobom do podzemia, takze keby boli opravili podzemne priestory a nechali trat nad nimi, tak pre zijucich obyvatelov BA by urcite spravili viacej ako tym co tam teraz trci... A keby boli v casoch vystavby tunela projektanti taki zlodusi, tak by tam nenechali ani tie podzemne priestory a mohol byt dnes pokoj a normalne vyustenie tunela....
A ten pamatnik chatara sofera sa tiez dal postavit aj inac, tam je ten isty problem s tymi zakrutami maleho polomeru, ktore neprospievaju ani cestnej a obvzlast nie kolajovej doprave. A ked uz su ti zidia taky bohaty, tak som zvedavi ci budu prispievat na pravidelnu udrzbu kolajiska ktore tam teraz je (kedze kolajnice (a aj kolesa) sa v oblukoch opotrebuvavaju niekolkonasobne rychlejsie ako na rovnej trati ktora tam bola povodne), alebo to dopadne podobne ako pri prekladke trate ktora bola hradena z penazi mesta (a o tuto sumu boli skratene peniaze pre DP na rekonstrukcie inych trati, ktore by to boli byvali potrebovali daleko viacej). Pokial viem tak aj predtym sa dalo dostat k hrobom do podzemia, takze keby boli opravili podzemne priestory a nechali trat nad nimi, tak pre zijucich obyvatelov BA by urcite spravili viacej ako tym co tam teraz trci... A keby boli v casoch vystavby tunela projektanti taki zlodusi, tak by tam nenechali ani tie podzemne priestory a mohol byt dnes pokoj a normalne vyustenie tunela....
Andrej (Annd008)
Tie zastavky su fakt divne oznacene, aj myslim, ze by si nasiel dve rovnakeho mena uplnie niekde inde . Ale mozno to inak neslo. Si zober jednu dlhu ulicu - na nej viacero zastavok - kazda by sa volala tak ako ta ulica?
No na webe su vsetky cestovne poriadky. Jednak na tejto stranke, ktora je nezavisla od DPB (teda dopravneho podniku BA), ale tiez ich najdes aj na www.dbp.sk - oficialne stranky DPB. Ked budes pozorne skumat, zistit, ze su identicke a ze zdroj je samotny DPB.